Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Welke schakelbrommer voor ¤800?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1026 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #62750 - Welke schakelbrommer voor ¤800?
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7662 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Makrolon 29-9-2010 21:07 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brulaap
Wat dus nergens op slaat.. En waar baseer je dat op? Ik ken twee mensen met een immi honda blokje hebben (gehad) En die hebben er geen plezier van gehad... Maar je weet dus niet of er immi honda onder zit?

edit: gericht aan 4takker

Dit bericht is gewijzigd door brulaap op 29-9-2010 om 20:14 uur.

Ik snap niet waar je het over hebt, want er zijn ik weet niet hoeveel merken van die immi blokjes. En de wat grotere merken hebben best een aanvaardbare kwaliteit. Je praat steeds maar over die blokken alsof het 1 merk is.
 
KTM 525 EXC Supermoto
der Chef 29-9-2010 21:08 Print reply

Posts: 3265
Klik even op dat rode knipperende ding boven je je beeldscherm
 
Okami 29-9-2010 21:13 Print reply

Posts: 22
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
Klik even op dat rode knipperende ding boven je je beeldscherm

Ja dat ziet er niet misselijk uit zeg Thanks...!

Hoe de *piep* PB je naar iemand want ik kan het even niet vinden :S sorry voor mijn ontwetendheid.

EDIT ik zie t pb knopje al!

O ja - ik las ook dat sommige racers het niet leuk vonden als je langer bent dan bijv. 1,90 - nu ben ik zelf iets van 1,85 ofzo... best klein (volgens mij ben ik trouwens 1,80 ofzoiets hahaha)
Dus ik kan denk ik bijna op elke brommert wel goed zitten

Dit bericht is gewijzigd door Okami op 29-9-2010 om 21:16 uur.

Nog ff een voorbeeldje van wat ik wel heeeel gaaf vind wat dicht in de buurt komt van mijn budget

http://link.marktplaats.nl/382336224

http://link.marktplaats.nl/379978107

Dit bericht is gewijzigd door Okami op 29-9-2010 om 21:24 uur.
 
Drumsan 29-9-2010 22:23 Print reply

Posts: 1223
Derbi GPR 99-2003 of RS50 2000-2005 zijn wel voor 800 euro te krijgen, die wel in orde zijn maar gewoon niet de mooiste zijn.

Anders zoek een originele Yamaha DT50mx, Suzuki TSX of Honda MB/MTX, kun je ook een hoop plezier van krijgen

Heel af en toe kun je voor 900 euro wel een nette senda krijgen
 
Tim-gpr99 29-9-2010 22:26 Print reply

Posts: 841
oude types aprilia zou ik niet aan beginnen, als je niet voor verassingen wil komen te staan... de oudere blokjes zijn vind ik persoonlijk mindere kwaliteit dan de AM6... met name RV4 heeft een vriend van me slechte ervaringen mee, die ging ook meteen onder zn Tuareg vandaan en kwam AM6 onder

zijn wel leuke modellen maar je kan er een vervelende miskoop mee doen, ook al zien die (met name de AF1) er wel fraai uit. Ik zou inderdaad voor Derbi GPR oud type gaan (opbergruimte, goedkoop, technisch echt super, electronisch minder), of voor Aprilia RS (veel verkocht, net een motor, fijn rijgedrag, kwalitatief goed blok schakelt alleen vrij stroef)50 NM gaan.
 
GPR50 '99 streetfightert
Okami 29-9-2010 23:54 Print reply

Posts: 22
Ok Derbi staat dan idd bij mij op de nummer 1 positie...

Ik moet zelf dan nog even gaan uitvinden hoe ik de RSjes kan onderscheiden want wat is nou t verschil tussen :

http://link.marktplaats.nl/380631527 - 95er
of
http://link.marktplaats.nl/381667972 - 2000? of ?

Derbi spreekt mij idd t meeste aan op dit moment!
 
Stiffmeister 30-9-2010 7:18 Print reply

Posts: 1582
geen sales!

Dit bericht is gewijzigd door Thijsse op 30-9-2010 om 9:35 uur.
 
.. Retro Active
Ozz 30-9-2010 9:36 Print reply

Posts: 1259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman de hakker
ga kont neuken ofzo flikker



@Herman
Moeilijk hea, normaal reageren?



btw, ik ben zelf bijna 2 meter, en rij heerlijk en een NSR. Kan je makkelijk lange tochten van +- 5 uur op maken



Dit bericht is gewijzigd door Ozz op 30-9-2010 om 9:38 uur.
 
They Wanna Kill Rock and Roll Because they know it's make us Horny, man!!!!
Micha.L 30-9-2010 9:55 Print reply

Posts: 535
Ik meet 1,85 en heb een aantal keer op een Derbi GPR 01 van Maastricht naar Castricum gereden. Was heerlijk rijden !
 
JB1 30-9-2010 9:56 Print reply

Posts: 14881
Honda NSR
80cc LC eronder, en je hebt een uberbrommer

 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Aron_N 30-9-2010 11:23 Print reply

Posts: 432
Een rs uit bouwjaar 96-98 is misschien een aanrader..
Niet de wat mindere (mijn mening) vierkante koplamp van oudere modellen, maar ook niet dat ronde van de nieuwe modellen.

Voor ¤800 heb je dan toch een leuke brommer.
Wel met Am5 dur onder wat volgens sommigen wat minder is, maar ik heb er nooit problemen mee gehad.

Daarnaast zit de brommer ook redelijk simpel in elkaar en is er genoeg ruimte om te sleutelen. Bij nieuwere modellen zit alles wat meer op elkaar "gepropt" wat sleutelen niet altijd makkelijker maakt.

Succes

Dit bericht is gewijzigd door Aron_N op 30-9-2010 om 11:25 uur.
 
Voetentje 30-9-2010 12:41 Print reply

Posts: 2356
Aangezien je een beperkt budget hebt zou ik voor een Honda NSR gaan.
Hier gooi je dan een 80 blokje onder en dan met de volgende setup:
Originele 80 cilinder laten tunenen
Techno uitlaat
24mm carb.

Ik rij hier mee 120 op de auto teller en draai dan max. 9k rpm.
Dus vrij zuining en zeer slijtvast en een pluspunt is dat de zuigertjes maar iets van 15¤ kosten.

Onderdelen van Honda kosten vergeleken met de andere merken echt helemaal niks dus dat is dan ook mooi meegenomen. Verder zijn ook alle onderdelen volop verkrijgbaar.
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
Okami 30-9-2010 14:10 Print reply

Posts: 22
Wederom iedereen bedankt voor het reageren...

Een honda nsr gaat het niet worden ben ik bang... Ik val toch meer op de derbi en de rs'jes en hispania's

Ik heb al meerdere mensen gecontacteerd en heb een hoop interessante opties.

Nu nog even kijken hoe of wat.

Wat zijn nou de grote pluspunten van deze modellen en wat zijn de negatieve punten :

Yamaha TZR
Motorhispania
Aprilia RS (oude en nieuwe modellen)
Derbi GPR (van bijv. 2003)
 
- Han - 30-9-2010 14:14 Print reply

Posts: 9667
zon oud type gpr koop je voor heel weinig als je geluk hebt. Aangezien niemand die dingen wil. Maar ze hebben wel een goed blok/vering/remmen en dergelijke.
 
<10.000 posts
Okami 30-9-2010 14:22 Print reply

Posts: 22
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Han -
zon oud type gpr koop je voor heel weinig als je geluk hebt. Aangezien niemand die dingen wil. Maar ze hebben wel een goed blok/vering/remmen en dergelijke.


Dat scheelt wel een hoop en van t uiterlijk valt genoeg van te maken toch met de neptank

Maarem... Ik krijg de kriebels van de Yamaha TZR ik vind zown brommer er echt gruwelijk mooi uitzien. Kweet niet wat t is :S lol

Hispania moet ik wennen aan de spitse neus maar vind ik ook wel tof maar de Rsjes en de Derbi's zijn dus heel erg trouw om het maar zo te zeggen toch? Goede kwaliteit.

Hispania en TZR wat minder of?
 

Dit topic is 7662 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved