KevRat |
10-10-2010 15:13 |
Posts: 157 |
Draai die lucht schoef nou maar dicht en dan kwart open
|
|
Sorry agent, onder de 80 slaat die af. |
|
Jasperrr91 |
10-10-2010 21:25 |
Posts: 50 |
Heb vandag hittegraad 9 bougie erin gedaan in plek van 10.
En met luchtschroef lopen kloten
Bij 1 slag open deed die nog amper wat.
Hij stond eerst op 1.5 slag.
En nu bij 2/2.5 slag loopt die beter.
Maar bij 3 slagen of meer is het weer een hoop gekut.
En probleem is soms ineens weg. En dan komt het ineens weer aanzetten....
|
|
|
|
kpotmake |
10-10-2010 21:45 |
Posts: 3065 |
valse lucht of leegtrekkende vlotterbak
99 procent zeker dat het 1 van de 2 is
|
|
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl |
|
Jasperrr91 |
10-10-2010 21:59 |
Posts: 50 |
Naja ik dacht ook aan leegtrekkende vlotterbak.
Maar zou me vlottertje dan niet meer helemaal goed zakken?
En hoe kan je dat het beste bekijken?
|
|
|
|
Royal Club |
10-10-2010 22:00 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
valse lucht of leegtrekkende vlotterbak
99 procent zeker dat het 1 van de 2 is
hoe heb je dan soms valse lucht en soms een vlotterbak die niet snel genoeg gevuld word.
edit: dit is toch iets wat zich constant herhaalt ipv heeeeel af en toe?
Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 10-10-2010 om 22:02 uur.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Jasperrr91 |
10-10-2010 22:09 |
Posts: 50 |
Naja na dat kloten liep die vandaag onderweg naar een maat goed.
Laatste stukje begon die wat gek te doen. En bleef het doen tot die maat van mij. Toen we gingen deed die het ook. Daarna wat met me luchtschroef lopen kloten onderweg.
En toen deed die het nog 3x ofzo en toen was het voor redelijk lange tijd helemaal weg. En toen kwam het weer terug voor heel even. En toen was het weer weg en ga zo maar door. En laatste paar km was het ook weer weg.
Dus daarom snap ik er zelf niet veel.
vorige week voor mijn nieuwe benzine kraan was het constant ja.
Na mijn nieuwe benzine kraan wisselvallig. Zo de hele rit wel, en dan de hele rit weer niet en dan wisselt het onder het rijden!
|
|
|
|
Joost. |
10-10-2010 22:14 |
Posts: 339 |
probeer eens je vlotterbak af te stellen. (buigen)
heb het zelfde gehad, ding viel dan uit(alsof je benzine op is, net als bij jou) en dan ff wat minder gas en dan doet ie t weer.
stel hem zó af, dat je vlotter de benzineleiding dichtduwt bij een hoger benzine niveau dan voorheen.
|
|
1 op 10 zonnebloemolie door je benzine, en je hebt veel meer compressie:e |
|
Jasperrr91 |
10-10-2010 22:18 |
Posts: 50 |
Dus dan als ik het goed begrijp zou ik hem naar boven moeten buigen?
|
|
|
|
kpotmake |
10-10-2010 23:00 |
Posts: 3065 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jasperrr91
Dus dan als ik het goed begrijp zou ik hem naar boven moeten buigen?
NEEN, niet aan gaan lopen buigen, dat ding staat fabrieksuit gewoon goed afgesteld
als het zo is dat hij het vlotterbakje leegtrekt kan dat liggen aan een knik in de benzineslang of vuil in de leidingen oid. maar wss niet aan de afstelling van de vlotter
eerst zaken gaan uitsluiten ipv lukraak dingen proberen (en slopen), hondjes proberen, mensen beredeneren
|
|
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl |
|
sendaSM-almkerk |
11-10-2010 0:53 |
Posts: 207 |
welke 21 heb jij dan want al is het een phbg dan zit hij er toch echt wel op
|
|
|
|
Raymon DRD Pro |
11-10-2010 12:24 |
Posts: 411 |
kijk is of je vlotternaald wel soepel op en neer gaat in je carb, kan goed dat die vies is en hier door af en toe niet helemaal soepel op en neer gaat
|
|
YA RLY |
|
-rupke- |
11-10-2010 12:46 |
Posts: 193 |
Dit probleem heb ik ook gehad. Dan heb je kans dat er een veeg in je cilinder zit. Ik reed er mee door en toen liep die helemaal vast.
voor valse lucht gewoon eens deo om je blok spuite.
|
|
|
|
Jasperrr91 |
11-10-2010 18:16 |
Posts: 50 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
[...]
NEEN, niet aan gaan lopen buigen, dat ding staat fabrieksuit gewoon goed afgesteld
als het zo is dat hij het vlotterbakje leegtrekt kan dat liggen aan een knik in de benzineslang of vuil in de leidingen oid. maar wss niet aan de afstelling van de vlotter
eerst zaken gaan uitsluiten ipv lukraak dingen proberen (en slopen), hondjes proberen, mensen beredeneren
Naja me benzine slang loopt een beetje raar maar niet echt een knikjes. Zal hem is beter laten lopen. Nee was ook niet van plan om er zomaar aan te gaan buigen koen.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
kijk is of je vlotternaald wel soepel op en neer gaat in je carb, kan goed dat die vies is en hier door af en toe niet helemaal soepel op en neer gaat
Heb donderdag mijn sproeier vervangen, en toen bewoog die gewoon soepel.
En ik heb de phbg carb. Hoort ook een choke op te zitten. Maar die zit er niet op. Maar heb al vernomen dat die daar langs dus dan een klein beetje valse lucht trekt. Dus komt een choke op. Maar heb voorheen nooit last gehad van dit probleem, dus sluit ook uit dat dat nu aan zou liggen dat ik geen choke heb!
En rupske als er een veeg in zit, loopt die niet zomaar vast! Of je zuigerveer moet ergens inhappen ofzo.
|
|
|
|
-rupke- |
11-10-2010 22:14 |
Posts: 193 |
door deze veeg is de zuigerveer een stukje vastgeslagen waardoor die hoogtoerig compressie verlies kreeg. daarna is die helemaal kapot gegaan. even checken voordat je te lang door rijd. deed het namelijk wel...
|
|
|
|
Jasperrr91 |
11-10-2010 22:43 |
Posts: 50 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -rupke-
door deze veeg is de zuigerveer een stukje vastgeslagen waardoor die hoogtoerig compressie verlies kreeg. daarna is die helemaal kapot gegaan. even checken voordat je te lang door rijd. deed het namelijk wel...
Naja dan zou die het altijd moeten doen.
Net 14km naar huis gestampt en deed die helemaal niks. Kon gewoon vol doorrijden. Dus neem aan dit niks met mijn cilinder te maken heeft! En heb nog even veel compressie als eerst!
|
|
|
|