Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - keuren...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 855 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #62966 - keuren...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 930 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MT_driver 27-10-2010 11:35 Print topicpost
Posts: 324
Hey!

mijn kenteken van mijn MT5 is in beslag genomen
dus ik zocht naar een nieuw frame. mijn budget is dus max 200 euro, maar echt die frames zijn belachelijk duur (met kenteken) op marktplaats een rooie zag er echt niet meer uit voor 175 euro, terwijl ik mijn oude frame met kenteken voor 85 euro had!?. waarom opeens zo duur?

dus nu ben ik van plan om de mijne maar te keuren,
ik heb al een sloomere setup ondergedaan:
- Hm166
- 16mm mikuni
- geen idee welk uitlaat
-twv 13-47
getest en echt mijn max is precies 45!

dus ik denk dat ik binnenkort een 1 dags kentken aanvraag en gewoon helemaal naar amsterdam rij (voor mij dicht bijzijnde keurings station +- 120 KM)

alleen waar moet ik verder opletten?
ik heb nog een aantal problemen.
1 mijn gashendel gaat echt super zwaar en veert niet terug
2 ik weet niet welke rempedaal ik heb maar het is niet de orginele maar hij werkt wel, alleen moet i hem echt met mn tenen duwen.

En als iemand nog een "net" frame met kenteken voor me hebt liggen ik koop hem voor 175 euro.

Mvg


 
40000KM op de teller :D

Henk-88 27-10-2010 11:38 Print reply

Posts: 26703
Wat is nu precies je vraag?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
koetjeboe91 27-10-2010 11:44 Print reply

Posts: 2096
als je opzoekt bent naar een frame moet je bij sales zijn.

maar als je kenteken in beslag is genomen voer je de brommer terug en laat je hem herkeuren.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
MT_driver 27-10-2010 11:44 Print reply
Posts: 324
waarom die frames met kenteken opeens zo duur zijn

waar moet ik letten op de keuring?
alles moet toch zo orgineel mogelijk zijn? maar ik heb alleen een 16MM mikuni thuis liggen.
 
40000KM op de teller :D
Henk-88 27-10-2010 11:46 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT_driver
waarom die frames met kenteken opeens zo duur zijn

waar moet ik letten op de keuring?
alles moet toch zo orgineel mogelijk zijn? maar ik heb alleen een 16MM mikuni thuis liggen.


De onvolprezen search al geprobeerd?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Raoul 27-10-2010 11:46 Print reply

Posts: 2997
in wat voor gehucht woon je als je 120 km moet rijden om te keuren?
 
Aprilia MX (H)
MT_driver 27-10-2010 11:56 Print reply
Posts: 324
Den Helder,
ik kan ook naar leeuwarden maar dat is net zo ver...
 
40000KM op de teller :D
Henk-88 27-10-2010 11:59 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT_driver
Den Helder,
ik kan ook naar leeuwarden maar dat is net zo ver...


120 km van Den Helder naar Amsterdam?

Mgoed, de search (en faq's) al geprobeerd inmiddels?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
MT_driver 27-10-2010 12:01 Print reply
Posts: 324
ja 120 is en ruwe schatting,
maar okay, ik ga ff zoeken
 
40000KM op de teller :D
Henk-88 27-10-2010 12:05 Print reply

Posts: 26703
Nja, als je 120 inplant dan kun je iig nog ergens een ruime bocht maken.

Of zoeken op topics want de vraag wat je moet doen aan je brom voor een rdw-keuring is hier al meer dan 2 keer voorbijgekomen.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
MT_driver 27-10-2010 12:15 Print reply
Posts: 324
okay,

en wat nou als ik een MB frame koop en die gewoon een beetje aanpas?
dan past volgens mij alles erop? sowieso past de blok eronder
 
40000KM op de teller :D
bro123 27-10-2010 12:17 Print reply

Posts: 901
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT_driver
okay,

en wat nou als ik een MB frame koop en die gewoon een beetje aanpas?
dan past volgens mij alles erop? sowieso past de blok eronder

koop gwn een nieuwe brommmert...
 
they`re expensive, useless, inefficient, wasteful, dirty and noisy. but boy do we love them.
Henk-88 27-10-2010 12:18 Print reply

Posts: 26703
Okay voor de tip van de ruime bocht of voor de zoektocht hier op 't forum?

MB-frame moet je wat aanpassen wss maar is 'ie goedkoper dan?

Ik bedoel met bovenstaande: weet je nu wat je nu aan je brom moet doen voor de rdw-keuring of vraag je gewoon maar wat het eerste in je opkomt?

edit@ bro123: niet zomaar off-topic gaan kerl, als je dat doet moet het wel functioneel zijn en je moet een oudere user zijn.

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 27-10-2010 om 12:19 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'

Dit topic is 930 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved