Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - vraagjes over beste setup voor een TZR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1049 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #62848 - vraagjes over beste setup voor een ...
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6199 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Derbi-Olaf 11-10-2010 13:29 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bjornoz
[...]


nie alsek met een motor plak rij he ^^ kan aan verlopen motoplakken geraken dus is geen prob.

ik zou het er toch niet op wagen ...
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
bjornoz 11-10-2010 13:34 Print reply
Posts: 23
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

ik zou het er toch niet op wagen ...

what ever xD maar help me anders keer met men vraag ipv zo negatief te doen xD
 
Derbi-Olaf 11-10-2010 13:35 Print reply

Posts: 14999
MHR80 replica
dopler krukas of rito o.i.d.
VL6membraan
21mm dell'orto
en dan nog een leuk uitlaatje, maar daar ben ik niet in thuis.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Drumsan 11-10-2010 13:37 Print reply

Posts: 1223
Dit is echt idioot ik zou nooit 800 a 1000 euro verneuken aan een kut TZR die toch elke week stilstaat en dan ga je er mee op de snelweg rijden met een nep kenteken dus staat die tzr toch bij de politie en krijg je nog een paar leuke boetes. Spaar voor een motor of auto of investeer weinig in die klotebrommers. Koop dan gewoon een dr80 kost weinig en slijt niet, gewon rustig uitlaatje en een goede krukas dan rij je gewoon 115. Verneuk je geld niet aan klotebrommers.
 
bjornoz 11-10-2010 13:37 Print reply
Posts: 23
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
MHR80 replica
dopler krukas of rito o.i.d.
VL6membraan
21mm dell'orto
en dan nog een leuk uitlaatje, maar daar ben ik niet in thuis.


wa is het grote verschil tussen de rep en de gwne mhr 80? en wat zouden de prestaties ervan zijn?
 
bjornoz 11-10-2010 13:39 Print reply
Posts: 23
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
Dit is echt idioot ik zou nooit 800 a 1000 euro verneuken aan een kut TZR die toch elke week stilstaat en dan ga je er mee op de snelweg rijden met een nep kenteken dus staat die tzr toch bij de politie en krijg je nog een paar leuke boetes. Spaar voor een motor of auto of investeer weinig in die klotebrommers. Koop dan gewoon een dr80 kost weinig en slijt niet, gewon rustig uitlaatje en een goede krukas dan rij je gewoon 115. Verneuk je geld niet aan klotebrommers.


die tzr is wel het volgende jaar men vast vervoer middel naar men werk en mits dat nogal ver is zallek wel moeten investeren he ^^
 
Derbi-Olaf 11-10-2010 13:39 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bjornoz
[...]


wa is het grote verschil tussen de rep en de gwne mhr 80? en wat zouden de prestaties ervan zijn?

niet enorm veel, vooral de zuiger...
prestaties zijn voor beide vrijwel gelijk, veel koppel, niet te veel toeren.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Drumsan 11-10-2010 13:57 Print reply

Posts: 1223
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bjornoz
[...]


die tzr is wel het volgende jaar men vast vervoer middel naar men werk en mits dat nogal ver is zallek wel moeten investeren he ^^


Nou zorg dan dat hij gewoon goed is en dat je er niet steeds problemen krijgt door gewoon een slijtvaste setup te kiezen dus niet al te snel.
Verder moet je ook rekening houden met onderhoud zoals een zuiger, tandwielen, remblokken, banden en reparaties want brommers zijn gewoon klote en gaan steeds stuk
 
bjornoz 11-10-2010 14:11 Print reply
Posts: 23
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
[...]


Nou zorg dan dat hij gewoon goed is en dat je er niet steeds problemen krijgt door gewoon een slijtvaste setup te kiezen dus niet al te snel.
Verder moet je ook rekening houden met onderhoud zoals een zuiger, tandwielen, remblokken, banden en reparaties want brommers zijn gewoon klote en gaan steeds stuk


mits dat malossi een top merk is zallek dan maar een replica nemen met dopler krukas, goeie carb en andere tandwielen en men leovince behouden. dan zallek volgens mij een betrouwbare hebben die niet te rap slijt. maar sommige spreken van een membraam, maar wat is dit juist?
 
BenjaminDG 11-10-2010 14:44 Print reply

Posts: 4605
Manmanman jij gaat dus echt met je brommer 120 rijden op de autsnelweg met een verlopen motoplaat?

Goe bezig zou ik zeggen!

Voor dat geld dat je nu wegsmijt en later want je wordt toch zowiezo gepakt (rollen, controle,...) heb je al je motor/auto rijbewijs + motor/auto.
 
Vlaanderen vrij!
bjornoz 11-10-2010 14:47 Print reply
Posts: 23
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Manmanman jij gaat dus echt met je brommer 120 rijden op de autsnelweg met een verlopen motoplaat?

Goe bezig zou ik zeggen!

Voor dat geld dat je nu wegsmijt en later want je wordt toch zowiezo gepakt (rollen, controle,...) heb je al je motor/auto rijbewijs + motor/auto.


als uw ouders niet willen bijleggen bij auto kan je moeilijk al een auto kopen he, en ik zal me wel van de auto snelweg houden dat is nu duidelijk
 
BenjaminDG 11-10-2010 14:49 Print reply

Posts: 4605
Ja dus, wat peist ge nu da ne auto of moto stukken van mensen kosten?

Zoek maar eens op 2dehands,kapaza,...

Desnoods vraag je aan uw ouders of ze de verzekering op hun naam willen nemen. Dat scheelt ook al wat in de kosten.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 11-10-2010 om 14:50 uur.
 
Vlaanderen vrij!
Maup 11-10-2010 14:51 Print reply

Posts: 4353
Bijleggen? Bijbetalen bedoel je?

voor 1000 euro kun je makkelijk een rijdende auto kopen hoor. Het geld dat je aan boetes met je tzr bespaard kun je dan weer gebruiken voor de wegenbelasting.

Bovendien is een brommer die 120 gaat niet leuk als dagelijks vervoer. Dat wil je gewoon niet.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
bjornoz 11-10-2010 15:00 Print reply
Posts: 23
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup
Bijleggen? Bijbetalen bedoel je?

voor 1000 euro kun je makkelijk een rijdende auto kopen hoor. Het geld dat je aan boetes met je tzr bespaard kun je dan weer gebruiken voor de wegenbelasting.

Bovendien is een brommer die 120 gaat niet leuk als dagelijks vervoer. Dat wil je gewoon niet.


1) ze willen niet bijleggen
2) kmag geen auto kopen van hun of ik vlieg buiten
3) men tzr ligt constant in panne door oververhitting doordak te veel toeren maak en door de lange afstand.
4) keb alleen maar men tzr en met een goeie 80 cc zal ik de snelheid van de baan kunnen volgen zonder overtoeren of verhitting. en als het eens nodig is hebek genoeg op trek snelheid en een goeie topsnelheid
5) ik weet waar en wnnr er controles zijn waar ik woon en in de deelgemeentjes (keb goeie connectie)

Dit bericht is gewijzigd door bjornoz op 11-10-2010 om 15:01 uur.
 
Maup 11-10-2010 15:18 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bjornoz
[...]


1) ze willen niet bijleggen
2) kmag geen auto kopen van hun of ik vlieg buiten
3) men tzr ligt constant in panne door oververhitting doordak te veel toeren maak en door de lange afstand.
4) keb alleen maar men tzr en met een goeie 80 cc zal ik de snelheid van de baan kunnen volgen zonder overtoeren of verhitting. en als het eens nodig is hebek genoeg op trek snelheid en een goeie topsnelheid
5) ik weet waar en wnnr er controles zijn waar ik woon en in de deelgemeentjes (keb goeie connectie)

Dit bericht is gewijzigd door bjornoz op 11-10-2010 om 15:01 uur.

1) Ja, nou weet ik gvd nog steeds niet wat bijleggen is!
2)En je mag wel je theezetter opvoeren naar 120km/h? Ga eens goed praten met ze.
3)Hij ligt nu al telkens kapot? Doordat hij te warm word? Hoeveel toeren maak je, en hoe warm word hij dan?
Anders zwaarder vertanden zodat je minder toeren maakt.
4)Met een goeie 80cc kun je zeker de 120 halen. Maar je wil een hoogtoerige 80cc (Hebo manston en malossi mhr hoorde ik), dan ga je nog steeds veel toeren maken, en zal het zwikkie ook aardig slijten.
5)Maar weet jij ook waar/wanneer alle politieauto's rijden?
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.

Dit topic is 6199 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved