Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - onterecht beschuldigd

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 460 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #63079 - onterecht beschuldigd
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7756 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Floris-tsx 11-11-2010 20:11 Print reply

Posts: 3225
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
[...]

Nooit last van gehad, de meesten kun je ook prima mee buurten.
Denk dat jij dan niet zo sympathiek overkomt.


ja, t zal aan de klant liggen.
fine with me, zo hoort het niet
ik ga wel lekker naar t internet.
stelletje arrogante buurters.
ik kom toch nie om te buurten man.
ik kom voor een goeie service, zoals je die bij bijv. een gemiddelde autodealer krijgt en voor goede reparaties, eerlijk personeel en zeker niet personeel dat je uitkaffert.
als ik echt zo 'onsympathiek' ben moeten ze me maar eruit sodemieteren, tot die tijd blijven ze maar lekker aardig.

Dit bericht is gewijzigd door suzukitsx1994 op 11-11-2010 om 20:12 uur.
 
Iedereen kan professioneel worden
Blukaap2 11-11-2010 20:12 Print reply

Posts: 9955
Gezien je reacties durf ik wel te zeggen aan wie het ligt (hint: het is niet de brommerzaak)
Zelfkennis is ook kennis
 
Stoere brommers
yamahaman 11-11-2010 21:21 Print reply

Posts: 387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzukitsx1994
[...]


of het onterecht is, is discutabel. Eigenlijk is het gewoon smaad, dus wat dat betreft heb je gelijk. Toch vind ik dat (brom)fietsenmakers over het algemeen gewoon een chagrijnige sfeer uitdragen.
En over die situatie; ik heb er heel wat over meegemaakt, maar de stroop hebben wij goed afgeschud.


Ik werk bij een fietsenmaker, als de klant vriendelijk is, zijn wij ook vriendelijk, is de klant chagrijnig en zeurderig, dan kan die klant het zelfde terugverwachten!

Dit bericht is gewijzigd door yamahaman op 11-11-2010 om 21:22 uur.
 
Alles hat ein ende, nur ein bratwurst hat zwei
XDr4g0nX 11-11-2010 21:28 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahaman
[...]


Ik werk bij een fietsenmaker, als de klant vriendelijk is, zijn wij ook vriendelijk, is de klant chagrijnig en zeurderig, dan kan die klant het zelfde terugverwachten!

Dit bericht is gewijzigd door yamahaman op 11-11-2010 om 21:22 uur.

Hier precies hetzelfde als jij net beschrijft.
 
Signature: [==||========] 20% complete
yamahaman 11-11-2010 21:37 Print reply

Posts: 387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
[...]

Hier precies hetzelfde als jij net beschrijft.


Haha oke, wij begrijpen mekaar!
 
Alles hat ein ende, nur ein bratwurst hat zwei
Floris-tsx 11-11-2010 21:52 Print reply

Posts: 3225
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahaman
[...]


Ik werk bij een fietsenmaker, als de klant vriendelijk is, zijn wij ook vriendelijk, is de klant chagrijnig en zeurderig, dan kan die klant het zelfde terugverwachten!

Dit bericht is gewijzigd door yamahaman op 11-11-2010 om 21:22 uur.


klopt niet helemaal.
vind ik dan.
als je ergens een brommer gaat kopen je bent wat chagerijnig, moet de verkoper gewoon normaal zijn en niet zo chagrijnig terug doen. kinderachtig is t
 
Iedereen kan professioneel worden
XDr4g0nX 11-11-2010 21:55 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzukitsx1994
[...]


klopt niet helemaal.
vind ik dan.
als je ergens een brommer gaat kopen je bent wat chagerijnig, moet de verkoper gewoon normaal zijn en niet zo chagrijnig terug doen. kinderachtig is t

Maar een beetje grumpy zijn, en echt grumpy tegen de verkoper/reperateur/dealer zit wel verschil in. Als je het nu zo leest misschien niet, maar ga maar eens een paar maanden daar werken dan herken je het zo en weet je precies waar we het over hebben.
 
Signature: [==||========] 20% complete
Floris-tsx 11-11-2010 21:57 Print reply

Posts: 3225
z
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
[...]

Maar een beetje grumpy zijn, en echt grumpy tegen de verkoper/reperateur/dealer zit wel verschil in. Als je het nu zo leest misschien niet, maar ga maar eens een paar maanden daar werken dan herken je het zo en weet je precies waar we het over hebben.


nee, moet naar school. zal wel lekker gaan met de verkoop dan ?
 
Iedereen kan professioneel worden
Martijn II - Forum en Sales Moderator 11-11-2010 21:59 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzukitsx1994
[...]


klopt niet helemaal.
vind ik dan.
als je ergens een brommer gaat kopen je bent wat chagerijnig, moet de verkoper gewoon normaal zijn en niet zo chagrijnig terug doen. kinderachtig is t


nou dan wens ik je veel succes in de echte grote mensenwereld, want zo zitten mensen niet in elkaar. dit is gewoon een kwestie van sociaal gedrag en nadenken hoe je met anderen omgaat.
Heeft helemaal niets met kinderachtigheid te maken...

het zal echt niet zo zijn dat als je een klein beetje chagrijnig overkomt dat ze meteen naar tegen je doen, maar als jij meteen binnenstormt en begint te blaaskaken dan vind ik het volkomen terecht dat ze naar terugdoen. We zijn niet allemaal paupers die smeken om de centjes van de klanten en daardoor maar alles moeten pikken. Liever 10 goede klanten dan 100 jankende faggots.

 
Too cool for school!
Floris-tsx 11-11-2010 22:01 Print reply

Posts: 3225
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


Liever 10 goede klanten dan 100 jankende faggots.



Simpel. Ik zou altijd voor het meeste geld gaan. Maar is vast een verschil in instelling.
Op naar het altijd aardige internet (lees: concurrent)
Dit bericht is gewijzigd door suzukitsx1994 op 11-11-2010 om 22:01 uur.

Dit bericht is gewijzigd door suzukitsx1994 op 11-11-2010 om 22:02 uur.
 
Iedereen kan professioneel worden
XDr4g0nX 11-11-2010 22:01 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


nou dan wens ik je veel succes in de echte grote mensenwereld, want zo zitten mensen niet in elkaar. dit is gewoon een kwestie van sociaal gedrag en nadenken hoe je met anderen omgaat.
Heeft helemaal niets met kinderachtigheid te maken...

het zal echt niet zo zijn dat als je een klein beetje chagrijnig overkomt dat ze meteen naar tegen je doen, maar als jij meteen binnenstormt en begint te blaaskaken dan vind ik het volkomen terecht dat ze naar terugdoen. We zijn niet allemaal paupers die smeken om de centjes van de klanten en daardoor maar alles moeten pikken. Liever 10 goede klanten dan 100 jankende faggots.


Ik zocht ff naar de woorden die jij precies verwoord zoals ik ze wilde zeggen, dank je.
 
Signature: [==||========] 20% complete
kenny77 11-11-2010 22:03 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzukitsx1994
[...]


Simpel. Ik zou altijd voor het meeste geld gaan. Maar is vast een verschil in instelling.

Dit bericht is gewijzigd door suzukitsx1994 op 11-11-2010 om 22:01 uur.


De klanten moeten blij zijn dat er andere mensen zijn die hun willen helpen...

Helaas denken sommige mensen daar anders over.

Ik heb voor de rest ook nog nooit problemen gehad met meerdere brommer zaken hier in de buurt.
 
Floris-tsx 11-11-2010 22:04 Print reply

Posts: 3225
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


De klanten moeten blij zijn dat er andere mensen zijn die hun willen helpen...

Helaas denken sommige mensen daar anders over.

Ik heb voor de rest ook nog nooit problemen gehad met meerdere brommer zaken hier in de buurt.


Snap ik, anders doe je het zelf wel. Maar je verwacht toch ook een beetje service als je bij zo'n zaak komt en 40 euro per uur betaalt?
Ik vind dat serieus niet meer dan normaal.
Zodra je dat niet krijgt, ga je toch naar de concurrent toe? Is toch logisch?
 
Iedereen kan professioneel worden
AlexSenda 11-11-2010 22:06 Print reply

Posts: 648
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
Liever 10 goede klanten dan 100 jankende faggots.



En zo is het maar net.

Heb zelf ook zo'n verhaal meegemaakt, maar dan met een computer.
Lang verhaal, 3 keer een uur daar naar toe gereden, met kapotte pc terug. En vorige maand nog een keer erheen, na een aantal boze mails.
En hierbij vond ik het wel terecht.
Omdat ze hem maar niet repareerde. Het is wel goedgekomen daarna.
Op zo'n moment ben je ook gewoon chagrijnig.

Deze klant is nu gewoon chagrijnig omdat hij kan dokken voor iets waar de TS voor het laatst heeft aangezeten.
Opzich terecht, maar omdat hij zelf heeft gezien dat het een kapotte naaldlager is, is het niet zijn schuld.
De klant heeft dus gewoon vol gas gereden/ niet ingereden.


Dit bericht is gewijzigd door AlexSenda op 11-11-2010 om 22:06 uur.
 
kenny77 11-11-2010 22:06 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzukitsx1994
[...]


Snap ik, anders doe je het zelf wel. Maar je verwacht toch ook een beetje service als je bij zo'n zaak komt en 40 euro per uur betaalt?
Ik vind dat serieus niet meer dan normaal.
Zodra je dat niet krijgt, ga je toch naar de concurrent toe? Is toch logisch?

Uiteraard.
Verder is het precies zoals Martijn het zegt.

Een brommer winkel zal heus niet om de eerste scheet iemand slecht gaan behandelen.


Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 11-11-2010 om 22:07 uur.
 

Dit topic is 7756 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved