Paul de Salmiakbal |
5-9-2010 19:53 |
Posts: 5285 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
waarom niet?
Sommige vlotters zitten niet vast aan een ini mini asje maar zitten gewoon los in een hoge vlotterkamer. Dan zou je de naald die in het vlotter vast zit wat naar boven kunnen duwen. Encarwi carbs van Tomos A35 hebben dit systeem.
|
|
|
|
limburger |
5-9-2010 19:54 |
Posts: 686 |
waar kan ik een event aanmaken?
|
|
Beater un gaat inne handj den un handj in dien gaat! |
|
Maup |
5-9-2010 19:57 |
Posts: 4353 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
waarom niet?
Niet elke dellorto kan je ook bijbuigen btw. Je hebt van die volgas plastic vlotters in die standaard 12mm carbs van cheap-ass scooters enzo.
Als je die probeert te buigen, dan breekt heel die vlotter in stukken
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
[...]
hihi, houd je bek als je niets te melden hebt
Had wel degelijk iets te melden. Vlotter kan je niet leeg trekken. Vlotterbak misschien, maar vlotter niet.
|
|
Vertrouwen is goed, controle is beter. |
|
kenny77 |
5-9-2010 19:59 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
is het mogelijk om een bijv. in een cr 80 cilinder een aluminium bus te zetten zodat je 50cc krijgt en die bus te laten nikasyleren (of hoe je het noemt)??
dus kun je een aluminium bus nikasyleren?
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/3513 ?
is wel mogelijk op een of andere manier, misschien kan je nog in contact komen met de beste kerel?
|
|
|
|
Pushpin |
5-9-2010 20:29 |
Posts: 841 |
Ik heb en probleem....
Net nieuwe voorband gehaald, maar hij zit er niet goed in ofzo
Zie mn project voor info
http://i1011.photobu...Brommer/IMAG0078.jpg
Zo is die normaal, maar een klein gedeeltje kruipt daar zegmaar naar binnen, waardoor die wat breder wordt...De band zit daar zegmaar meer in een kromming ofzo....
Tis een TSX btw
Dit bericht is gewijzigd door PaperBurn op 5-9-2010 om 20:33 uur.
|
|
|
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
5-9-2010 20:55 |
Posts: 7728 |
laat hem nog eens helemaal leeg en let er bij het oppompen op dat hij overal goed gaat zitten.
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
Pushpin |
5-9-2010 20:57 |
Posts: 841 |
Okee Zal ik doen....
... Morgen dan...
... Of mischien vanavond nog?
|
|
|
|
Royal Club |
5-9-2010 21:03 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PaperBurn
Okee Zal ik doen....
... Morgen dan...
... Of mischien vanavond nog?
lekker boeiend wanneer je het doet, hier kan het niemand wat schelen
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Marcooow |
5-9-2010 21:22 |
Posts: 5713 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
is het mogelijk om een bijv. in een cr 80 cilinder een aluminium bus te zetten zodat je 50cc krijgt en die bus te laten nikasyleren (of hoe je het noemt)??
dus kun je een aluminium bus nikasyleren?
waarom zou je in een cr80 cilinder een bus laten zetten om 50cc te krijgen?
als je het op een mt blok wilt zetten kun je net zo goed mt cilinder houden en daar de bus uit halen en daar een gietijzer bus (of zoals jij wilt een alu bus) in drukken zodat je zelf de ideale poortvorm enz. erin kunt frezen.
want het is,
1. zonde van de cr80 cilinder (mt cilinders kun je nog nieuw kopen dus dat is niet zonde)
2. je moet zoiezo de oude bus eruit hebben dus is het net zoveel werk om een mt cilinder te pakken.
|
|
faster than a bullet! |
|
Maeddy |
5-9-2010 21:40 |
Posts: 1059 |
Ik heb een niet aan brommers geraleteerde vraag, maar ik hoop dat iemand mij toch verder kan helpen:
Heeft iemand hier een goed adres om een motorblok te laten balanceren?
Het gaat om een ktm-690-lc4 motorblok.
|
|
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! ! |
|
Pushpin |
5-9-2010 21:40 |
Posts: 841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
laat hem nog eens helemaal leeg en let er bij het oppompen op dat hij overal goed gaat zitten.
Niet goed gelukt...
Als ik de band een beetje opwrikte dan wou het wel, maar ging hij ergens anders weer 'erin graven'
|
|
|
|
grasmaaier89 |
5-9-2010 21:44 |
Posts: 14412 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PaperBurn
Okee Zal ik doen....
... Morgen dan...
... Of mischien vanavond nog?
op een bok zetten
band leeg laten lopen compleet
weer lucht erin pompen, totdat hij een redelijk wat spanning heeft.
en daarna de band goed vastpakken en goed wrikken totdat je de scheve delen recht heb zitten.
en anders je bandje laten richten bij een motorzaak oid.
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
Pushpin |
5-9-2010 21:47 |
Posts: 841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]
op een bok zetten
band leeg laten lopen compleet
weer lucht erin pompen, totdat hij een redelijk wat spanning heeft.
en daarna de band goed vastpakken en goed wrikken totdat je de scheve delen recht heb zitten.
en anders je bandje laten richten bij een motorzaak oid.
Je bedoelt gewoon de band wat scheef drukken in de voorvork zodat ie niet meer aanloopt?
|
|
|
|
Freddy-fish |
5-9-2010 21:50 |
Posts: 2129 |
nee hij bedoelt je voorwiel van de grond zodat hij overal tegelijk op pompt tot op zekere druk dat je hem nog een beetje kan begeleide en dan verder oppompen, en anders de binnekant velg beetje insmere met banden vet?
|
|
Brommerforum ingeruild voor motorforum :) |
|
Pushpin |
5-9-2010 21:54 |
Posts: 841 |
Ik heb em uit de vork liggen... maarja zal morgen wel ff wat prutsen nog..
Dit bericht is gewijzigd door PaperBurn op 5-9-2010 om 21:54 uur.
|
|
|
|