Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - keuze 50cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1252 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #62678 - keuze 50cc
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2056 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Micha.L 5-11-2010 22:41 Print reply

Posts: 535
koop een dell'ortho, is goede kwaliteit.

http://www.jrmotoren...che-choke-p-488.html

Dit bericht is gewijzigd door Micha.L op 5-11-2010 om 22:42 uur.
 
Master1234 5-11-2010 22:44 Print reply
Posts: 54
Daar zit mijn probleem dus, gaat hij gelijk passen? Want mijn spruitstuk zit vast aan mijn carb.
 
De Schout 5-11-2010 22:45 Print reply
Posts: 5326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Master1234
Daar zit mijn probleem dus, gaat hij gelijk passen? Want mijn spruitstuk zit vast aan mijn carb.


die zijn heus niet onlosmakelijk verbonden
 
tune tweak fiddle bang bummer
Micha.L 5-11-2010 22:47 Print reply

Posts: 535
Die kun je losmaken d.m.v. de schroeven waarmee het vastzit..
 
Master1234 5-11-2010 23:01 Print reply
Posts: 54
Hebben alle brommer niet een eigen soort carburateur?

EDIT: Heb net even een pagina gevonden met een schematische foto van de carb (http://opvoeren.nl/shop/aprilia_3.asp?T=322V_34&O=Carburettor - oil pump).

Dit bericht is gewijzigd door Master1234 op 5-11-2010 om 23:21 uur.

Dus zal de 17,5 mm bij JR passen op mijn brommer?

Dit bericht is gewijzigd door Master1234 op 5-11-2010 om 23:30 uur.
 
Master1234 5-11-2010 23:52 Print reply
Posts: 54
Niemand?
 
stefkee3 5-11-2010 23:59 Print reply

Posts: 496
In princiepe heb je 2 soorten caberateurs, de "opschuif" en de "2 bouts"

Foto's:

Opschuifmanier, Toevallig mijn DT



En de 2 bouts:



Hoop dat ik je hiermee help.

(de informatie is voor zover ik weet, als iemand hier wat aan toe te voegen heeft mag dat zeker, leer ik ook nog wat van)

Dit bericht is gewijzigd door stefkee3 op 6-11-2010 om 0:00 uur.
 
Verveling :)
kenny77 6-11-2010 0:01 Print reply

Posts: 29286
ook nog inschuif.
 
tsxhunter 6-11-2010 0:01 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stefkee3
In princiepe heb je 2 soorten caberateurs, de "opschuif" en de "2 bouts"

Foto's:

Opschuifmanier, Toevallig mijn DT

afbeelding

En de 2 bouts:

afbeelding

Hoop dat ik je hiermee help.

(de informatie is voor zover ik weet, als iemand hier wat aan toe te voegen heeft mag dat zeker, leer ik ook nog wat van)

Dit bericht is gewijzigd door stefkee3 op 6-11-2010 om 0:00 uur.


en dan heb je op scooters (aprilia sr sws) nog een die moet je in een rubber draaien
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Micha.L 6-11-2010 0:07 Print reply

Posts: 535
in principe kun je elke carburateur pas maken op elke scooter als je maar het passende spruitstuk gebruikt?
 
Master1234 6-11-2010 0:07 Print reply
Posts: 54
Juist,

maar welke spruitstuk moet ik hier dan bij pakken?

 
stefkee3 6-11-2010 0:16 Print reply

Posts: 496


Zoiets, ligt eraan wat voor dat er nu opzit, je hebt ze ook in rubber versie, en met bv een recht opzetstuk, en dergelijke
 
Verveling :)

Dit topic is 2056 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved