Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - vraagjes over beste setup voor een TZR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1031 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #62848 - vraagjes over beste setup voor een ...
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6200 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bjornoz 11-10-2010 15:28 Print reply
Posts: 23
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup
[...]

1) Ja, nou weet ik gvd nog steeds niet wat bijleggen is!
2)En je mag wel je theezetter opvoeren naar 120km/h? Ga eens goed praten met ze.
3)Hij ligt nu al telkens kapot? Doordat hij te warm word? Hoeveel toeren maak je, en hoe warm word hij dan?
Anders zwaarder vertanden zodat je minder toeren maakt.
4)Met een goeie 80cc kun je zeker de 120 halen. Maar je wil een hoogtoerige 80cc (Hebo manston en malossi mhr hoorde ik), dan ga je nog steeds veel toeren maken, en zal het zwikkie ook aardig slijten.
5)Maar weet jij ook waar/wanneer alle politieauto's rijden?


gwn slecht opgedreven door de garage. loopt op 8k toeren op 70 en ik verbrand constant men bougies, dus ligt em daarna in panne. een gwne mhr replica met vertanding zou normaal toch voldoende moeten zijn om met gemak 80-90 te rijden zonder altijd men motor te oververhitten.

ik ben nu bijna 20 en ik praat al vanaf men 17 jaar met hun voor een auto en het is altijd het zelfde= heb je niet nodig!

bijleggen = vlaams voor bijbetalen
 
BenjaminDG 11-10-2010 15:47 Print reply

Posts: 4605
Maar een opgedreven brommer die onveilige snelheden haalt is dan wel in orde voor ze?

Als je je bougie verbrand zou ik maar eens kijken of je wel de juiste hittegraad gebruikt.
 
Vlaanderen vrij!
Drumsan 11-10-2010 15:54 Print reply

Posts: 1223
Oh My God

je ouders vinden een brommer die 120 gaat en waarmee je over de snelweg wil rijden wel goed (en leggen er geld bij????) maar een auto waarin je veiliger zit en waarvan de remmen 120kw/u aankunnen, niet goed?
 
bjornoz 11-10-2010 17:24 Print reply
Posts: 23
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
Oh My God

je ouders vinden een brommer die 120 gaat en waarmee je over de snelweg wil rijden wel goed (en leggen er geld bij????) maar een auto waarin je veiliger zit en waarvan de remmen 120kw/u aankunnen, niet goed?


ik betaal alles aan men brommer zelf. en wil je u nu keer aan men vraag houden aub

 
bjornoz 11-10-2010 17:25 Print reply
Posts: 23
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Maar een opgedreven brommer die onveilige snelheden haalt is dan wel in orde voor ze?

Als je je bougie verbrand zou ik maar eens kijken of je wel de juiste hittegraad gebruikt.


de garagist steekt er altijd een andere bougie in en zegt dat het is omdak te lange afstanden rij... maarja kan ertoch nie aandoen da de weg naar men werk 1 lange baan is zonder stoplicht of miss maar 1 stoplicht op zoveel km's

Dit bericht is gewijzigd door bjornoz op 11-10-2010 om 17:25 uur.
 
Pimsvinn 11-10-2010 17:25 Print reply

Posts: 309
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
Oh My God

je ouders vinden een brommer die 120 gaat en waarmee je over de snelweg wil rijden wel goed (en leggen er geld bij????) maar een auto waarin je veiliger zit en waarvan de remmen 120kw/u aankunnen, niet goed?


Wat boeit jou wat zij doen? Dan rijden ze vol in op een vrachtwagen met 120, eigen schuld
 
bjornoz 11-10-2010 17:28 Print reply
Posts: 23
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RiejuPim
[...]


Wat boeit jou wat zij doen? Dan rijden ze vol in op een vrachtwagen met 120, eigen schuld


btw ik ben wel nie achterlijk... ik heb genoeg ervaring met snelle brommers om te weten wat ik kan en wat niet. + alsek 120 zou rijden worden men remmen zoiezo aangepast da ze die snelheid aankunnen.

maar opnieuw ik wil gwn een deftige setup weten met 80 cc die nie snel afslijt maar wel de nodige prestatie heeft. zoals een hmr.
 
BenjaminDG 11-10-2010 17:53 Print reply

Posts: 4605
Uhuh maar een bougie laat je wel steken door een garagist en die je dan wijs maakt dat het komt door de lange afstanden?

Maar goed als je echt geld wil wegsmijten, via zoek topic funcite hier vindt je meer informatie.

http://www.google.nl...amp;q=setup+tzr+80cc

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 11-10-2010 om 17:53 uur.
 
Vlaanderen vrij!
bjornoz 11-10-2010 17:57 Print reply
Posts: 23
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Uhuh maar een bougie laat je wel steken door een garagist en die je dan wijs maakt dat het komt door de lange afstanden?

Maar goed als je echt geld wil wegsmijten, via zoek topic funcite hier vindt je meer informatie.

http://www.google.nl...amp;q=setup+tzr+80cc

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 11-10-2010 om 17:53 uur.


door wa moek het anders laten doen en die garagist is miss wel 1 van de beste yamaha dealers uit men buurt .... kzou al 100 km verder moeten zoeken om een andere dealer te vinden met dezelfde status.
 
BenjaminDG 11-10-2010 18:00 Print reply

Posts: 4605
Ratelsleutel met een bougiedop?

Je gaat toch alles zelf veranderen aan je brommer of ga je dat laten doen?

Want dan wordt de kostprijs wel wat hoger dan je had gedacht.

Ik betwijfel zelfs of er brommerzaken zijn die opvoer gerief willen steken met een factuur omdat dat illegaal is voor hen (en jou).


Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 11-10-2010 om 18:03 uur.
 
Vlaanderen vrij!
bjornoz 11-10-2010 18:04 Print reply
Posts: 23
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Ratelsleutel met een bougiedop?

Je gaat toch alles zelf veranderen aan je brommer of ga je dat laten doen?

Want dan wordt de kostprijs wel wat hoger dan je had gedacht.


eerlijk gezegd ken ik niets van 2 takt ... kzou niet weten hoedak eraan moet beginnen. ben gwn van met viertakken te werken. maar mits ik pbr een gevaar vin met die kleine bandekes, ben ik overgeschakeld naar tzr.
ik zou eigenlijk iemand moeten vinden die dat voor mij wilt doen en die ik kan meehelpen maar ik zou niet weten wie dat kan. in mijn vriendekring werken ze alleen maar aan 4 takten dusja. grtz
 
bjornoz 11-10-2010 18:05 Print reply
Posts: 23
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Ratelsleutel met een bougiedop?

Je gaat toch alles zelf veranderen aan je brommer of ga je dat laten doen?

Want dan wordt de kostprijs wel wat hoger dan je had gedacht.

Ik betwijfel zelfs of er brommerzaken zijn die opvoer gerief willen steken met een factuur omdat dat illegaal is voor hen (en jou).


Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 11-10-2010 om 18:03 uur.


ik ken er genoeg die dat doen en zelf die cilinders op stok liggen hebben . is gwn een kwestie van cash zonder factuur te betalen.
 
Royal Club 11-10-2010 18:06 Print reply

Posts: 60390
tis een stuk simpeler hoor
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BenjaminDG 11-10-2010 18:06 Print reply

Posts: 4605
2takt is kwa sleutelen niet veel anders, is zelfs héél wat eenvoudiger.


 
Vlaanderen vrij!
bjornoz 11-10-2010 18:06 Print reply
Posts: 23
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
tis een stuk simpeler hoor


als iemand me zou laten zien hoedak het moet doen dan zouk zeggen be my guest^^ maar afstellen daar hebek geen verstand van.
 

Dit topic is 6200 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved