Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Contest Forum - Photoshot 8,6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 980 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Contest Forum - Topic #62882 - Photoshot 8,6
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2147 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 16-10-2010 11:05 Print topicpost

Posts: 8591


Voor 5 punten : merk en model raden.

Meer dan 50cc.

Getipt door Niek de Wildt.
 
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking.

JB1 16-10-2010 11:07 Print reply

Posts: 14881
Hij is wel heel makkelijk als je alle info erop laat staan
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
lars-4711 16-10-2010 11:07 Print reply

Posts: 42
Ferrari 900 dohc
 
gerwin88 16-10-2010 12:03 Print reply

Posts: 5197
Quote:
For those who’ve always wanted a Ferrari motorcycle, here’s your chance to get one. Not some crappy backyard bodge job or a vague concept – this is the real thing. It’s the one-off Ferrari motorcycle built by David Kay Engineering and bears frame and engine number SF-O1M. It’s the only real Ferrari motorcycle in the world.


Back in 1990, David Kay wrote to Piero Ferrari (Enzo Ferrari’s son), asking him if he could build a motorcycle that would carry the prancing horse badge, in tribute to the late Enzo. Piero did approve the project and gave David the permission to put a Ferrari badge on his motorcycle.

The bike, which took 3,000 man-hours to build, was completed in 1995. Its 900cc, four-cylinder, DOHC engine is custom-built, and produces 105 horsepower at 8,800rpm – enough to propel the 172-kilo bike to a top speed of 265km/h.

Other bits on this 1995 Ferrari 900 include a tubular steel chassis, aluminium bodywork, custom-built exhaust system, digital instrument panel, Forcelle Italia USD fork, Brembo disc brakes, 17-inch Astralite wheels and twin WPS shock absorbers at the back.



A real, 'official' Ferrari motorcycle, for a mere US$300,000. A bargain, eh?

Pics: Bonhams, via MC24

The bike, which has spent most of its life in its owner’s drawing room, is in perfect, mint condition. Bonhams will be auctioning the machine on the 20th of this month, and asking price would be around US$300,000. Now if all your mates are lining up to buy a Ducati Streetfighter S or the MV Agusta Brutale 1078RR, and you want to be one up on them…


Ferrari 900


Dit bericht is gewijzigd door gerwin88 op 16-10-2010 om 12:05 uur.
 
VW rider for live
GijsNSR 16-10-2010 12:35 Print reply
Posts: 81
ik dacht eerder dat het een blok van een mv agusta is?
dus ik raad voor een mv agusta
 
GijsNSR 16-10-2010 12:37 Print reply
Posts: 81
het is een ferrari motor met een 900cc MV agusta blok?
 
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 16-10-2010 18:57 Print reply

Posts: 8591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lars-4711
Ferrari 900 dohc


Hij is juist.
Ik heb zelf de foto op deze manier via inbox ontvangen :
http://link.marktplaats.nl/379629640
zonder verdere uitleg dus, vandaar het misverstand hier.
Ik was dus echt onder de indruk dat het een zelfbouwding met wat ferrari stickers was, zo ziet het ding er ook uit.
Van mij mag lars-4711 de punten hebben.

 
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking.

Dit topic is 2147 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved