Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Malossi Vastloper

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 903 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #6264 - Malossi Vastloper
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2756 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hier_ben_ik - Administrator 18-11-02?16:31 Print reply

Posts: 8499
hehe idd een goei idee lude!!

eerst ff een halve mm uit laten halen (of zelf doen op school, komt toch niet nauw), daarna een halve mm of meer chroom indampen op school (scheikunde leraar vind het vast een uitdaging) en daarna ff .25mm weer uit laten slijpen zodat her .25mm chroom in blijft zitten
 
Members zijn vervelend :-|
solidsjakie 21-11-02?09:40 Print reply

Posts: 2291

fotows van me zuiger

en ja, dat is die schijnheilig man dronder.

[This message is edited by Solidsjakie met NSR on 21-11-02 09:41]
 
SkaBla [Pim] 21-11-02?10:05 Print reply

Posts: 4659
Zow..daar is niet veel van over :n
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
barry 21-11-02?10:24 Print reply

Posts: 7387
zo zien mijn getunede zuigers er ook altijd uit
 
He?
Martijn 21-11-02?13:24 Print reply
Posts: 10000
dekker zei dat ik gewoon mn chroomwand kon laten honen (oppoetsen noemde hij het) zonder dat ik een overmaat zuiger moest of een andere wand...gewoon nieuwe zuigerveren erin en hij was evengoed als er voor...

maja..ik koop toch een neie...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
solidsjakie 21-11-02?21:48 Print reply

Posts: 2291
wa kost krukje revicere eigenlijk, en een fatsoenlijke(lees geen top performance of andere troep) kruk?
 
NSR JunK 21-11-02?22:02 Print reply

Posts: 2339
Quote:
Originally posted by: Solidsjakie met NSR

wa kost krukje revicere eigenlijk, en een fatsoenlijke(lees geen top performance of andere troep) kruk?


en waarom is top preformance troep? iedereen zit mekaar maar na te praten zonder ergens ervaring mee te hebben.... Honda NSR-II bijl heeft met top preformance gereden hij was er wel over te spreken en frank arnhem was ook wel tevreden over zn top preformance krukas... maar iemand zegt zonder hem te hebben gehad hij is slect en iedereen neemt het over..
 
solidsjakie 21-11-02?22:27 Print reply

Posts: 2291
omdat die zooi op immi en laagtoerig het wel doet, maar malossi lope ze op vast(tuners zn woorden).

En dat is niet van is tuning maar van S&S.
 
solidsjakie 15-1-03?10:21 Print reply

Posts: 2291
voor de dames die ut intresting wete, hij dut weer.Setup nu:
Zeta 70 chroomwand. Rest check profiel.
 
NSR RULEZZ 15-1-03?12:24 Print reply

Posts: 4934
cool ik was hem laast ook aan het bijwerken
maar die pics wouden niet echt lukken kan je niet rechtstreeks vanaf je ftp linken?
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Hans F 15-1-03?12:28 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Originally posted by: solidsjakie

wa kost krukje revicere eigenlijk, en een fatsoenlijke(lees geen top performance of andere troep) kruk?


Reken op ongeveer 75 euro, hiervoor wordt er een nieuwe big end pen in geperst, heb een nieuwe drijfstang + small end + big end lager + 2 ringen @ big end. En wordt je as geklokt.
 
solidsjakie 16-1-03?09:14 Print reply

Posts: 2291
Quote:
Originally posted by: Hans F

Quote:
Originally posted by: solidsjakie

wa kost krukje revicere eigenlijk, en een fatsoenlijke(lees geen top performance of andere troep) kruk?


Reken op ongeveer 75 euro, hiervoor wordt er een nieuwe big end pen in geperst, heb een nieuwe drijfstang + small end + big end lager + 2 ringen @ big end. En wordt je as geklokt.


Ik hebbut blok al gereviceertmet nieuwe kruk.

Gister ook iets vaags, ik rijd zo mooi, kameraad wor tuis gebracht van ze werk, rij ik achter, ik reed 90, gas over(inrijde, bijna ant einde) en spreek ik em later weer, zegtie, hoef je nie inte rije, mag je zo 110 rijde, ik zei ik rij in, ik ree 90, en had gas over, hij zei op teller van de bus reed je 110.
 

Dit topic is 2756 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved