Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - weer ns een vraagje over m'n nsr...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 778 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #6271 - weer ns een vraagje over m'n nsr...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1139 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

maartenx 15-11-02?23:04 Print topicpost
Posts: 96
ik heb een vraagie.. ik heb een nsr met euro 70 en 22 mm carb en mk uitlaatje.. hij haalt alleen niet meer als 11000 toeren in een versnelling, in 1e, 2e, 3e, en de 4e maar met koppeling in of in vrij gaat hij tot 14000 toeren.. wat is er nu verkeerd..
ik heb hem al laten afstellen, ik heb alle sproeiers al zo'n beetje gehad van 105 tot 150
bij de jonge (brommerzaakje) zegge ze dat er een beetje speling op het vliegwiel zit en dat daarom de ontsteking onregelmatig is... maar dan zou het volges mij ook in de vrij zo moete doen.. bij salomons (nog n brommerzaak) zegge ze dat een nsr2 nooit meer als 11000 toeren kan halen. dat er geen enkele nsr2 is die meer dan 11000 toeren haalt.. maar ik heb met me vorige cil wel 11.5 of wel is 12 gehaald dus hier klopt volges mij ook geen fuck van..
en bij a de jonge (nog een andere brommer zaak) zegge ze dat het membraam waarschijnlijk niet meer goed is... dat de plaatjes verboge zijn ofzow.. maar dan zou het het in de vrij ook niet moete doen lijkt mij...

Is er iemand die weet wat ik moet doen?? want hier word ik niet echt wijs van..... :a
 

SkaBla [Pim] 15-11-02?23:23 Print reply

Posts: 4659
Tis heeeel erg logisch dat je niet meer dan 11000 toeren haalt... wat dacht je van de lucht weerstand? wrijving van de banden? ik kan in de vrij ook wel 12000+ toeren maken maar in de versnelling is het bij 10000 toeren ook wel gebeurt...

[This message is edited by "TSX" SkaBla on 15-11-02 23:25]
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
Blukaap 15-11-02?23:36 Print reply

Posts: 10008
Haalt ie het in z'n 1 wel ?


Lama, ik kan wel lezen

Maaruh, als je in z'n 1 een hele tijd wacht, gaat ie er dan meer dan 11000 maken ?


[This message is edited by Blukaap on 15-11-02 23:38]
 
Bastila is lief
Iman 16-11-02?00:03 Print reply
Posts: 21
in zijn 1 kan hij het nog wel hale, omdat de snelheid een stuk minder is, dus minder lucht weerstand en wrijving
 
Blukaap 16-11-02?00:05 Print reply

Posts: 10008
Dan heeft ie gewoon simpelweg geen vermogen meer voorbij de 11000 toeren, klaar.
Weinig aan te doen behalve uitlaat verbouwen ofzo.
 
Bastila is lief
maartenx 16-11-02?01:18 Print reply
Posts: 96
elke keer precies bij de 11000
in de 1e en ook in de 4e.. duss...
maar met deze setup zou hou toch in iedergeval in de 1 verder moeten doortrekken?? of niet..

 
Pertijn 16-11-02?01:32 Print reply
Posts: 846
CDI? ontsteking?
Als je membraan niet 100% is start hij minder.
Alleen als er stukken uit zijn kan dat kwaad maar lijkt me niet de oorzaak.
Geen lek ergens? cilindervoet of kering?
Ontsteking staat goed?
Compressie ok?
Enja, als je niet genoeg koppel hebt haal je het in de hogere versnelling gewoon nooit.

Onregelmatige ontsteking is iig bullsjit.
Ook dat een NsR niet meer dan 11k kan maken.
Laat ze maar eens langskomen bij dynojet ofzo =)
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
maartenx 16-11-02?02:49 Print reply
Posts: 96
maar met lek of ontsteking of cdi ofzow, dan zou hij toch ook niet boven de 11k moeten kommen met koppeling in... of zie ik dat nu verkeerd.. tenminste dat lijkt me logisch
 
Schuimpie 16-11-02?10:40 Print reply
Posts: 376
mijn malossi 70 en tecno en 20 mikuni haalde ook 12k in ze 4 dus t moet wel kunnen... t kan ook aan je uitlaat liggen... dat die laagtoeriger is als je cilinder... een mk is toch een 50cc uitlaat ???

[This message is edited by Schuimpie met ze NSR on 16-11-02 10:43]
 
Don't be drunk and drive... if you can be stoned and fly...
Rtm 16-11-02?13:07 Print reply

Posts: 784
Ik heb een 70zeta op mn nsr, met 18 Keihin, en MK, en ik haal makkelijk de 11000, als ik niet uitkijk schiet ie daar overheen..

Misschien heb je een eigenwijze CDI, dat ie gewoon bij dat aantal toeren raar gaat doen ofzo?


Mzzls, Rutger
 
Pingu 16-11-02?14:04 Print reply
Posts: 1842
mijn eurocil maakte er ook niet meer dan 11k in versnellingen, is nu getuned en gaat door tot 13 k in versnellingen, dan klaptie welleens omdat de cdi het niet aankan maar komt binnenrotor aan als het mee zit, iig was bij mij de uitlaatpoort nogal rond vanboven, is rechter gemaakt en iets bredere uitlaatpoort, rest is het zelfde, powerband van 10,5k ong tot 12,5/13k
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Sneks 16-11-02?14:22 Print reply
Posts: 2499
getuned door Ivo? Want daar moet ik mijn cilinder ook nog van terugkrijgen
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Pingu 16-11-02?15:55 Print reply
Posts: 1842
nee door goof tjoening heeft zelf een evo50 en is bietje een sprinter aan t bouwe, voor een 10 tje gedaan, en gewoon stikgoed, moet nog ff 20 truglegge(heeft onderin weinig power) en iets lichter vertande, totnu toe 110 in 5 @11k (kan meer dus)ook kan ik van hem een binnenrotor kopen binnenkort maar alleen uitlaatpoort is gedaan, meer doetie niet en als ik binnenkort me binnenrotor heb, vlamtie ook wel
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
barry 16-11-02?16:05 Print reply

Posts: 7387
een powerband hebben van boven de 10k lijkt mij dus superkut rijden


mijn zeta had ook een powerband waar het pas begon bij de 9-10k, dat vind ik gewoon kut rijden

maar dat is gewoon wat je fijn vind...
 
He?
Pingu 16-11-02?16:09 Print reply
Posts: 1842
gewoon hoog in toere houwe, ik rijd toch op een 2takt zkrmar ja opzich wel irritant of roig tis maar hoe je het bekijkt ik vind het roig
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Sneks 16-11-02?16:38 Print reply
Posts: 2499
zorg dat je kop goed is, scheelt ook veel voor onderin, en met een binnenrotor kreeg je ook (door de betere curve) meer vermogen onderin
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)

Dit topic is 1139 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved