Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 70cc zeta lc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 790 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #6262 - 70cc zeta lc
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1704 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

danny3000 15-11-02?19:25 Print reply
Posts: 248
maare weet iemand toevallig een richtprijs voor een tweedehands radiateur?? en die van een waterpomp??
 
Erik_N 15-11-02?19:55 Print reply

Posts: 5360
Waterpomp ken je er niet zomaar een opzetten, of je moet een electrische hebben ofzo, maar normaal zit er bij watergekoeldebrommers een as int blok die dat regelt, maar ik geloof dat zeta watergekoelt dat nie nosdig hebt, kweenie precies hoe die werkt, wvolgens mij zonder waterpomp as...
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
gang_is_alles 15-11-02?20:44 Print reply
Posts: 34
Ik heb ook een zeta 70 lc gehad, maar had daarbij geen waterpomp, liep niet warm. Maar ik had er wel een dikke radiateur bij. Je zou een kachelradiateur van een auto moeten proberen, schijnt goed te werken, ik heb er nog 1 te koop. Maar heb er zelf nooit mee gereden
 
MB 110cc malossi
Robert Lukkes 15-11-02?22:24 Print reply
Posts: 1406
Hoe bedoel je met kachel radiateur, is dat net zo'n radiateur als een orginele zeta radiateur.

Heb je ook nog zo'n cilinder te koop of zo'n radiateur?
 
I'm a supersonic highspeed racer
SIWWN 15-11-02?22:43 Print reply
Posts: 7079
Als je pa of ma 's winters het lekker warm willen hebben dan doe ze de kachel aan.
De koelcircuit van de auto loopt via de kachelradiateur om de warmte o.a. af te geven aan die radiateur om het dan lekker warm te krijgen in de auto..

Daarom duurt het ook altijd effe een paar minuten voordat het pas warm wordt omdat de moter nog niet warm is... weer wat geleerd.

Je kan ook wel een oliekoeler van een diesel gebruiken. b.v. Ford Mondeo uit 95 ofsow.. (zijn zoveel merken)Die zijn niet zo heel groot ongeveer 50 of 60 bij 30 cm schat ik.
Kan hem ook wel net zoals oude Truimph(b.v.) racemoters voor op het stuur hangen
Dan lijkt het me wel zinvol om er een pomp tussen te zetten en gegarandeerd dat ie goed koelt omdat ten 1e zeer veel wind vangt en omdat het een enorm oppervlak is (slangen/leiding van cilinder richting stuur


LC cilinders zonder pomp zijn best wel relaxt.. koelt pas goed als moter warm genoeg is.. Daar is over nagedacht

GVD wat een post zeg, zal wel weer een 'post bui' hebben


Vanavond om 12.05 EASYRIDERS op NET5



 

Dit topic is 1704 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved