Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Derbi setup

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 912 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #62722 - Derbi setup
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 4520 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bladet 27-9-2010 8:12 Print reply
Posts: 110
ik rij zelf met een Top performance 74cc roze top dit is de wat snellere versie van de normale top performance 74cc(dezwarte)

ik ben zelf zeer te vreden met deze cilinder. is al standaard getuned en trekt ook snel en fatsoenlijk op. prijs prestatie verhouding is TOP :P

ik heb deze met een 19mm cabrateur dus heb het minimale.

dit lijkt me wel een leuke setup voor jou


Top performance 74cc roze top/ de zwarte top = wat tammer.
dellórto 19mm black racing cabrateur
of de 21 maar 19 is zuiniger.
uitlaat : Yasuni cross hm of een technigas enox(deze kon toch ook op 80cc)

ik weet niet wat jullie ervan denken maar lijkt me een goed setupje.
of je zou even moeten kijken op apriliaforum daar staat ergens een topic met alle cilinders en waarderingen + reactie in. alles staat op een rijdje.
 
Drd Racer 27-9-2010 17:25 Print reply
Posts: 44
Heb het lijstje met cilinders net doorgelezen, wel makkelijk. Maar ga denk ik toch voor Mhr 80 omdat die slijtvast is. Ben nog wel aan 't twijfelen over uitlaatje. Wil een mooie tweedehandse, maar weet niet wat voor iets. En weet iemand iets over de verschillen van de gewone Mhr en replica, en de Team Mhr. Ik dacht dat de Team net wat sneller was en véél duurder??
 
Derbi-Olaf 27-9-2010 17:26 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drd Racer
Heb het lijstje met cilinders net doorgelezen, wel makkelijk. Maar ga denk ik toch voor Mhr 80 omdat die slijtvast is. Ben nog wel aan 't twijfelen over uitlaatje. Wil een mooie tweedehandse, maar weet niet wat voor iets. En weet iemand iets over de verschillen van de gewone Mhr en replica, en de Team Mhr. Ik dacht dat de Team net wat sneller was en véél duurder??

de team is vééééél hoogtoeriger. niks voor dagelijks gebruik
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Drd Racer 27-9-2010 18:19 Print reply
Posts: 44
Oke, en weet iemand het verschil tussen Mhr en de Mhr replica?
 
Royal Club 27-9-2010 18:25 Print reply

Posts: 60390
ja, in de search. is al meerdere malen voorbij gekomen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
MHsteven 27-9-2010 18:27 Print reply

Posts: 230
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drd Racer
Oke, en weet iemand het verschil tussen Mhr en de Mhr replica?

als het goed is is de replica de namaak van de mhr, hij is ook wat tammer als de normale mhr, scheelt 20 euro tegenover de mhr, ik zou voor de mhr gaan
 
Tim-gpr99 27-9-2010 18:30 Print reply

Posts: 841
MHR replica is ook gewoon van malossi, MHR Replica is vrijwel dezelfde uitlaat als de Gianelli Enduro/Street 2t' s, die weer gelijk is aan de Conti CHR. Dit is over het algemeen (zijn natuurlijk uitzonderingen) de snelste uit-de-doos bovenlangse uitlaat voor 50cc die er is.

Loopt (vind ik) niet echt geweldig op 50cc+, MHR replica is een echte 50cc uitlaat. MHR is voor 80cc en 70cc.

Ik zou voor een SCR Corse handmade gaan, doet het eigenlijk goed op alle cilinders, is middel tot hoogtoerig, en loopt super op 50cc+.. Metrakit SP is ook een optie maar stukje duurder.
 
GPR50 '99 streetfightert
Royal Club 27-9-2010 18:32 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tim-gpr99
MHR replica is ook gewoon van malossi, MHR Replica is vrijwel dezelfde uitlaat als de Gianelli Enduro/Street 2t' s, die weer gelijk is aan de Conti CHR. Dit is over het algemeen (zijn natuurlijk uitzonderingen) de snelste uit-de-doos bovenlangse uitlaat voor 50cc die er is.

Loopt (vind ik) niet echt geweldig op 50cc+, MHR replica is een echte 50cc uitlaat. MHR is voor 80cc en 70cc.

Ik zou voor een SCR Corse handmade gaan, doet het eigenlijk goed op alle cilinders, is middel tot hoogtoerig, en loopt super op 50cc+.. Metrakit SP is ook een optie maar stukje duurder.


ging toch over een cilinder of heb ik dat verkeerd begrepen? :P
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Tim-gpr99 27-9-2010 18:36 Print reply

Posts: 841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


ging toch over een cilinder of heb ik dat verkeerd begrepen? :P


ooww kut, sorry mijn fout maar in ieder geval, MHR replica is wat laagtoeriger en heeft meer koppel, slijt niet echt hard ofzo, is wel te doen als dagelijkse cilinder. en loopt alsnog hard zat.

MHR is (dit weet ik alleen niet 100% zeker ) hetzelfde, alleen met een andere zuiger waardoor hij iets meer top-end vermogen heeft. En deze heeft losse binnenkop?

En de Team heeft hele andere timingen en losse binnenkop.

(of het verhaaltje bij de normale MHR geld tov van de MHR Replica, of het was tov van de MHR Team, dus dat het dezelfde cilinder is als 1 van deze 2 alleen dan met andere zuiger en (geen) losse binnenkop )
 
GPR50 '99 streetfightert
Royal Club 27-9-2010 18:37 Print reply

Posts: 60390
lalalalal. is lekker ammal te searchen :w
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Drd Racer 27-9-2010 19:14 Print reply
Posts: 44
http://fietsen-bromm...p-yasuni-cross.html? Is dit iets voor Mhr 80, is bij me in de buurt en lijkt me mooi uitlaatje??
 
MHsteven 27-9-2010 19:15 Print reply

Posts: 230
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drd Racer
http://fietsen-bromm...p-yasuni-cross.html? Is dit iets voor Mhr 80, is bij me in de buurt en lijkt me mooi uitlaatje??

is prima te doen op een middeltoerige cilinder als de mhr 80
 
Drd Racer 28-9-2010 22:44 Print reply
Posts: 44
Die Hm is best hoogtoerig hoorde ik.
Nou staat er ook Mhr uitlaat op Mp, ik dacht die rijd mischien nog wat fijner, omdat die onderin ook meer vermogen heeft, wil namelijk helemaal niet meer gaan toerenbeuke. Link van uitlaat:http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/brommeronderdelen-algemeen/381789604-derbi-malossi-mhr-replica-carbonuitlaat-rieju-malossi-enduro.html

Wie heeft ervaring met deze uitlaten op Mhr 80(geen team)?


Dit bericht is gewijzigd door Drd Racer op 28-9-2010 om 22:46 uur.
 

Dit topic is 4520 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved