Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - lekkende vlotterbak.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 830 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #62263 - lekkende vlotterbak.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1694 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

smefke 31-7-2010 15:45 Print topicpost
Posts: 507
hallo,
ik heb een puch maxi gekocht maar bij de vlotterbak lekte het.
niet bij de overloop maar bij de scheiding tussen vlotterbak en carburateur.
dus ik de vlotterbak eraf gehaald en zag dat de pakking helemaal rot was.
nieuwe pakking erin en hij lekte niet meer altans dat dacht ik.
nu nog geen week geleden begint hij weer te lekken.
vlotterbak weer open gemaakt, pakking ziet er goed uit.
weer erop gezet maar doet nog hetzelfde je ziet het gewoon langs de vlotterbak sijbelen.
dus nu is de vraag hoe los ik dit op weer nieuwe pakking? maar de pakking is nog gewoon goed geen scheurtje niks.
of is er iets anders aan de hand want met nieuwe pakking dacht ik dat die niet lekte maar ik heb niet goed gekeken.
mvg, smefke.
 

JohanSendapower 31-7-2010 15:51 Print reply

Posts: 307
gleufjes waar de pakking invalt zegmaar.. heb je die ook goed schoongemaakt? kan wat aangekoekte aanslag in zitten. en anders met wat vloeibare pakking proberen
 
Hopende u bij deze genoeg geinformeerd te hebben over bovenstaand onderwerp
smefke 31-7-2010 16:02 Print reply
Posts: 507
volgens mij is de pakking er goed ingevallen.
zal eens kijken verder nog iets.
 
JohanSendapower 31-7-2010 16:11 Print reply

Posts: 307
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: smefke
volgens mij is de pakking er goed ingevallen.
zal eens kijken verder nog iets.


pakking kan er wel goed ingevallen zijn.. maar als er troep tussen zit wil het nog niet zeggen dat het ook goed afdicht.
 
Hopende u bij deze genoeg geinformeerd te hebben over bovenstaand onderwerp
smefke 31-7-2010 16:14 Print reply
Posts: 507
ja maar het is geen rubbere pakking he.
eentje van kurk en als je die eruit haalt kun je alvast een nieuwe gaan halen.
maar toch bedankt hoor.
kan ik weer ff verder kijken.
maar toch wil ik wat meer horen want wil niet meteen mijn pakking verkloten.
zou het aan de vlotternaald kunnen liggen.
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 31-7-2010 16:31 Print reply

Posts: 7728
test het eens ff zonder vlotterbakje of je vlotter/naald wel de benzine toevoer afsluit als hij omhoog gaat.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Saknet 31-7-2010 16:46 Print reply

Posts: 10355
ja door je benz toevoer blazen en je vlotter met de hgand dicht of open houden. als het nog fluit moet je de boel (naald, carburateur) eens in goeie reiniger baden (bvb wd40) en met een tandenborstel beschrapen of een ultrasoon reinigerbad oid.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
smefke 31-7-2010 17:17 Print reply
Posts: 507
oké maar als het aan de naald enzo licht.
dan komt de benzine toch uit de overloop en toch niet over deze weg of heb ik het fout.
 
T H O M 1-8-2010 17:22 Print reply
Posts: 262
ik zou er vloeibare pakking tussen doen, wel eerst eve carb schoonmaken
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
-CrJarvin- 3-8-2010 16:35 Print reply

Posts: 362
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: T H O M
ik zou er vloeibare pakking tussen doen, wel eerst eve carb schoonmaken


vloeibare pakking lost op in benzine, tenminste die van mij wel. daardoor was mun sproeier dicht gaan zitten.

ook lekte mun verotte benzine kraan. Die had ik ook ''ingewikkeld'' met bloeibrae pakking, maar het loste gewoon op en werd een los rubbertje

dus eerst ff kijken dat die vloeibare pakking tegen benzine kan
 
Snelle cilinders zijn blije cilinders :D, dus hoe blij is jouw cilinder?

Dit topic is 1694 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved