Saknet |
5-4-2003 16:17 |
Posts: 10355 |
kan je niet gewoon zon cr80 AC blok onder je MT/MT hangen. lijkt me een stuk minder tyfus gekut
edit: ik bedoel dus MT/MB
Dit bericht is ge-edit door barteld op 5-4-2003 16:17
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
SIWWN |
5-4-2003 16:36 |
Posts: 7079 |
Kansloze reactie , het is dan wel een oud topic maar dat is niet erg als het nuttig is.
Dit bericht is ge-edit door Kouwe Arie op 6-4-2003 3:46
|
|
|
|
barry |
5-4-2003 16:40 |
Posts: 7387 |
hey hey, daarom hoef je nog niet te gaan schelden he als het een oude topic is!!!
wil je ff normaal doen...
misschien dat ie er niet goed bij had nagedacht of zo.
|
|
He? |
|
Neonlampje |
5-4-2003 17:01 |
Posts: 14825 |
Ja je kan wel een mt blok nemen, maar joost zei hierboven al dat een mbx blok minder gekut is omdat deze al groter is dan normaal... je hoeft dus minder te vrezen en te lassen, scheelt veel werk!
|
|
|
|
Rene |
5-4-2003 17:15 |
Posts: 2573 |
maar voor een mt blok kon je de krukas van de cr80 zo overzetten, dat is bij een mbx8 blok dus niet.
Zal de drijfstanglengte anders zijn ofoz?
|
|
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals |
|
Neonlampje |
5-4-2003 17:20 |
Posts: 14825 |
dat zou kunnen.. maar dat boeit toch niet?
er is wel stukje van je blok af te vrezen..
of aluminium voetpakking van de benodigde dikte..
|
|
|
|
Saknet |
5-4-2003 17:42 |
Posts: 10355 |
ik vroeg me dus echt af of zon compleet cr80 (uit '84/85) AC blok makkelijk onder een MT/MB te bouwen is..
en dat dit een oud topic was boeide me ffies niet
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Rene |
5-4-2003 18:21 |
Posts: 2573 |
alles past
|
|
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals |
|
barry |
5-4-2003 18:24 |
Posts: 7387 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: barteld
ik vroeg me dus echt af of zon compleet cr80 (uit '84/85) AC blok makkelijk onder een MT/MB te bouwen is..
en dat dit een oud topic was boeide me ffies niet
wat is makkelijk... ligt er aan hoe handig je bent en of je al het nodige gereedschap hebt.,... extra ophangpunten maken is niet zo'n probleem... maar om je voortandwiel en achtertandwiel in 1 lijn te krijgen, en je blok dan ook nog eens mooi recht, niet schuin en zo. dat is het lastigste.
|
|
He? |
|
Steve_ZHC |
6-4-2003 3:54 |
Posts: 2716 |
Als je zo veel geld in je BROMMER gaat steken, waarom neem je dan niet meteen een CR-125 uit half jaren '80, druk je er MTX stickers op en een framenummer-plaatje
Maar idd, het kan v?st wel.
Was Symen niet bezig met een NS-1 met CR-***(80/125) blok?
Als mijn RS strax niet goed loopt met dit gereviceerde blok, dan laat ik er een MBX-80 blok onder gooien...
|
|
|
|
Kouwe Arie |
6-4-2003 4:02 |
Posts: 2065 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RS80_Racer
Als mijn RS strax niet goed loopt met dit gereviceerde blok, dan laat ik er een MBX-80 blok onder gooien...
Nee dan gaat het blokkie kapot
Ontopic: Maar dat wordt toch klote, dan heb je geen licht, etc. Alleen een blok wat rijdt, nou dan kun je beter gewoon een cr80 kopen.
|
|
|
|
Saknet |
6-4-2003 11:21 |
Posts: 10355 |
RS80_racer:
@ de brommersprint jubbega heb ik eens een ontzettend verbouwde iets heb zien staan, met een honda blok en zon rode cil maar of het een 50/80 of CR blok was kon ik zo snel niet zien..
ik ben het niet @ korte termijn van plan (opvoeren dan he ), maar ik ben die gare 50imi gewoon ontzettend zat vamme MB kwil insta wheelies enzo ( )
en ik was benieuwd of dat mischien een makkelijkere en/of snellere manier van opvoeren kon zijn dan zon heel blok uit mekaar halen om de schakelbak en krukas om te zetten..
(ach ik koop wel een keer een mb8 blok)
Dit bericht is ge-edit door barteld op 6-4-2003 11:22
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|