Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - een leuke cilinder voor een am6blok (malaguti xsm2009)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1154 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #62577 - een leuke cilinder voor een am6blok...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1413 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Wesleyy 10-9-2010 15:09 Print topicpost

Posts: 46
Goedendag

ik zoek eigelijk een 70cc voor de malaguti xsm uit 2009
ik heb al een Yasuni Hm cross uitlaat met kevlar demper liggen, en dan een 16mm carb. maar ik zoek een leuke cilinder, 70cc ofz, en dat ik dan me standaart krukas kan houden , maar ik hoorde dan toch ook zo hier en daar dat de standaard krukas van een am6blok niet helemaal top is klopt dit? en wat voor cilinder zouw ik dan nemen?

Met vriendelijke groet
Wesley
 

Tim-gpr99 10-9-2010 15:19 Print reply

Posts: 841
DR80 is wel leuk, is afgerond 74 echte CC's, maar verwacht er niet te veel van. wel wat sneller als origineel natuurlijk. voor de rest zijn eigenlijk alle gietijzeren cilinders wel goed te doen op je originele krukas, maar zou bijvoorbeeld niet voor een MHR80 ofzo gaan
 
GPR50 '99 streetfightert
JB1 10-9-2010 15:19 Print reply

Posts: 14881
DR70.

Maar beter trek je 'm gewoon uit elkaar, sterke krukas erin, en dikke MHR80 erop
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Royal Club 10-9-2010 15:19 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
DR70.

Maar beter trek je 'm gewoon uit elkaar, sterke krukas erin, en dikke MHR80 erop

voor am6 is er alleen dr80
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
lexyver 10-9-2010 15:26 Print reply
Posts: 553
Of een TP80, net ietsjes beter dan dr.
 
Group B rally, Some say it's just rally, I say is pornography!
Tim-gpr99 10-9-2010 18:10 Print reply

Posts: 841
ik merk het verschil niet, heb zelf TP70 op mn Derbi en voel eigenlijk geen verschil met DR70...

weet alleen wel dat ik eruit gereden word door een standaard, volledig ontgrenste Derbi DRD 2009 met een Gianelli Enduro uitlaatje... ik hou hem wel echt precies bij maar ik ga niet harder, ook niet op top...
 
GPR50 '99 streetfightert
Derbi-Olaf 11-9-2010 11:28 Print reply

Posts: 14999
ik zou voor de airsal 70/80 (welke je wil:P) gaan
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Joost. 11-9-2010 12:45 Print reply

Posts: 339
Hangt van je gebruik en budget af.
Als jij dat ding alleen bijvoorbeeld in de stad gebruikt, korte stukjes naar school/werk, kun je het beste denken aan een (gietijzer) cilinder met veel koppel, dr80 TP70/80 etc, en dat zal prima lopen met de uitlaat die je nu hebt.

Als je nou echt hard wilt moet je je blok uit elkaar ketsen, andere krukas, 28mm carb kopen, en dan iets van 80mhr erop..
 
1 op 10 zonnebloemolie door je benzine, en je hebt veel meer compressie:e
Wesleyy 12-9-2010 23:17 Print reply

Posts: 46
oke oke,
ik had zelf ook al aardig zitten kijken maar ik hoef niet bizar hard te gaan door der gelijk een 80mhr op te gaan gooien een dikke race krukas en en een 28mm. want ik ga der ook gewoon mee naar school en werk. dus ik zoek een lkkr 70 / 80 , het meeste wat ik zelf heb zien staan dan en aan de reacties van mensen dat dan wel de airsal 70/80 te gaan of de Dr 80 , dat dit gewoon goeie cilinders zijn als je ze lekker in rijdt
maar welke is dan beter de Dr80 of een airsal 70/80 ?
en ja budget is der niet echt maar al te gek hoeft t ook weer niet om 500euries aan een cilinder te doen :P maar dat heb je ook niet snel dus

 

Dit topic is 1413 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved