wipe-out |
17-11-02?03:19 |
Posts: 7672 |
het mtx-ot blok is precies hetzelfde als een mt/mb 50 blok (afgezein van misschein een extra ophangpunt oid)
|
|
|
|
MBBBBBB |
17-11-02?10:44 |
Posts: 2340 |
1- Wat is bij 50cc.nl het oude type MTX?
2- Mijn blok op onder m'n MT heeft ook een ophangpunt bij het vliegwiel, is dit nou dan een MTX blok en hebben jullie dat ook met je MT?
3 - Als het oude type MTX bij 50cc MTX is en geen SH dan passen de cilinders toch ook?
Die MTX cilinders zijn daar een aantal watergekoeld van en is dat wel aantrekkelijk.
.........................
1. gewoon oude model denk?
2. ja dat is dan een otMTX blok, had ik ook op me MT
3.Nee Sh cilinders passen daar nie op, je moet bij de cil's voor MB en MT kijken... enigste watergekoelde dan is een Zeta 70
|
|
|
|
de_koen |
17-11-02?10:48 |
Posts: 5595 |
die watergekoelde cil zijn voor een MTX 50 R een SH met nsr blok dus, in Belgie rijden er alleen R rond, geen ac nieuw type MTX, en sommige MB's hebben een wiegframe en daardoor ook een ophanpunt vooraan het blok.
Cil van een MTX ot ac past dus gewoon op een MT/MB.
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
SIWWN |
17-11-02?11:38 |
Posts: 7079 |
cilinders passen dus...
Maar MTX hebben ook LC cilinders zoals de 50cc Eurocilindro LC
50cc Charmoo LC
GE2 LC
GT4 LC
70cc Kaio LC
Waarom heeft niemand deze cilinders op z'n MTX?
Omdat niemand een oud type heeft omdat die spuuglelijk zijn?
Maar deze LC cilinders passen dan toch ook op MT/MB? Waarom heeft niemand ze want ik heb er best wel zin an om zo'n ding voor me MT te kopen. (Kaio 70 of 50 Eurocilindro)
En zelfde techniek als Zeta LC voor MT/MB dus zonder waterpomp?
Bedankt
|
|
|
|
Rene |
17-11-02?11:48 |
Posts: 2573 |
bij 50cc.nl en mtx zijn de bovenste cilinders gewoon voor mtx-ot, en daaronder staan er voor een mtx-sh
vanaf 50cc eurocilindro (in het midden) begint de sh serie
|
|
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals |
|
SIWWN |
17-11-02?11:54 |
Posts: 7079 |
Waarom doen die homo's dat dan weer....
Stel dat iemand voor z'n ouwe MTX een radiator bij elkaar scharrelt en dan een LCcilinder gaat kopen voor een SH!
GDV, feest gaat niet door..
|
|
|
|
de_koen |
17-11-02?12:30 |
Posts: 5595 |
leer nou eens lezen, die lc cilinders zijn voor op een nsr blok of als je van je sh een lc blok maakt ( waterpomp ed overzetten) het is dus niet het principe zoals met die zeta lc voor mb/mt
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
MBBBBBB |
17-11-02?12:40 |
Posts: 2340 |
Quote: Originally posted by: SIWWN = MT = MT
cilinders passen dus...
Maar MTX hebben ook LC cilinders zoals de 50cc Eurocilindro LC
50cc Charmoo LC
GE2 LC
GT4 LC
70cc Kaio LC
Waarom heeft niemand deze cilinders op z'n MTX?
Omdat niemand een oud type heeft omdat die spuuglelijk zijn?
Maar deze LC cilinders passen dan toch ook op MT/MB? Waarom heeft niemand ze want ik heb er best wel zin an om zo'n ding voor me MT te kopen. (Kaio 70 of 50 Eurocilindro)
En zelfde techniek als Zeta LC voor MT/MB dus zonder waterpomp?
Sorry hoor, maar je bent best dom bezig...
Word al 20x gezegd dat dat voor NIEUW TYPE MTX is.. dus eigenlijk NSR blokkie........ sjonge jonge.... dus zijn gewoon NSR cilinders........
lees es man
|
|
|
|
jeroen |
17-11-02?12:48 |
Posts: 15066 |
Quote: Originally posted by: SIWWN = MT = MT
Waarom heeft niemand deze cilinders op z'n MTX?
Omdat niemand een oud type heeft omdat die spuuglelijk zijn?
niet elke ot is lelijk, alleen dat voorkapje vind ijk lelijk, daaarom heb iok ook mt kap.
|
|
|
|
SIWWN |
17-11-02?13:09 |
Posts: 7079 |
Kan niet lezen
|
|
|
|
de_koen |
17-11-02?13:11 |
Posts: 5595 |
Quote: Originally posted by: SIWWN = MT = MT
Kan niet lezen :a
het is je vergeven
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
17-11-02?14:20 |
Posts: 7007 |
Quote: Originally posted by: SIWWN = MT = MT
cilinders passen dus...
Maar MTX hebben ook LC cilinders zoals de 50cc Eurocilindro LC
50cc Charmoo LC
GE2 LC
GT4 LC
70cc Kaio LC
Waarom heeft niemand deze cilinders op z'n MTX?
Omdat niemand een oud type heeft omdat die spuuglelijk zijn?
Maar deze LC cilinders passen dan toch ook op MT/MB? Waarom heeft niemand ze want ik heb er best wel zin an om zo'n ding voor me MT te kopen. (Kaio 70 of 50 Eurocilindro)
En zelfde techniek als Zeta LC voor MT/MB dus zonder waterpomp?
Bedankt
Je weet toch wel dat MTX oud type gewoon zelfde blok is als MB/MT en ook toerenteller aansluiting, dan ligt het dus vrij voor de hand dat die cilinders er NIET op passen en voor NSR zijn
Die cilinders die je nou opnoemt zijn zowat alle cilinders die er zijn voor NSR dus ik snap niet hoe dat er dan bij kan staan
Voor MB/MT/MTX heb je alleen 70cc Zeta LC (vrij bekend feit opzich)
|
|
nobody fuck with us!! |
|
SIWWN |
17-11-02?15:22 |
Posts: 7079 |
Toerenteller aansluiting op blok is dicht ofsow..
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
17-11-02?16:12 |
Posts: 7007 |
Dan heb je mayb een andere carterhelft erop zitten
|
|
nobody fuck with us!! |
|
wipe-out |
17-11-02?18:29 |
Posts: 7672 |
Quote: Originally posted by: Oscar O. - [HRC Nijmege...
Dan heb je mayb een andere carterhelft erop zitten
koppelingsdeksel/carterdeksel
|
|
|
|