Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - tsx stijd kei hard in toeren!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 980 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #63051 - tsx stijd kei hard in toeren!
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3281 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda wallaroo 9-11-2010 17:44 Print reply

Posts: 973
ik heb alles gedaan wat het zou kunnen zijn volgens jullie,
ik heb de carb nog een keer helemaal schoon gemaakt (ben er een uur mee bezig geweest)

de gaschuif stond ook de goeie kant op.

heb een nieuwe pakking bij het spruitstuk gedaan( omdat de oude eigenaar er vloeibare pakking had gedaan)

ik heb gekeken naar dat kanaaltje bij de cilinder en daar lekt hij ook niet..

ik heb ook gekeken naar de linker krukas keering hij was er niet nat dus lekt daar ook niet..

wat me wel opviel is dat als ik hem aanloop en hij start dat het even duurt voordat hij kei hoog in toeren springt( 1 sec ongeveer) en als ie dan eenmaal op zijn max aantal toeren zit kan ik geen gaf geven( ik dacht ik kijk even of dat gaat) dan zet ik hem uit en start ie ook slecht..


wie o wie kan me helpen?
 
honda wallaroo 9-11-2010 17:45 Print reply

Posts: 973
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda wallaroo
ik heb alles gedaan wat het zou kunnen zijn volgens jullie,
ik heb de carb nog een keer helemaal schoon gemaakt (ben er een uur mee bezig geweest)

de gaschuif stond ook de goeie kant op.

heb een nieuwe pakking bij het spruitstuk gedaan( omdat de oude eigenaar er vloeibare pakking had gedaan)

ik heb gekeken naar dat kanaaltje bij de cilinder en daar lekt hij ook niet..

ik heb ook gekeken naar de linker krukas keering hij was er niet nat dus lekt daar ook niet..

wat me wel opviel is dat als ik hem aanloop en hij start dat het even duurt voordat hij kei hoog in toeren springt( 1 sec ongeveer) en als ie dan eenmaal op zijn max aantal toeren zit kan ik geen gaf geven( ik dacht ik kijk even of dat gaat) dan zet ik hem uit en start ie ook
slecht..


ps: het is sinds die 21mm mikuni erop zit!

wie o wie kan me helpen?




sorry voor de kick ik had perongelijk de verkeerde knop!


Dit bericht is gewijzigd door honda wallaroo op 9-11-2010 om 17:46 uur.
 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 9-11-2010 19:27 Print reply

Posts: 9841
als het is sinds de 21mikuni eropzit zal het probleem daar wel in zitten. zitten daar geen aansluitingen op die afgedopt moeten worden oid? (zoals olie aanvoer oid...)

 
Too cool for school!
honda wallaroo 9-11-2010 19:31 Print reply

Posts: 973
ik heb net even gekeken naar olie aanvoer maar die zie ik niet, ik zag vanmiddag wel 2 buisjes zitten zeg maar die ( toen ik mijn carb onderste boven hield) begonnen te lekken daar heb ik tape over heen gedaan maar ook weer geen resultaat..


zou wat er in dit topic staat er iets mee te maken kunnen hebben?
ik dacht als bij mij nou ook die gasnaald te dun is dat er veel te veel benzine naar boven kan vanuit de vlotter en dat hij dus 'volgas geeft'

http://www.brommerforum.nl/showtopic/49308/1

Dit bericht is gewijzigd door honda wallaroo op 9-11-2010 om 20:03 uur.
 
gradusss 9-11-2010 20:23 Print reply

Posts: 603
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda wallaroo
ik heb net even gekeken naar olie aanvoer maar die zie ik niet, ik zag vanmiddag wel 2 buisjes zitten zeg maar die ( toen ik mijn carb onderste boven hield) begonnen te lekken daar heb ik tape over heen gedaan maar ook weer geen resultaat..


zou wat er in dit topic staat er iets mee te maken kunnen hebben?
ik dacht als bij mij nou ook die gasnaald te dun is dat er veel te veel benzine naar boven kan vanuit de vlotter en dat hij dus 'volgas geeft'

http://www.brommerforum.nl/showtopic/49308/1

Dit bericht is gewijzigd door honda wallaroo op 9-11-2010 om 20:03 uur.


beter ff naar een brommerboer brengen want dit word niks denk ik. (je trekt ergens giga valse lucht of er ligt steeds een plas benzine in je carter)
 
...span die murf... "de Verbouwing": meld je nu aan en win een nieuw setje voortanden...
honda wallaroo 9-11-2010 20:27 Print reply

Posts: 973
valse lucht is het niet heb ik al gekeken dmv deo overal te spuiten!
een plas benzine in je carter wat je bedoel je daar precies mee?

ik zal morgen de bromboer bellen!

 
antonhonda 9-11-2010 20:50 Print reply

Posts: 3616
rookt die ook veel ?
zit er nog genoeg blok olie in ?

 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
der Chef 9-11-2010 20:52 Print reply

Posts: 3265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
Te kleine sproeier?


 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 9-11-2010 20:53 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda wallaroo
ik heb net even gekeken naar olie aanvoer maar die zie ik niet, ik zag vanmiddag wel 2 buisjes zitten zeg maar die ( toen ik mijn carb onderste boven hield) begonnen te lekken daar heb ik tape over heen gedaan maar ook weer geen resultaat..


zou wat er in dit topic staat er iets mee te maken kunnen hebben?
ik dacht als bij mij nou ook die gasnaald te dun is dat er veel te veel benzine naar boven kan vanuit de vlotter en dat hij dus 'volgas geeft'

http://www.brommerforum.nl/showtopic/49308/1

Dit bericht is gewijzigd door honda wallaroo op 9-11-2010 om 20:03 uur.


als er teveel brandstof langs je naald wordt gehaald verklaart dat nog steeds niet hoe ie aan zn lucht komt om die toeren te draaien.

 
Too cool for school!
honda wallaroo 9-11-2010 20:58 Print reply

Posts: 973
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


als er teveel brandstof langs je naald wordt gehaald verklaart dat nog steeds niet hoe ie aan zn lucht komt om die toeren te draaien.




ja dat is ook weer waar..
wat kan het dan nog zijn??


@ atonhonda: hij rookt wel maar niet overdreven veel.
er zit nog genoeg olie in het blok heb ik gekeken.

@ der chef: ik moet wel op choke maar dat zou toch niet verklaren dat hij zoveel toeren draait?
zit trouwens sproeier 145 in mikuni maat dan.


ik heb al op internet gekeken maar ik kan echt niks vinden..

Dit bericht is gewijzigd door honda wallaroo op 9-11-2010 om 21:00 uur.
 
honda wallaroo 9-11-2010 21:52 Print reply

Posts: 973
dit topic kan close

ik heb het opgelost..
ik was met mijn vader even de kick start er aan het opzetten en toen zag ik dat er dussen het spruitstuk en de carb een spleet zat( helemaal tegen de carb aan zit een spleet van 1mm bij 3cm ongeveer) en dat hebben we dicht gemaakt en ik start hem en ja hoor hij liep zeer rustig en mooi stationair!


bedankt voor alle reacties!
 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 9-11-2010 22:09 Print reply

Posts: 9841
zo zie je maar weer hoe waterdicht die mooie 'valse lucht testmethodes' zijn.


 
Too cool for school!

Dit topic is 3281 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved