JB1 |
27-9-2010 22:14 |
Posts: 14881 |
Ik doelde op verbruik, knuppel
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
kenny77 |
27-9-2010 22:25 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
Ik doelde op verbruik, knuppel
Had je het tegen mij?
Ik had het niet tegen jou.
maar tegen meneer met de dildo.
|
|
|
|
JB1 |
27-9-2010 22:26 |
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
27-9-2010 22:29 |
Posts: 12846 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]
Haha, Ja tegen die dildoknuppel
Oud-klasgenoot van me
Houden we het wat meer ontopic?
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
JB1 |
27-9-2010 22:36 |
Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Gary
[...]
Houden we het wat meer ontopic?
Okee
OT:
Kom binnenkort nog maar even een keer langs, dan gaan we er wel weer even mee bezig.
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
rik hulkenberg |
27-9-2010 22:43 |
Posts: 10029 |
Iets begrijp ik niet.
Mijn motor 125cc 4takt rijd 1 op 35
Trek vol op bij stoplichten tot 10000toeren.
Laat hem niet uitrollen, maar gewoon lekker hard remmen.
natuurlijk met een opgevoerd brommertje ben je wel sneller weg maar zo heel veel scheelt het ook niet.
Zit gewoon een 28mm mikuni onder.
En toch over het algemeen rij ik harder dan de brommers.
|
|
|
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
27-9-2010 22:48 |
Posts: 9841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]
Dat is echt complete bullshit martijn
Met optrekken verbruik je altijd meer energie dan op snelheid te houden..
nuh uh. Dit is echt.
rens heeft wel een linkje naar een site waar ze het deden, en lawrence van bf hier reed er ook knetterzuinig mee ofzo.
Het is alleen vet irritant om daadwerkelijk uit te voeren.
Komt dus omdat je motor ook bepaalde wrijvingsverliezen heeft, die op een gegeven moment groter zijn dan je lucht/rolweerstand bij het verbruik van stationair laten draaien (of nog beter, motor uit) Het optrekken daarna kost minder energie.
|
|
Too cool for school! |
|
Drumsan |
27-9-2010 22:52 |
|
Frysk |
27-9-2010 23:18 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
Iets begrijp ik niet.
Mijn motor 125cc 4takt rijd 1 op 35
Trek vol op bij stoplichten tot 10000toeren.
Laat hem niet uitrollen, maar gewoon lekker hard remmen.
natuurlijk met een opgevoerd brommertje ben je wel sneller weg maar zo heel veel scheelt het ook niet.
Zit gewoon een 28mm mikuni onder.
En toch over het algemeen rij ik harder dan de brommers.
4takt is gewoon efficiƫnter kwa brandstof verbruik.
|
|
giggitybyte |
|
koetjeboe91 |
27-9-2010 23:19 |
Posts: 2096 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
Iets begrijp ik niet.
Mijn motor 125cc 4takt rijd 1 op 35
Trek vol op bij stoplichten tot 10000toeren.
Laat hem niet uitrollen, maar gewoon lekker hard remmen.
natuurlijk met een opgevoerd brommertje ben je wel sneller weg maar zo heel veel scheelt het ook niet.
Zit gewoon een 28mm mikuni onder.
En toch over het algemeen rij ik harder dan de brommers.
hoe bedoel je het? waarom die brommers eerder weg zijn bij het stoplicht?
|
|
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard. |
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
27-9-2010 23:22 |
Posts: 9841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
4takt is gewoon efficiƫnter kwa brandstof verbruik.
plus dat iedereen die zn brommer opvoert dat ding gruwelijk inefficient maakt.
|
|
Too cool for school! |
|
Frysk |
27-9-2010 23:29 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]
plus dat iedereen die zn brommer opvoert dat ding gruwelijk inefficient maakt.
99% wel ja
maar dat hangt puur van de afstelling en samenstelling van onderdelen af.
mijn MTX verbruikt met mijn rijstijl (eigenlijk altijd straalgas en veel hard optrekken icm lange einden laagtoerig 60 rijden) ongv 1:16, maar als ik rustig rijd moet de 1:22 makkelijk te halen zijn.
ori Ns1 blok
Cr80/yz80/rm80/kx80? uitlaat
24mm mikuni TM
ori luchtfilter
ns1 onsteking + ns1 cdi
|
|
giggitybyte |
|