Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Project Rieju mrx pro 50 r

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 725 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #62520 - Project Rieju mrx pro 50 r
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 10090 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Aprilia RX 50 2003 24-9-2010 13:35 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bladet
hij is nog veelste fel en hij maakt teveel lawaai. wat zou ik kunnen doen?
1*elektronische begrenzer
2*Meer benzine geven(gasnaald hoger zetten)
3* Lawaai heb ik al een vermoeden van tussen de bocht en demper dat stukje dat sluit niet goed op elkaar af. (Vloeibare pakking ?)

4*** of hebben jullie nog een goeie tip ** waar die minder toeren door kan maken?



groffer vertanden
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
jaspergk 24-9-2010 14:14 Print reply
Posts: 133
gasschuif begrenzen?
 
Maup 24-9-2010 14:17 Print reply

Posts: 4353
grotere prop erin (lassen) misschien?
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
bladet 25-9-2010 10:06 Print reply
Posts: 110
ik heb er nu een m8 moer opgezet boven de gasschuif. nu kan die minder ver open. hij haalt nu 60 ongeveer. als ik overschakel naar zijn 6 zit die rond de 55 en dan kan ik 6 net niet vol toeren halen omdat ik dan al moet afremmen
 
antonhonda 25-9-2010 10:12 Print reply

Posts: 3616


mooi project

Dit bericht is gewijzigd door antonhonda op 25-9-2010 om 10:15 uur.
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
bladet 26-9-2010 10:32 Print reply
Posts: 110
ik heb nu eigenlijk mijn project af.(op keuren na).

alleen wou ik nog altijd een andere uitlaat. maar ik weet dus niet welke er goed is en goed presteerd op roze top? met 19mm cabrateur.

budget voor uitlaat tussen de 140 en 240euro

Dit bericht is gewijzigd door bladet op 26-9-2010 om 10:33 uur.
 
AlexSenda 26-9-2010 10:41 Print reply

Posts: 648
Doe maar ook een reflector halen voor je ketting houder.
Rode dus.
 
bladet 26-9-2010 11:00 Print reply
Posts: 110
een reflector. ik heb niet eens een kettinghouder ?xd
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: AlexSenda
Doe maar ook een reflector halen voor je ketting houder.
Rode dus.


 
AlexSenda 26-9-2010 18:47 Print reply

Posts: 648
Had ergens gelezen dat je een reflector moest hebben, misschien dat ik het ergens nog kan vinden.
En anders maar op de gok gaan Hoop niet voor je dat ze er een groot probleem van gaan maken, maar je hebt zo van die mensen.
 
Maup 26-9-2010 19:59 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: AlexSenda
Doe maar ook een reflector halen voor je ketting houder.
Rode dus.

Ketting houder? Tandwiel noemen we dat hierzo. Maar daar hoeft geen reflector op hoor
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
AlexSenda 26-9-2010 20:25 Print reply

Posts: 648
Bedoelde kentekenhouder
Zat te slapen.
 
bladet 27-9-2010 8:17 Print reply
Posts: 110
oh een kentekenhouder xd ik dacht wat bedoelt die vent nou ?


ik dacht dus zo. als de brommer terug komt koop ik een stuk alluminium en maak maak ik het zo dat ook me nieuwe achterlicht erop past.

nieuwe foto's hoe die er nu bij staat. tof ding nie!!
 
Maup 27-9-2010 10:59 Print reply

Posts: 4353
Ga je hem laten keuren met de roze top 74cc?
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
bladet 27-9-2010 15:04 Print reply
Posts: 110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup
Ga je hem laten keuren met de roze top 74cc?


ja dat kan toch..

er staat nergens op hoeveel cc, en hij gaat ook niet harder dan 60km/h
dan zou hij toch inprecipe goed gekeurd moeten worden
 
Maup 27-9-2010 15:53 Print reply

Posts: 4353
Nja, het gaat om de cilinderinhoud, niet of het er op staat of niet heah.
Ze zullen het vast niet nameten, maar zo'n roze top is wel een opvallend cilindertje. Ik zou het risico niet nemen iig.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.

Dit topic is 10090 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved