Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - cillinder mtx sh

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1023 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #62605 - cillinder mtx sh
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1611 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

roy-mtx-sh 13-9-2010 21:31 Print topicpost
Posts: 97
hallo ik heb een vraagje

ik zoek een nieuwe cilinder voor op mijn mtx sh luchtgekoeld
ik zat te twijfelen tussen een

70cc fast arrow
70cc zeta
70cc parmakit

wat is het beste.En het is voor in de stad met rijden het gaat er om snel optrekken met een snelheid 70 a 80

en welke carb. raden jullie aan bij welke cilinder

welke is het beste geschikt voor in de stad
Groeten Roy
 

st.nyksterdriver 13-9-2010 21:35 Print reply
Posts: 3376
voor in de stad zou ik mooi een 50 cc houden harder dan 50 zul je toch niet gaan
 
Marcooow 13-9-2010 21:35 Print reply

Posts: 5713
de fast arrow is volgens mij met de 6 spoelpoorten en is denk ik hoogtoerig dus niet echt voor in de stad.

(de echte fast arrow. want je hebt ook nog imitatie die ze ook verkopen als fast arrow. maar ik bedoel de fast arrow waar ook fast arrow op staat)

parmakit en zeta zijn minder hoogtoerig maar voor de rest geen ervaring met deze cilinders

zou dus voor een parmakit of zeta gaan (als je nog een zeta kan vinden). zeta word nou niet meer gemaakt en parmakit heeft de mallen van hun overgenomen.
 
faster than a bullet!
roy-mtx-sh 13-9-2010 21:48 Print reply
Posts: 97
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
de fast arrow is volgens mij met de 6 spoelpoorten en is denk ik hoogtoerig dus niet echt voor in de stad.

(de echte fast arrow. want je hebt ook nog imitatie die ze ook verkopen als fast arrow. maar ik bedoel de fast arrow waar ook fast arrow op staat)

parmakit en zeta zijn minder hoogtoerig maar voor de rest geen ervaring met deze cilinders

zou dus voor een parmakit of zeta gaan (als je nog een zeta kan vinden). zeta word nou niet meer gemaakt en parmakit heeft de mallen van hun overgenomen.


ik ken iemand die namelijk zeta cilinder heeft liggen en fast arrow cilinder maar wat trekt beter dan

en hoefeel kost een cilinder honen?

Dit bericht is gewijzigd door roy-mtx-sh op 13-9-2010 om 21:49 uur.
 
Reneetjehh 13-9-2010 22:46 Print reply

Posts: 253
fast arrow heb ik zelf mee gereden en had redelijk koppel maar idd bovenin en in een stad/ zowiezo oude brommer vind ik hoogtoerig niks,
parmakit hoor ik goeie verhalen over........
succes
 
t leven is kort dus leef je uit
De Schout 13-9-2010 22:47 Print reply
Posts: 5326
hondatje voor in de stad, een echte 18mm keihin gebruiken. zijn erg fijne carbjes.
 
tune tweak fiddle bang bummer
grasmaaier89 13-9-2010 22:54 Print reply

Posts: 14412
zeta
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
alwin mtx 15-9-2010 9:11 Print reply

Posts: 505
70 euro cilindro is goed powerband van 6500 tot 8500
 

Dit topic is 1611 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved