Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Uitlaat MH RX50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1135 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #62907 - Uitlaat MH RX50
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1383 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

sander2908 19-10-2010 22:07 Print topicpost
Posts: 1
Ik heb een Motorhispania RX50 uit 2005 hier staan, alleen mijn uitlaad is overleden.
Ik dacht er aan om een yasuni hmr/2 of een fasmem duo of iets anders wat lekker snel is eronder te hangen alleen ik weet nie of dat wel past op een rx als de kuip er ook op moet. De bocht van een orginele RX uitlaat loopt namelijk een heel stuk anders als die van een rs, tzr etc.
Weet iemand misschien welke uitlaten onder een rx passen als de kuip er ook nog op gaat?

Greetz, Sander
 

topmen101 19-10-2010 22:10 Print reply

Posts: 461
in a dictatorship, people suffer without complaining. In a democracy, people complain without suffering!
Drumsan 19-10-2010 22:38 Print reply

Posts: 1223
Turbokit GP is wel vet.

Anders Leovince V6.

Yasuni oid zal ik niet doen, omdat hij daarmee enorm veel toeren maakt en je blokje dan (krukas,lagers,zuiger) zeer snel slijt en/of kapot gaat.
 
kenny77 19-10-2010 22:43 Print reply

Posts: 29286
een oud klas genootje van mij heeft 2 jaar lang probleemloos met een hoogtoerige uitlaat op een senda van 2001 gereden (nee was nog niet eerder gereviseerd).
hoop toch niet dat die dingen tegenwoordig van peperkoek zijn?

dan gaan je lagers misschien 3km minder lang mee, dat is niks om je zorgen over te maken.
 
Tim-gpr99 19-10-2010 23:05 Print reply

Posts: 841
brommers moeten dat in principe kunnen hebben hoor, langdurig hoge toerentallen met kutafstelling vinden ze niet lekker uiteraard. Ik zou er geen zorgen om maken, dan kun je wel blijven mierenneuken. Leovince vind ik niet echt wat, je merkt niet echt veel verschil.

Ik zou lekker een HMR/2 nemen. Misschien ietsje te rijk afstellen, en gewoon altijd lekker rustig warmrijden, en niet buiten zn powerband (dus tot 12-13k) doortrekken als dat niet nodig is. Daar zul je veel plezier van beleven vind dat kenny gelijk heeft
 
GPR50 '99 streetfightert
Drumsan 20-10-2010 8:10 Print reply

Posts: 1223
geloof me ik had een AM6 blok die 10500 toeren draaide en na een week toen ik hem had brak de krukas
 
Tim-gpr99 20-10-2010 10:55 Print reply

Posts: 841
Denk dat jij dan net pech had, vriend van me had TZR met Fasmem Duo, 17000 km gelopen, nooit problemen mee, ding trok 12000 toeren. En andere vriend van me heeft een RS50 NM met 21000 met Jolly Moto (Nu Metrakit SP) en die heeft er ook nooit gezeik mee....
 
GPR50 '99 streetfightert
timmy16 20-10-2010 11:35 Print reply

Posts: 1178
Ja ik heb ook AM6 en ik ben ook niet bepaald een rustige rijder, gaat ook vaak tot de 11000 en nergens last van.
En koop alsjeblieft geen fasmem, passen van geen kanten die dinge
 
Bike Me, Aprilia
Aprilia RX 50 2003 20-10-2010 13:42 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
geloof me ik had een AM6 blok die 10500 toeren draaide en na een week toen ik hem had brak de krukas


wss omdat je zulk verotte lagers erop had zodat ie gwn vastzat, ik heb tijden met me am6 blok 10000+ gereden, ook op crossbaan dus erg varierende toerentallen en t enige wat het begeven heeft (na 30000 km) is me zuiger
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.

Dit topic is 1383 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved