Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Krijg brommer niet afgesteld

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 415 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #62759 - Krijg brommer niet afgesteld
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1400 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

YZ50crosser 30-9-2010 19:26 Print topicpost

Posts: 2241
gaat om am6 blok met setup:
Gilardoni2. de poorten ligtjes aangepast 50cc
kop op compressie gezet. 13:1
24mm pwk
malosi membraan
ori ontsteking
hebo kruk
handgemaakte uitlaat


heb laatst de de kop dus aan laten passen en heb nu een VL6 membraan ipv V-force.

dus nu ff opnieuw afstellen enzo.

maar ik krijg hem maar niet afgesteld

heb sproeiers van 80 t/m 145 al geprobeerd!!! gasnaalden in verschillende standen. met/zonder luchtfilter.

helpt allemaal vrij weinig, nou die sproeiers hebben nog wel wat effect.
maargoed, met het gas half los wil die nog aardig. (hij stotterd dan wel iets) trek ik het gas helemaal los dan BWOOOOAPHHh en het gas weer dicht en dan pakt hij het weer op.
dus heel vaag
ontsteking staat nu volgsmij op 2mm voorontsteking, eerst altijd op 2,5 maar dit kan het toch niet zijn lijkt me?
en volgsmij krijgt hij ook geen valse lucht, want stationair lopen wil die wel.
ook heb iik een niweue bougie geprobeerd (9graads)
raraa wat is ddit?



Dit bericht is gewijzigd door YZ50crosser op 6-10-2010 om 15:41 uur.
 
www.bxteamlg.tk

BenjaminDG 30-9-2010 21:57 Print reply

Posts: 4605
Is 2mm voorontsteking niet wat weinig voor een ori ontsteking?
 
Vlaanderen vrij!
hondamb80cc 30-9-2010 22:25 Print reply

Posts: 84
bougie nog in oorde?
 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 30-9-2010 22:32 Print reply

Posts: 9841
zou best je ontsteking kunnen zijn...

gilardoni2...wat is dat? 70cc?

 
Too cool for school!
stephan777 30-9-2010 22:37 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
zou best je ontsteking kunnen zijn...

gilardoni2...wat is dat? 70cc?




Aprilia kwam met orginele 2 cilinders.

De Gildardoni 1. De slome cilinder(Je kan niet eens je pink in de uitlaatpoort doen)

En de Gildardoni 2. Dat is de snellere cilinder.
 
- Han - 30-9-2010 23:04 Print reply

Posts: 9667
membraan niet dood? Ik had pas ook een vl6 in 2 uur naar de neuk gereden. Gewoon een hoek uit de membraanplaat. Misschien dat die gescheurd is en je het niet gezien hebt.

En anders zou ik een andere carberateur proberen

Dit bericht is gewijzigd door - Han - op 30-9-2010 om 23:05 uur.
 
<10.000 posts
YZ50crosser 6-10-2010 15:37 Print reply

Posts: 2241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Han -
membraan niet dood? Ik had pas ook een vl6 in 2 uur naar de neuk gereden. Gewoon een hoek uit de membraanplaat. Misschien dat die gescheurd is en je het niet gezien hebt.

En anders zou ik een andere carberateur proberen

Dit bericht is gewijzigd door - Han - op 30-9-2010 om 23:05 uur.


ik heb gekeken

er is een heeeeeel klein hoekje van die VL6 af, maar dat is zo goed als niks


kan dat invloed hebben? want als hij meer toeren maakt staan de platen toch heleemaal open. dus maakt dat niet uit lijkt me? want hij loopt vooral bovenin slecht.
 
www.bxteamlg.tk

Dit topic is 1400 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved