Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Begin Forum - Topic #63048 - scootparts is een slechte webshop
|
Pagina 2 van 2
|
Dit topic is 5838 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
bro123 |
8-11-2010 19:38 |
Posts: 901 |
ik heb ze een mailtje gestuurd en ze schreven dit terug.
binnen 2 uur ik zelf vind dit toch wel redelijk goede service.
Hallo,
Helaas komt de informatie op een forum alleen van een klant die negatief / boos is.
Gelukkig zijn wij hier van Scootparts ook mensen, mensen maken fouten, en kan er wel eens wat fout ingepakt worden.
Als het druk is met pakjes schiet het het opnemen van de telefoon er soms bij in, de orders gaan dan even voor op de telefonische vragen van klanten.
Een mailtje word altijd door ons beantwoord en wij streven er naar om dit binnen 24 uur te doen.
De orderstatus kan een klant altijd volgen via de website, ook als er vertraging is.
Tegenwoordig is er zoveel "China handel" waardoor soms een product tijdelijk even op is en ook onze leveranciers wachten op een zee container vol goederen.
Groeten,
Het Scootparts team
|
|
they`re expensive, useless, inefficient, wasteful, dirty and noisy. but boy do we love them. |
|
kpotmake |
8-11-2010 19:46 |
Posts: 3065 |
wat een achterlijke onzin om op basis van een slechte ervaring een bedrijf te gaan af kraken, op een druk bezocht forum wel te verstaan, dat kan zomaar eens best hard aankomen voor zon bedrijf, enig idee hoeveel mensen zon topic dadelijk gelezen hebben?
ik heb al een paar keer iets besteld daar, en nog nooit gezeik gehad
natuurlijk kan een bedrijf een keer een moeilijke tijd hebben, als er te veel orders binnen komen oid, daar kun je toch ook gewoon begrip voor hebben ipv gelijk zo hysterisch gaan liggen janken hier, en tegen iedereen zeggen dat ze er niks meer moeten bestellen..
|
|
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl |
|
Aprilia RX 50 2003 |
8-11-2010 19:59 |
Posts: 6717 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
wat een achterlijke onzin om op basis van een slechte ervaring een bedrijf te gaan af kraken, op een druk bezocht forum wel te verstaan, dat kan zomaar eens best hard aankomen voor zon bedrijf, enig idee hoeveel mensen zon topic dadelijk gelezen hebben?
ik heb al een paar keer iets besteld daar, en nog nooit gezeik gehad
natuurlijk kan een bedrijf een keer een moeilijke tijd hebben, als er te veel orders binnen komen oid, daar kun je toch ook gewoon begrip voor hebben ipv gelijk zo hysterisch gaan liggen janken hier, en tegen iedereen zeggen dat ze er niks meer moeten bestellen..
op dit moment al 500 keer gelezen
volgende keer misschien even rondvragen aan andere leden van t forum wat hun ervaring ermee is voordat je dit soort dingen gaat lopen verkondigen
|
|
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB. |
|
bro123 |
8-11-2010 20:00 |
Posts: 901 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
wat een achterlijke onzin om op basis van een slechte ervaring een bedrijf te gaan af kraken, op een druk bezocht forum wel te verstaan, dat kan zomaar eens best hard aankomen voor zon bedrijf, enig idee hoeveel mensen zon topic dadelijk gelezen hebben?
ik heb al een paar keer iets besteld daar, en nog nooit gezeik gehad
natuurlijk kan een bedrijf een keer een moeilijke tijd hebben, als er te veel orders binnen komen oid, daar kun je toch ook gewoon begrip voor hebben ipv gelijk zo hysterisch gaan liggen janken hier, en tegen iedereen zeggen dat ze er niks meer moeten bestellen..
groot gelijk!!
|
|
they`re expensive, useless, inefficient, wasteful, dirty and noisy. but boy do we love them. |
|
Aprilia RX 50 2003 |
8-11-2010 20:05 |
Posts: 6717 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: swieber
Maandag 13:30
We zijn een week verder,
ik kreeg natuurlijk weer een geautomatiseerd mailtje terug kreeg met een link daar in van de voorwaarden van hun website. na een tijdje lezen bleek dat ik het pakket moet terug sturen met een formulier erbij waarin ik nogmaals expliciet aangeef wat er fout is gegaan en wat ik nu niet heb gekregen. Natuurlijk zou ik de verzendkosten terug krijg mits ik daar 'recht' op zou hebben.
ik raad iedereen aan zoveel mogelijk deze webshop te vermijden, ik houd jullie op de hoogte of ik het nog voor elkaar krijg toch mijn olie te bemachtigen
met vriendelijke groeten,
Dit bericht is gewijzigd door swieber op 8-11-2010 om 15:36 uur.
je geeft zelf al aan dat het bedrijf gewoon bezig is met de fout verwerken, best kansloos dat je hier dat bedrijf gaat lopen boycotten
|
|
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB. |
|
kpotmake |
8-11-2010 20:07 |
Posts: 3065 |
mensen hebben vaak geen idee wat dit soort topics tot effect kunnen hebben op een bedrijf.. gewoon omdat ze zelf geen geduld hebben
stumper
het kan elke webshop wel eens overkomen dat onderdelen niet op voorraad zijn, of dat er veel orders ineenkeer zijn binnengekomen ofzo, en dan zijn ze volgens jou per definitie waardeloos en raad je iedereen af om er iets te bestellen?
als je er zo over denkt dan moet je maar gewoon niks meer via internet bestellen
Dit bericht is gewijzigd door kpotmake op 8-11-2010 om 20:14 uur.
|
|
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl |
|
timoty-dt |
8-11-2010 20:22 |
Posts: 1802 |
geef hem gelijk dat hij dat hier op het forum plant, dat bedrijf moet dat maar oplossen. Ik zou zelf ook nooit zo snel een bericht hier neer zetten over een webshop maag goed.... De webshop in dit geval weet maar al te goed dat er mensen zijn die het op deze manier aan de mens brengen. Zij weten maar donders goed wat de consequenties kunnen zijn, echter willen ze hier niks aan doen.
We zijn er met zijn allen al achter dat ze ten eerste de telefoon al niet opnemen, deze staat dus alleen maar op de website omdat het 'moet'.
Op normale e-mails met vragen over bestellingen reageren ze slecht tot matig aan de hand van automatische e-mails. E-mails met daarin vragen over deze kwestie worden beantwoord met het simpele mensen zijn mensen en die maken foutjes verhaaltje.
Ik denk dat je wel kan concluderen dat het gewoon een bedrijf van het lamstraal niveau is, waar gaat het over als je al niet eens meer kan bellen. Toch belachelijk dat wanneer je ene email stuurt je wel reactie kan verwachten, maar zodra je belt(wat eigenlijk direct hoort te zijn) krijg je geen gehoor.
Moet maar eens snel een bedrijf komen wat van die webshops als dit gewoon helemaal kapot laat gaan
amen
Dit bericht is gewijzigd door timoty-dt op 8-11-2010 om 20:22 uur.
edit:
Oja nog iets. De meeste webshops hebben geen showroom, dit houdt dus in dat je als webshop contact hebt via mail/telefoon. Die webshop hoort gewoon fatsoenlijk contact met de klant te hebben
Dit bericht is gewijzigd door timoty-dt op 8-11-2010 om 20:24 uur.
|
|
kut voetbal |
|
-simon- |
8-11-2010 20:33 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: timoty-dt
geef hem gelijk dat hij dat hier op het forum plant, dat bedrijf moet dat maar oplossen. Ik zou zelf ook nooit zo snel een bericht hier neer zetten over een webshop maag goed.... De webshop in dit geval weet maar al te goed dat er mensen zijn die het op deze manier aan de mens brengen. Zij weten maar donders goed wat de consequenties kunnen zijn, echter willen ze hier niks aan doen.
We zijn er met zijn allen al achter dat ze ten eerste de telefoon al niet opnemen, deze staat dus alleen maar op de website omdat het 'moet'.
Op normale e-mails met vragen over bestellingen reageren ze slecht tot matig aan de hand van automatische e-mails. E-mails met daarin vragen over deze kwestie worden beantwoord met het simpele mensen zijn mensen en die maken foutjes verhaaltje.
Ik denk dat je wel kan concluderen dat het gewoon een bedrijf van het lamstraal niveau is, waar gaat het over als je al niet eens meer kan bellen. Toch belachelijk dat wanneer je ene email stuurt je wel reactie kan verwachten, maar zodra je belt(wat eigenlijk direct hoort te zijn) krijg je geen gehoor.
Moet maar eens snel een bedrijf komen wat van die webshops als dit gewoon helemaal kapot laat gaan
amen
Dit bericht is gewijzigd door timoty-dt op 8-11-2010 om 20:22 uur.
edit:
Oja nog iets. De meeste webshops hebben geen showroom, dit houdt dus in dat je als webshop contact hebt via mail/telefoon. Die webshop hoort gewoon fatsoenlijk contact met de klant te hebben
Dit bericht is gewijzigd door timoty-dt op 8-11-2010 om 20:24 uur.
heb je er zelf al ooit wat besteld? aan je verhaal te lezen niet.
ik heb er verschillende keren wat besteld en dat is altijd goed gegaan. maar daar maakt niemand een topic over en hoor je verder ook niks van. en de ts geeft zelf al aan dat ze er nog mee bezig zijn. als je nou na een paar weken nog niks gehoord en gezien hebt kan ik het begrijpen dat je een topic opent om meningen van andere te horen. maar niet als het een week duurt en je al een paar keer reactie hebt gehad de webshop de grond in boren.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
8-11-2010 20:33 |
Posts: 9841 |
het laat wel weer de mooie mentaliteit van de consument zien; ze willen alles zo goedkoop mogelijk, maar als er dan een keer gezeik is willen ze opeens ook service. service kost nu eenmaal geld, dus wees dan ook bereid bij een winkel te kopen die wat duurder is, maar wel de service verleent als het nodig is.
|
|
Too cool for school! |
|
Tim-gpr99 |
8-11-2010 20:50 |
Posts: 841 |
nog nooit gezeik mee gehad hoor met scootparts, vind het best een fijne webshop. Is niet een van de snelsten (en idd soms vergeten ze wat, heb ook 1x een setje knipperlichten, had er 2 besteld, 1 niet ontvangen)Maar om zo' n zaak nou meteen af te gaan kraken??
|
|
GPR50 '99 streetfightert |
|
arnoud111 |
8-11-2010 21:10 |
Posts: 151 |
Beste mensen,
ik werk zelf bij een technische groothandel.
Hier wordt ook veel per post verzonden.
En ook bij ons gaat wel eens wat fout/verkeerd.
Probeer je eens te verplaatsen in de mensen,die zich de naad uit de kousen lopen,om klanten zo goed mogelijk te helpen.
Meerdere orders per dag klaar maken,back-orders afhandelen,inkomende goederen nakijken,en in de stelling plaatsen,etc,etc...
Al met al,elke winkel wil zijn/haar klanten zo goed mogelijk bedienen.
Elke tevreden klant komt altijd weer terug.
Maar geef ze dan ook de kans,om een eventuele fout,te corrigeren.
Wie werkt maakt fouten.(Toch???)
|
|
|
|
kpotmake |
8-11-2010 21:12 |
Posts: 3065 |
waarom is dit topic eigenlijk uberhaupt nog open..
gaat toch nergens over hier
|
|
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl |
|
arnoud111 |
8-11-2010 21:13 |
Posts: 151 |
|
|
|
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
8-11-2010 21:15 |
Posts: 17929 |
Dan doen we m dicht met de wijze spreuk:
Wie niet is staat is een fout te maken, is tot niets in staat!
Wie stroop op de rug gegoten krijgt, eindigt met een plakkende ster.
Dit bericht is gewijzigd door Martijn II op 8-11-2010 om 21:16 uur.
|
|
|
|
Dit topic is 5838 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 2 van 2
|
|