Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Giannelli Street

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 838 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #62998 - Giannelli Street
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 4727 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jelleman RS-2 1-11-2010 20:24 Print topicpost

Posts: 145
hallo
ik had bij bromfiets shop een heletijd geleden een leovince v6 besteld maar toen kreeg ik te horen dat die leverancier die niet meer op vooraad had dus zou hij voor mij een metrakit rk bestellen maar ook dat hadden ze niet op voorraad. dus vandaag heb ik een mailtje gehad met het alternatief : Giannelli Street. hij zecht dat dit kwa prestatie een betere uitlaat is maar is dat ook zo? ik wil graag een uitlaat met veel trek kracht en hij hoeft dus niet snel te gaan ofzo.
 

QingBai 1-11-2010 20:34 Print reply

Posts: 523
Welke shop was dat? Anders vraag je je geld terug en ga je ergens anders je Leovince kopen.

Info:

Gianelli Street

Is the line of exhausts appositely developed to enhance the performance of the most common 2 stroke streetbikes. The exhaust system is composed of an expansion body made with high quality steel and assembled using oxyacetylene welding processes, then carefully finished to facilitate the flow of the exhaust gasses. The silencer is also handcrafted and is available either in Kevlar, carbon fibre, or aluminium. The exhaust is then finished with a transparent varnish layer that protects the exhaust without covering the weldings. The “Street 2T” series comprises a racing line and an EEC homologated line.



Dit bericht is gewijzigd door QingBai op 1-11-2010 om 20:35 uur.
 
Jagermeester
Jelleman RS-2 1-11-2010 20:43 Print reply

Posts: 145
bij bromfietsshop.nlwas het. maar ik heb ook al bij theo van baden in alkmaar geprobeert maar die kon hem ook niet krijgen dus daar had ik ook al mn geld terug, dus als de gianelli beter is dan heb ik liever die want ik heb geen zin om weer naar een andere winkel te gaan waar het dan ook weer zo lang duurt.
 
Tobias Verhoef 1-11-2010 21:06 Print reply

Posts: 1832
Volgende keer even zoeken
Was 15 sec werk.

http://www.scooter-f...wthread.php?t=279342

Is zo te horen wel een nice uitlaatje die tussen de metrakit rk valt en de v6.

Maar als je hem hebt gemonteerd en afgesteld hoor ik wel graag hoe hij loopt. Hebben ook andere mensen weer wat aan
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Jelleman RS-2 1-11-2010 22:23 Print reply

Posts: 145
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
Volgende keer even zoeken
Was 15 sec werk.

http://www.scooter-f...wthread.php?t=279342

Is zo te horen wel een nice uitlaatje die tussen de metrakit rk valt en de v6.

Maar als je hem hebt gemonteerd en afgesteld hoor ik wel graag hoe hij loopt. Hebben ook andere mensen weer wat aan

oke dankje ik zal wel met mn neus hebben gekeken evengoed nog reacties welkom van mensen die ervaring hebben met deze uitlaat
 
Drumsan 1-11-2010 22:34 Print reply

Posts: 1223
Nee ik zou echt voor die Leovince V6 gaan.

Die gigasnelli is echt een toerenbeuker en heeft voor de powerband echt zero power. En je blok slijt snel.

Kom je ook uit alkmaar?
Van baden is echt een klotezaak je kan beter naar De jager gaan.
 
Tobias Verhoef 2-11-2010 7:33 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
Nee ik zou echt voor die Leovince V6 gaan.

Die gigasnelli is echt een toerenbeuker en heeft voor de powerband echt zero power. En je blok slijt snel.

Kom je ook uit alkmaar?
Van baden is echt een klotezaak je kan beter naar De jager gaan.


uuhm powerband van 8 tot 11,5 k rmp dat is echt niet hoogtoerig hoor.
De standaard uitlaat is daar vergelijk baar mee.


 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Cootje46 2-11-2010 8:51 Print reply

Posts: 735
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
[...]


uuhm powerband van 8 tot 11,5 k rmp dat is echt niet hoogtoerig hoor.
De standaard uitlaat is daar vergelijk baar mee.



Uh nee, standaard uitlaat het nie eens echt un powerband, da trekt gewoon vanaf 0 tot 9k toere ofzo.
Gianelli het echt un grote dip voor de 6k, maar daarna loopt wel lekker. Maar als je terugvalt onder de 6k is ut echt nie vooruit te branden
 
In mijn vorige leven was ik vast een poetsdoek..
Aprilia RX 50 2003 2-11-2010 12:28 Print reply

Posts: 6717
is een gianneli enduro wel een beetje een goeie uitlaat voor koppel en niet al te hoog in toeren?
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Jelleman RS-2 2-11-2010 15:43 Print reply

Posts: 145
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
Nee ik zou echt voor die Leovince V6 gaan.

Die gigasnelli is echt een toerenbeuker en heeft voor de powerband echt zero power. En je blok slijt snel.

Kom je ook uit alkmaar?
Van baden is echt een klotezaak je kan beter naar De jager gaan.

ja ik kom ook uit alkmaar en ja ik heb idd gemerkt dat theo van baden een klotezaak is alleen de jager ken ik niet is dat ook gewoon in alkmaar?




en voor mij is het juist belangrijk dat hij juist op het begin loeihard optrekt en voor de rest hoeft hij dan niet hoog in de toeren te komen. en wat ik dan nu begrijp is dat de v6 dan beter is?
zijn er dan trouwens nog beter opties dan de v6?
 
- Han - 2-11-2010 16:12 Print reply

Posts: 9667
zon gianelli loopt wel hard, maar trekt totaal niet. Die begint pas heel laat te trekken enzo. Metrakit thrower is een fijnere uitlaat
 
<10.000 posts
Drumsan 2-11-2010 18:15 Print reply

Posts: 1223
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelleman RS-2
[...]

ja ik kom ook uit alkmaar en ja ik heb idd gemerkt dat theo van baden een klotezaak is alleen de jager ken ik niet is dat ook gewoon in alkmaar?




en voor mij is het juist belangrijk dat hij juist op het begin loeihard optrekt en voor de rest hoeft hij dan niet hoog in de toeren te komen. en wat ik dan nu begrijp is dat de v6 dan beter is?
zijn er dan trouwens nog beter opties dan de v6?


Oke, miss moeten we een keer meeten
Leovince V6 is de enige die beetje optrekt, maar standaard uitlaat is het best voor wat jij wilt.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
is een gianneli enduro wel een beetje een goeie uitlaat voor koppel en niet al te hoog in toeren?

Nee, die giganselli is juist NIET wat je zoekt, die heeft heel weinig koppel en gaat juist hoog in toeren...


 
Jelleman RS-2 6-11-2010 16:16 Print reply

Posts: 145
ik heb nu opniew een email gestuurt en oik krijg nu een doppler aangeboden. is ik heb een beetje op internet gezocht en wat ik eruit op kon maken was dat deze ongeveer hetzelfde is als de v6.klopt dat? deze is het
 
Jelleman RS-2 6-11-2010 16:34 Print reply

Posts: 145
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
[...]


Oke, miss moeten we een keer meeten
Leovince V6 is de enige die beetje optrekt, maar standaard uitlaat is het best voor wat jij wilt.


[...]

Nee, die giganselli is juist NIET wat je zoekt, die heeft heel weinig koppel en gaat juist hoog in toeren...



waar woon jij dan in alkmaar? en wat voor brom rij je nu rs2 of senda? mis dat k je eenkeer zie rijden
 
Ivo93 6-11-2010 16:38 Print reply

Posts: 144
Ik heb ook een Rs2 en ik had een Yasuni R1 Kevlar er onder zitten en daarme trok hij goed op en had een hoge top! ik had wel een andere tandwielverhouding!
Dus als je mag kiezen zou ik die nemen, hij is wel wat duurder!
 
Drumsan 6-11-2010 21:37 Print reply

Posts: 1223
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelleman RS-2
[...]

waar woon jij dan in alkmaar? en wat voor brom rij je nu rs2 of senda? mis dat k je eenkeer zie rijden


had eerst een rs2 en rij nu een blauwe senda xrace

mwah zou eerder voor die leovince dan voor die tecnigas gaan, ziet er mooiern uit, prestaties zijn gelijkwaardig denk ik

en de jager scooters zit in winkel en heerhugowaard
 

Dit topic is 4727 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved