Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - honda mtx krukas!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1075 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #62372 - honda mtx krukas!
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 924 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

deutz10006 17-8-2010 11:06 Print topicpost
Posts: 19
hallo,

ik heb een krukas waarvan het bigend lager stuk is. nu heb ik geprobeerd om dat busje er uit te halen maar wil niet!. ik heb hem al warmgestookt maar wil ook niet. kan iemand mij vertellen hoe je dat busje eruit krijgt??

mvg robert

BVD
 

mr200r 17-8-2010 11:10 Print reply
Posts: 5122
Wegbrengen,wil je hem zelf maken?
 
mr200r
Pixl 17-8-2010 11:13 Print reply

Posts: 3125
Haha dat lukt je echt zelf niet, dat is erin geperst. Dat word wegbrengen of een nieuwe krukas kopen
 
So fuckin' what!?
Saknet 17-8-2010 11:29 Print reply

Posts: 10355
een pers met hulpstukjes.

wordt koud geperst zit met 5 ton vast bij een krukas die nog nooit geperst is, minder dan 1 ton dan moet je ze wegmieteren. volgens pro tuning hier op bf moet je er een 50 ton pers minstens voor hebben maar als het geen gestoorde race brommer is wil het ook wel met een 10 ton persje als je de krukaswangen n beetje warm stookt
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
mr200r 17-8-2010 13:36 Print reply
Posts: 5122
Alleen een bigendlager heeft geen nut,je hebt de pen/lager/dryfstang nodig,das een geheel.
Je hebt een pers nodig en je moet hem balanceren,gewoon wegbrengen
of een goede terug.
Ook niet aan beginnen,dadelijk verkloot je de wangen,door de gare pen door te drukken.

 
mr200r

Dit topic is 924 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved