Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - scootparts is een slechte webshop

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1125 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #63048 - scootparts is een slechte webshop
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 5804 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

swieber 8-11-2010 15:32 Print topicpost
Posts: 82
Dag iedereen,

bij deze wil ik iedereen ervan bewust maken die overweegt iets te bestellen bij scootparts dat dit werkelijk waar een webshop is met een hele slechte service. Gewoon niet betrouwbaar.

hun "medewerkers die elke dag van 9 tot 5 bereikbaar zijn voor al je vragen" heb ik nog nooit gesproken. je krijgt telkens het zelfde bandje "scootparts is momenteel niet telefonisch bereikbaar... etc.. etc.. neem alstublieft contact op via de mail"

maandag om 10 voor 1 's middags besteld,
ze beweren een 24 uur bezorgservice te hebben en als er vertraging is dit zeker moet liggen aan tnt post aangezien zij iedere dag de boel op de post zouden doen.

Woensdagavond:
ik had nog steeds niks ontvangen en ook geen track en trace code. Ik besloot te mailen, want weer geen gehoor bij "de telefonische helpdesk" Ik vroeg in een keurig mailtje of zij mij meer informatie konden verschaffen over of mijn bestelling al verzonden was.

Donderdagochtend:
wat ik terug kreeg was een geautomatiseerd mailtje waar ik niet veel mee kon, wel kreeg ik die zelfde avond een geautomatiseerd mailtje met me track en trace code.

Dat zij maandag al mijn pakket hadden verzonden was echter niet waar, met mijn track en trace code zag ik gelijk dat ze donderdag mijn pakket verzonden hadden. Deze zaterdag kwam het pakket pas aan, afijn, in het pakket zat natuurlijk niet wat ik besteld had..

Zaterdag 11:30
mijn bestelling bedroeg 6 liter olie 1 achterband en "de gratis maandag stickerset" twv. 48 euro
ik kreeg echter 2 banden en de stickerset twv. 30 euro.

Ik heb gelijk een formele mail gestuurd waarin ik vroeg hoe we dit op gingen lossen.

Maandag 13:30
We zijn een week verder,
ik kreeg natuurlijk weer een geautomatiseerd mailtje terug kreeg met een link daar in van de voorwaarden van hun website. na een tijdje lezen bleek dat ik het pakket moet terug sturen met een formulier erbij waarin ik nogmaals expliciet aangeef wat er fout is gegaan en wat ik nu niet heb gekregen. Natuurlijk zou ik de verzendkosten terug krijg mits ik daar 'recht' op zou hebben.

ik raad iedereen aan zoveel mogelijk deze webshop te vermijden, ik houd jullie op de hoogte of ik het nog voor elkaar krijg toch mijn olie te bemachtigen

met vriendelijke groeten,




Dit bericht is gewijzigd door swieber op 8-11-2010 om 15:36 uur.
 

XDr4g0nX 8-11-2010 15:35 Print reply

Posts: 3526
Das mooi ruk, sterkte kerel.
 
Signature: [==||========] 20% complete
swieber 8-11-2010 15:36 Print reply
Posts: 82
ja klopt, ik denk laat ik het even doorgeven mocht iemand anders van plan zijn te bestellen. Deze zaak mag van mij best faiet als ze hun service niet gaan verbeteren
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 8-11-2010 15:36 Print reply

Posts: 13700
Heb er tijd terug ook wel eens iets besteld, nooit moeite mee gehad.
 
swieber 8-11-2010 15:37 Print reply
Posts: 82
een paar vrienden van mij hadden er wel al eerder gezeur mee gehad, maar ik heb toch met me koppige ik besteld daar en het was gelijk weer raak.
Ik spreek dus niet alleen namens mijzelf.
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 8-11-2010 15:45 Print reply

Posts: 13700
Staat de olie trouwens wel op de pakbon of factuur die je bij pakketje hebt gekregen ? anders is het toch woord tegen woord.
 
Leen 8-11-2010 15:47 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Trax
Staat de olie trouwens wel op de pakbon of factuur die je bij pakketje hebt gekregen ? anders is het toch woord tegen woord.



Woord tegen woord zal best, maar als jij beweert het niet gekregen te hebben (ook al heb je dat wel) kan je als winkel zijnde maar beter gewon een nieuwe fles opsturen want slechte reclame gaat harder als goeie.
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 8-11-2010 16:13 Print reply

Posts: 13700

Quote:

hun "medewerkers die elke dag van 9 tot 5 bereikbaar zijn voor al je vragen" heb ik nog nooit gesproken. je krijgt telkens het zelfde bandje "scootparts is momenteel niet telefonisch bereikbaar... etc.. etc.. neem alstublieft contact op via de mail"



Bereikbaar van:

Maandag t/m Vrijdag van: 09.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00 uur.

Zaterdag en Zondag zijn wij niet telefonisch bereikbaar.

Vragen over:

* vooraad van een artikel
* track & trace info
* orderstatus.


bij voorkeur via e-mail. Hartelijk dank voor uw begrip.

Quote:

maandag om 10 voor 1 's middags besteld,
ze beweren een 24 uur bezorgservice te hebben en als er vertraging is dit zeker moet liggen aan tnt post aangezien zij iedere dag de boel op de post zouden doen.



Het verzenden gaat via TNT Post. Onderdelen worden meestal binnen 24 uur verzonden. In ieder geval binnen 5 werkdagen. TNT Post verzorgt voor ons de levering. Zij beloven ons dat binnen 24 uur te doen maar daar geven zij geen garantie op! Hou er dus rekening mee dat het ook 2 dagen kan duren!

Quote:

Maandag 13:30
We zijn een week verder,
ik kreeg natuurlijk weer een geautomatiseerd mailtje terug kreeg met een link daar in van de voorwaarden van hun website. na een tijdje lezen bleek dat ik het pakket moet terug sturen met een formulier erbij waarin ik nogmaals expliciet aangeef wat er fout is gegaan en wat ik nu niet heb gekregen. Natuurlijk zou ik de verzendkosten terug krijg mits ik daar 'recht' op zou hebben.



Portokosten (verzendkosten) worden alleen vergoed als blijkt dat Scootparts een verkeerd artikel heeft verzonden. Moet een artikel op uw verzoek geruild worden dan betaald u zelf de verzendkosten


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



Woord tegen woord zal best, maar als jij beweert het niet gekregen te hebben (ook al heb je dat wel) kan je als winkel zijnde maar beter gewon een nieuwe fles opsturen want slechte reclame gaat harder als goeie.



Klopt, maar misschien staat de olie wel gewoon in back order ?


Dit bericht is gewijzigd door Trax op 8-11-2010 om 16:14 uur.
 
GijsNSR 8-11-2010 16:33 Print reply
Posts: 81
heb er vaker op besteld,
sturen, handvaten, stuurklemmen, tellers alles perfect aangekomen nooit problemen gehad
 
sabar 8-11-2010 18:15 Print reply
Posts: 320
Ik heb meerdere malen bij Scootparts wat besteld, heb ook nooit echt problemen gehad. Één keer was een artikel langere tijd niet leverbaar dit omdat ook hun leverancier het niet meer op voorraad had.

Mij is het voorstel gedaan om het geld terug naar mijn rekening over te maken of te wachten. Ik was het artikel toch nodig dus heb gezegd dat ik wou wachten, een week later had ik het artikel alsnog in huis

Ik mail gewoon altijd, dan krijg je altijd reactie. Als je ze belt zullen ze wel druk zijn met inpakken ofzo :P
 
Royal Club 8-11-2010 18:18 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sabar
Ik heb meerdere malen bij Scootparts wat besteld, heb ook nooit echt problemen gehad. Één keer was een artikel langere tijd niet leverbaar dit omdat ook hun leverancier het niet meer op voorraad had.

Mij is het voorstel gedaan om het geld terug naar mijn rekening over te maken of te wachten. Ik was het artikel toch nodig dus heb gezegd dat ik wou wachten, een week later had ik het artikel alsnog in huis

Ik mail gewoon altijd, dan krijg je altijd reactie. Als je ze belt zullen ze wel druk zijn met inpakken ofzo :P


nee. ze nemen gewoon nooit op.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
koetjeboe91 8-11-2010 18:19 Print reply

Posts: 2096
zoals ik de reacties hoor. 1 slechte ervaring maakt een webshop niet slecht. wat jij meemaakt kan gebeuren. denk maar na als je op een dag 300 bestellingen binnen krijgt. gaat er ooit wel eens iets fout.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
Drumsan 8-11-2010 18:21 Print reply

Posts: 1223
Ik vind het zowiezo fijn als een webshop telefonisch bereikbaar is

bij easyparts had ik eerst dus ook mn twijfels, maar heb daar uiteindelijk niet echt slechte ervaringen mee
 
sabar 8-11-2010 18:58 Print reply
Posts: 320
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


nee. ze nemen gewoon nooit op.


Als ze jou nummer zien denken ze ogh heb je hem, mooi niet oppakken.
Nee gekheid, ik persoonlijk vind het ook wel fijn om met een probleem iemand aan de lijn te krijgen. Alleen weet ik zelf uit ervaring bij mijn zaterdag job`s dat klanten helpen aan de kassa voor gaat op de telefoon.


 
Royal Club 8-11-2010 18:59 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sabar
[...]


Als ze jou nummer zien denken ze ogh heb je hem, mooi niet oppakken.
Nee gekheid, ik persoonlijk vind het ook wel fijn om met een probleem iemand aan de lijn te krijgen. Alleen weet ik zelf uit ervaring bij mijn zaterdag job`s dat klanten helpen aan de kassa voor gaat op de telefoon.




lol

maar nee, ik heb ze eens 2dag lang over de gehele dag gebeld, 10uur
12uu
2uur
4uur
6uur


werd nooit opgenomen.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
ChielTZR 8-11-2010 19:03 Print reply

Posts: 6016
stel je aan, wachtgewoon nog effetjes. ik heb al eens 4 weken zitten wacht op een uitlaat :P
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)

Dit topic is 5804 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved