Quote:Oorspronkelijk gepost door: stephan777
Stage 6 cilinder is bijna hetzelfde als de athena 70cc. Oftewel het loopt wel door ja.
ik ga denk toch voor de athena 70cc het merk spreekt me gewoon meer aan.
maar nu zit ik ook te denken om een ander krukas er in te gooien is een dopler krukas wat
ik ga denk toch voor de athena 70cc het merk spreekt me gewoon meer aan.
maar nu zit ik ook te denken om een ander krukas er in te gooien is een dopler krukas wat
alvast bedankt
Jij hebt vaak zat commentaar op anderen, maar eerst zelf searchen is te lastig?
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Tombrom
ik heb liever een stage6 dan een athena eigenlijk
deze cylindertjes hebben zich al veel meer bewezen tov athena.
mijn voorkeur gaat toch uit naar manston maar voor dagelijks gebruik zou ik het niet doen.
als je wat anders wilt pak dan een mhr 80 das de ideale straat cylinder
heb vandaag me 70 cc athena binnen gekregen alleen nou zat ik te kijken naar de cillinder kop. ik kan me thermostaat van me ouwe cillinder kop niet in me nieuwe cillinder kop kwijt. het gat waar hij in moet is te klein. en er zit ook geen schroefdraad in. wat mot ik hier mee zijn er dingen voor te koop
heb vandaag me 70 cc athena binnen gekregen alleen nou zat ik te kijken naar de cillinder kop. ik kan me thermostaat van me ouwe cillinder kop niet in me nieuwe cillinder kop kwijt. het gat waar hij in moet is te klein. en er zit ook geen schroefdraad in. wat mot ik hier mee zijn er dingen voor te koop
je kan hem er ook gewoon uitlaten denk ik
ik heb er ook geen inzitten (polini 75) en hij word snel genoeg warm vind ik
Ik rij ook zonder thermosstaat, eigenlijk geen problemen mee. Je moet alleen langer warmrijden... Enige probleem wat ik heb is dat als het regent en mn rad nat word dat hij amper boven de 45 graden kvstemperatuur uitkomt
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Tim-gpr99
Ik rij ook zonder thermosstaat, eigenlijk geen problemen mee. Je moet alleen langer warmrijden... Enige probleem wat ik heb is dat als het regent en mn rad nat word dat hij amper boven de 45 graden kvstemperatuur uitkomt
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Tim-gpr99
Ik rij ook zonder thermosstaat, eigenlijk geen problemen mee. Je moet alleen langer warmrijden... Enige probleem wat ik heb is dat als het regent en mn rad nat word dat hij amper boven de 45 graden kvstemperatuur uitkomt