Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mt blijft lekken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1004 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #62757 - mt blijft lekken
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1342 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Robin 1993 30-9-2010 18:40 Print topicpost

Posts: 1234
Me honda mt5 lekte een tijdje geleden blokolie. Dit kwam bij me neutraalschakelaar vandaan. De neutraalschakelaar was ook kapot dus die heb ik vervangen.

Maar nu lekt hij nog steeds daarzo vandaan ,hoe kan dit komen?, want ik heb er gewoon een nieuwe schakelaar ingezet. En hij zit ook goed bevestigt.

alvast bedankt
 
!!2 takt!!

mtx-motard 30-9-2010 18:42 Print reply

Posts: 14947
neutraal schakelaar met vloeibare pakking gemonteerd?

en niet te lange bouten gebruikt bij het vliegwielkapje? dan druk je zo'n bout namelijk door het carter.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
ErikVerkade 30-9-2010 18:42 Print reply

Posts: 980
uitgaande as keering verrot

 
het zelfde als hoe egels sex hebben, heel voorzichtig
Robin 1993 30-9-2010 18:43 Print reply

Posts: 1234
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ErikVerkade
uitgaande as keering verrot




Nee, de uitgaande as keering is nog heel, en daar komt ook geen olie vandaan.

Dit bericht is gewijzigd door Robin 1993 op 30-9-2010 om 18:43 uur.
 
!!2 takt!!
Robin 1993 30-9-2010 18:44 Print reply

Posts: 1234
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
neutraal schakelaar met vloeibare pakking gemonteerd?

en niet te lange bouten gebruikt bij het vliegwielkapje? dan druk je zo'n bout namelijk door het carter.



En ook nee, ik heb nooit lange bouten bebruikt bij het vliegwielkapje, gewoon de standaart bouten
 
!!2 takt!!
-TimP- 30-9-2010 18:58 Print reply

Posts: 1836
idd met vloeibare pakking monteren en goed ontvetten uiteraard.
Zelf ook gehad bij mn oude mbtje

Dit bericht is gewijzigd door -TimP- op 30-9-2010 om 18:58 uur.
 
zxr club zx6r 2003
alwin mtx 1-10-2010 11:34 Print reply

Posts: 505
effe kijke of dat rubber ringetje nog goed is
en kijk of er miss bramen zitten in je blok waar die op af moet dichten.

vloeibare pakking zou kunnen maar ben ik nooit echt fan van
 
BenjaminDG 1-10-2010 16:10 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: alwin mtx
effe kijke of dat rubber ringetje nog goed is
en kijk of er miss bramen zitten in je blok waar die op af moet dichten.

vloeibare pakking zou kunnen maar ben ik nooit echt fan van


Wat is er mis met vloeibare pakking dan?

Het is niet dat je die neutraalstand schakelaar veel moet demonteren en monteren.
 
Vlaanderen vrij!
Robin 1993 1-10-2010 21:25 Print reply

Posts: 1234
vandaag effe samen met me baas aan het kijken geweest op de zaak (bromfietszaak) om te kijken waarom die nou nog steeds lekte. Tot onze verbazing zagen wij een soort lijm/pasta achtig stul naast me ontsteking zitten op me carter. Dat is mooi klote want dat betekent waarschijnlijk dat de vorige eigenaar van me mt een gat in het carter daarmee probeerden dicht te maken. Hij heeft dat ook wel 1 jaar uitgehouden maar nou lekt hij dus daar weer vandaan.

Wat denken jullie, kan ik me carter nog een keer goed ontvetten en het gat dichtmaken met vloeibare pakking? , of toch maar een ander carter kopen?
 
!!2 takt!!

Dit topic is 1342 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved