(om eerst even te reageren op de oorspronkelijke vraag, maak de carburateur schoon, haal de cilinder eraf en controleer de zuigerveren of vervang ze gelijk en maak de uitlaatpoort schoon (ontkolen) en controleer of het membraan nog goed is die tussen het spruitstuk en de carter zit)
Geen enkele brommer is gemaakt om op te voeren, in frankrijk racen mensen met peugeot brommers en die gaan over het algemeen harder dan de gemiddelde opgevoerde brommer in nederland
snelle cilinders e.d. zijn wel degelijk te krijgen maar mss niet of moeilijk in nederland
zeer snelle uitlaten zijn er wel zoals bidelot expansie uitlaten die direct onder een peugeot 102, 103, 104 of 105 passen, ik heb er zelf een onder mijn peugeot 105 gehad maar dat is inmiddels al wel 10 jaar geleden
opvoeren begint bij een 102 met een ander membraan omdat de originele vrij kwetsbaar is, de cilinder kun je het beste zelf tunen of laten tunen, de kop heeft zelfs een randje die aangeeft tot hoever je die af kunt vlakken en een uitlaat is eventueel zelf te maken/berekenen
of het verstandig is? dat is een tweede, een peugeot is van zichzelf niet echt sterk en het is verstandig om b.v een extra profiel o.i.d aan de binnenkant van de achterbrug te lassen en mss zelf andere wielen er in te zetten ...
http://www.mobcustom...ini-peugeot-103.html
Dit bericht is gewijzigd door Uncle BLAM op 9-11-2010 om 17:16 uur.
Dit bericht is gewijzigd door Uncle BLAM op 9-11-2010 om 17:19 uur.
|