Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Paddo inlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 514 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #62384 - Paddo inlaat
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 4724 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Marcooow 18-8-2010 15:20 Print topicpost

Posts: 5713
-

Dit bericht is gewijzigd door Marcooow op 13-4-2014 om 19:37 uur.
 
faster than a bullet!

T H O M 18-8-2010 15:50 Print reply
Posts: 262
imitatie cilinders zijn niet zo duur dus ik zou zeggen: probeer gewoon één van die cilinders na te maken
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
BenjaminDG 18-8-2010 16:10 Print reply

Posts: 4605
Heb je een immitatie cilinder thuis liggen die kan draaien?

Probeer zou ik zeggen.


 
Vlaanderen vrij!
Sypie_Honda 18-8-2010 16:30 Print reply

Posts: 13830
draad in die auxpoorten tappen en een bout er in? kan je ook nog testen hij het met aux poorten of zonder beter doet

wat is er mislukt aan btw ?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
BenjaminDG 18-8-2010 21:48 Print reply

Posts: 4605
Een boor laten afbreken in aluminium?
 
Vlaanderen vrij!
Pixl 18-8-2010 22:00 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
[...]


zelf wel is geprobeerd?
is best hard en het is niet een klein stukje wat je moet boren. en misschien was de boor wel gaar


te snel geboord denk ik?
 
So fuckin' what!?
Jozeff - Forum en Sales Moderator 18-8-2010 22:07 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
[...]


er zit een halve boor in de aux poort


dan haal je die er toch weer uit
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Paul de Salmiakbal 18-8-2010 22:10 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
[...]


er zit een halve boor in de aux poort

Dan boor je die boor er weer uit
 
st.nyksterdriver 18-8-2010 22:13 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
[...]

Dan boor je die boor er weer uit

juiste ja gehard staal effe boren dacht je ook wel ofniet
 
Paul de Salmiakbal 18-8-2010 22:29 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
[...]

juiste ja gehard staal effe boren dacht je ook wel ofniet

Ik meende het niet
Anyway, probeer die boor er gewoon uit te rammen op de een of andere manier. OF maak de andere aux poort ook dicht en ga eens testen wat voor een effect die paddo inlaat geeft.
 
kenny77 18-8-2010 22:49 Print reply

Posts: 29286
Over de aux poort zou ik me niet zo'n zorgen maken, maar eerder wel wat Olaf laatst al zei.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 18-8-2010 om 22:49 uur.
 
De Schout 18-8-2010 22:50 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
[...]

juiste ja gehard staal effe boren dacht je ook wel ofniet



standaard hss boor is wel uit te boren met een hardmetaal boor hoor.
 
tune tweak fiddle bang bummer
rik hulkenberg 18-8-2010 22:53 Print reply

Posts: 10029
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]



standaard hss boor is wel uit te boren met een hardmetaal boor hoor.

alleen aluminium is veel zachter waardoor de boor er toch af zal schieten
 
De Schout 18-8-2010 22:54 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
[...]

alleen aluminium is veel zachter waardoor de boor er toch af zal schieten



zeg ook niet dat je het uit de hand moet doen

maar t punt is, als je echt wilt, krijg je die boor er uit. ook wel zonder hm boor. dan heb je een leuk test cilindertje
 
tune tweak fiddle bang bummer
Derbi-Olaf 18-8-2010 23:52 Print reply

Posts: 14999
voor afgebroken boortjes is een circlipsentang vaak de oplossing (draaien en trekken)
 
Heeft een SOHC in z'n broek!

Dit topic is 4724 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved