Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - automaat brommer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1313 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #62404 - automaat brommer
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9424 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

hggf 19-8-2010 22:57 Print reply

Posts: 1404
Dit niet iets voor je?

http://www.rovaza.nl...CLASSIC+CVT+25KM+/+H

3 versnellingen vol automatisch. En een rekje achterop om je karretje aan vast te maken.
 
Politiek bedrijven met de bijbel in de hand is net als koken met stront aan je vingers...
colindevos1 19-8-2010 23:01 Print reply
Posts: 326
uhm die vind ik niet zo mooi ben 16 he
 
weet maak typ fouten ik ben ook maar een mens
Saknet 19-8-2010 23:41 Print reply

Posts: 10355
sachs madass?
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Floris-tsx 19-8-2010 23:47 Print reply

Posts: 3225
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: colindevos1
ja maar een surfkar gaat normaal gesproken aan je zadelpen bij je fiets. nou zou ik dat bij een tomos streetmate bijvoorbeeld aan het rekje kunnen maken. maar bij een DNA ofzo moet het op 1 of andere manier aan de as en dan moet je die stang gaan verlassen. en ik had van iemand gehoort dat het zwaar kut rijd met een schakel met karretje er achter omdat je dan snel snelheid verliest en dus lastig schakelt.


wtf...
spijt me om t te zeggen maar van je onderbouwing klopt echt geen hol.

"Het is lastig schakelen met een karretje, omdat je dan snelheid verliest en schakelen moeilijk wordt" ???

wel is schakel gereden ?
of met iemand achterop......?

Koop gewoon een degelijke schakel/crossbrommer schroef/las een trekhaak eraan en je hebt gewoon een chille, degelijke brommer die flink wat kan trekken.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: colindevos1
uhm die vind ik niet zo mooi ben 16 he


in je profiel staat dat je 15 bent


Dit bericht is gewijzigd door suzukitsx1994 op 19-8-2010 om 23:48 uur.

Dit bericht is gewijzigd door suzukitsx1994 op 19-8-2010 om 23:51 uur.
 
Iedereen kan professioneel worden
jr customs 20-8-2010 3:29 Print reply

Posts: 1057
koop gewoon een schakel, en dan beter ook nog viertakt, daar ga je veel meer lol aan beleven.
 
tuono50 20-8-2010 10:58 Print reply

Posts: 301
als je geen kracht wilt verliezen dan koop je toch een schakel en voer je deze wat op .
neem aan dat je geen 80 hoeft te rijden met een surfkar erachter dus neem je een lichte vertanding en je bent klaar
 
surf the asphalt
Knipperlicht 20-8-2010 11:11 Print reply

Posts: 1833
Ik weet wat jij moet kopen:





Er worden hier allerlei voertuigen genoemd, en je blijft maar etsen dat het niks is.

Dan ga zelf op zoek naar iets. Daar schiet je meer mee op dan hier wat op internet te vragen.

En kijk eens naar een honda dax als je zo nodig wilt opvallen.
 
If you eat LEGO, you will shit bricks.
Jelmer MX 20-8-2010 12:57 Print reply

Posts: 13514
Waar slaat het argument op: met een surfkar kan je moeilijk schakelen?
 
Makrolon 20-8-2010 13:00 Print reply

Posts: 6733
meeste surfkarren zijn automaat
 
KTM 525 EXC Supermoto
colindevos1 20-8-2010 13:18 Print reply
Posts: 326
ik had van iemand gehoort die een hele tijd geleden een surfkar achter een schakelbrommer had dat het lastig schakelen is omdat je eigenlijk direct als je de kopeling indrukt veel snelheid verliest.
die heeft later een automaat gekocht en daar was hij heel erg blij mee. en wat bedoel je met de meeste surfkarren zijn automaat makrolon?

 
weet maak typ fouten ik ben ook maar een mens
Joost. 20-8-2010 13:29 Print reply

Posts: 339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: colindevos1
ik had van iemand gehoort die een hele tijd geleden een surfkar achter een schakelbrommer had dat het lastig schakelen is omdat je eigenlijk direct als je de kopeling indrukt veel snelheid verliest.
die heeft later een automaat gekocht en daar was hij heel erg blij mee. en wat bedoel je met de meeste surfkarren zijn automaat makrolon?



Hij kon gewoon niet rijden dan die gast.
je kan met een std. schakelbrommer met iemand achterop nog een kapotte zwaar aanlopende brommer van 120 kilo duwen zonder gedoe..
 
1 op 10 zonnebloemolie door je benzine, en je hebt veel meer compressie:e
Tapvat 20-8-2010 17:17 Print reply

Posts: 324
Als je nou wat hoger in toeren pas doorschakeld.
Ik stel voor dat je of gaat fietsen of jezelf laat brengen naar je visplek
 
Meathausen 20-8-2010 17:26 Print reply

Posts: 726
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: colindevos1
ik had van iemand gehoort die een hele tijd geleden een surfkar achter een schakelbrommer had dat het lastig schakelen is omdat je eigenlijk direct als je de kopeling indrukt veel snelheid verliest.
die heeft later een automaat gekocht en daar was hij heel erg blij mee. en wat bedoel je met de meeste surfkarren zijn automaat makrolon?



dan kan de gast echt niet schakelen.
Je kan met een fatsoenlijke schakelbrommer die onbegrensd is nog makkelijk 200kilo meezeulen indien je normaal kan rijden en niet 20sec naar je schakel pedaaltje zoekt. en anders schakel je zonder koppeling.

http://www.freewebs....agic/50cc%20Quad.jpg

dat is wat voor jou, een brommer is niet echt in jou "stijl" denk ik.
50cc en op kenteken alhoewel deze geen kenteken heeft op het plaatje


Dit bericht is gewijzigd door Meathausen op 20-8-2010 om 17:27 uur.
 
Een man zonder bier is als een brommer zonder benzine, niet vooruit te branden!
Joost. 20-8-2010 18:15 Print reply

Posts: 339
anders koop je een brommobiel, kun je je hengels en surfrotzooi op 't dak doen..
 
1 op 10 zonnebloemolie door je benzine, en je hebt veel meer compressie:e
mbrulezzz 20-8-2010 20:28 Print reply

Posts: 2084
ik denk eigenlijk dat jij iets wil wat zo goed als niet mogelijk is...

ik denk dat je je eisen een beetje moet aanpassen.

Een brommer die eruit ziet als schakelbrommer maar toch een automaat is heb je nou eenmaal bijna niet... (uitzonderingen daar gelaten)
Als je daarnaast ook nog de eis heb dat er persee een ''aanhangkogel'' mogelijkheid moet zijn word de keuze helemaal klein. (dan blijft er eigenlijk bijna niks over zelfs..)


Dus ik denk dat je 2 opties heb;
A; je leert schakelen (leer je binnen een paar daagjes, dan rij je maar eventjes zonder karretje)
B; je neemt een gewoontjes uitziende automaatje en hebt er vrede mee.

Maar dat is mijn mening.

Edit;
Overigens als je bang bent dat een schakel het niet zou trekken(ik weet eigenlijk wel 100% zkr dat ie dat wel doet.. Meer gas geven als normaal natuurlijk maar dat is logisch.) kan je natuurlijk ook de vertanding wat veranderen.

Zodat ie meer trekkracht krijgt. (minder snelheid dan wel maar met een leuk uitlaatje is dat ook weer opgelost)

standaard scooter heeft net zo veel vermogen dus die zou je dan ook wat moeten bewerken ( denk aan andere rolletjes en mogelijk uitlaat oid.)

Dit bericht is gewijzigd door mbrulezzz op 20-8-2010 om 20:33 uur.
 
MB racing

Dit topic is 9424 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved