Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Plaats prop Derbi GPR 2010 model

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 894 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #62205 - Plaats prop Derbi GPR 2010 model
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6136 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

sendaSM-almkerk 26-7-2010 0:18 Print reply
Posts: 207
de sproeir maat kan je eigenlijk nooit van te voren weten
maar is je prop er uit? dan moet er een grotere sproeier in
gewoon beginnen met 5 maten groter en dan kijke hoe hij loopt stotteren voor zn powerband is vaak een te grote sproeier en dan gewoon 2 maten kleiner tot het goed loopt maar het zal wel 2 maten groter zijn dan de orginele maat
 
- Han - 26-7-2010 0:57 Print reply

Posts: 9667
als je de katalysator er ook nog uit sloopt dan trekt die ook nog een stuk harder.

Ik weet niet of je uitlaat een 'piemel' eraan heeft zitten want dan zou ik die ook eraf slijpen en dat gaatje dicht lassen.

Heb een paar senda's met nieuw model blok volledig ontgrensd en daarmee zat ik op sproeier 104 tot en met 106. Best groot maar ze liepen wel gewoon goed. Ook had ik de begrenzer uit de carb gehaald. Dat is dat goude plaatje tussen de carb en de luchtfilter
 
<10.000 posts
Niek de Wildt 26-7-2010 1:28 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GINO DERBI GPR 2010
En dan nu de 2e vraag, watvoor maat sproeier moetk hebben? En AUB geen onzin dingen als uitboren want dit doe ik n iet of gokken. Dus graag iemand die ervaring heeft

Weer alvast bedankt

Latr


Tering lui joch, dat is al 2x gepost inmiddels:
http://www.brommerfo...rint/reply/1/1377832

Daar staat ook wat over de sproeier in.

Lees je het uberhaupt wel?
 
GINO DERBI GPR 2010 26-7-2010 1:42 Print reply

Posts: 91
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Han -
als je de katalysator er ook nog uit sloopt dan trekt die ook nog een stuk harder.

Ik weet niet of je uitlaat een 'piemel' eraan heeft zitten want dan zou ik die ook eraf slijpen en dat gaatje dicht lassen.



Hoe bedoel je "piemel"? Bedoel je dat ding dat net voor de bocht deraan "hangt" of bedoel je aan het einde van de demper want ik neem anders gwoon kleiner tw voor.

Wel bedankt voor alle replies

Latr

 
- Han - 26-7-2010 1:47 Print reply

Posts: 9667
dat staat ook overal al op het internet. Dat is een buisje van ongeveer 20 cm lang die er zeer doelloos aan zit (alleen scheelt het 10 km/uur)
 
<10.000 posts
GINO DERBI GPR 2010 26-7-2010 1:56 Print reply

Posts: 91
Keej bedankt kheb het al gevonden dus nu even kijken watk ammal ga doen. Kga ut zondag of eerder doen dus dan zet ik wel weer ff hoe hard ie loopt en wat ik heb gedaan

Bedankt voor alles!

Latr
 
GINO DERBI GPR 2010 26-7-2010 13:30 Print reply

Posts: 91
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GINO DERBI GPR 2010
Keej bedankt kheb het al gevonden dus nu even kijken watk ammal ga doen. Kga ut zondag of eerder doen dus dan zet ik wel weer ff hoe hard ie loopt en wat ik heb gedaan




Is trouwens een verstelbare sproeier goed en zijn deze nog ergens goed te krijgen?? Of kan je die gemakkelijke zelf beunen???

latr
 
- Han - 26-7-2010 13:40 Print reply

Posts: 9667
die zijn er zover ik weet alleen voor bing caberateurs en die heb jij niet

dus niet aan beginnen
 
<10.000 posts
GINO DERBI GPR 2010 26-7-2010 13:51 Print reply

Posts: 91
Sorry kvind net pas topic hierover dus laat maar. Dus beunens is moeilijk enzo dus dan ga ik maar gokken met de maa ik denk 2 maten groter ja kzie wel


ammal bedankt


 
- Han - 26-7-2010 14:06 Print reply

Posts: 9667
nee dat doe je verkeerd. Ik kan je nou al zeggen dat 2 maten groter te klein is. Ga maar eens sproeier 104 halen
 
<10.000 posts
GINO DERBI GPR 2010 28-7-2010 23:17 Print reply

Posts: 91
Dag mensen,

Zojuist opgevoer. De pprop is eruit en een andere sproeier. De prop was niet hetzelfde als op de nude maar heeel anders. Deze was een kleine koperen ring aan het begin.Deze was kei zacht dus je duwde hem er zo uit :P:P. Verder was de juist sproeiermaat 98 en std is deze 72. Nu rijd hij 75 maar wel met 1k toeren dusja morgen tw 13 endan kijke hoe tie loopt en als ie dan te snel loopt lassen we der een propje in. Ik hoop dat dit sommige mensen helpt met nieuw model.

Verder heb ik aan de mensen nog een vraag over hoe je het lampje van je toeren kan veranderen zodat hij pas bij de 10,5k knippert ipv bij de 8k :(

Ik hoop dat iemand mij hier heel erg mee kan helpen want dit is egt vervelend rije.

Latr
 
BenjaminDG 28-7-2010 23:18 Print reply

Posts: 4605
Welk lampje?

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 28-7-2010 om 23:19 uur.
 
Vlaanderen vrij!
GINO DERBI GPR 2010 28-7-2010 23:24 Print reply

Posts: 91
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Welk lampje?

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 28-7-2010 om 23:19 uur.


Het lampje bovenaan je schermpje


Dit zegt wanneer je op toeren zit maar dit zit nu op de 8k en ik wil em graag op de 10,5k hebben. In het boekje staat dat dit kan maar niet hoe

iemand antwoord??

Latr

 
Royal Club 28-7-2010 23:24 Print reply

Posts: 60390
je bent de eerste op dit forum die zon ding heeft, denk niet dat iemand het antwoord heeft
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
De Schout 28-7-2010 23:26 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GINO DERBI GPR 2010
[...]


Het lampje bovenaan je schermpje
afbeelding

Dit zegt wanneer je op toeren zit maar dit zit nu op de 8k en ik wil em graag op de 10,5k hebben. In het boekje staat dat dit kan maar niet hoe

iemand antwoord??

Latr




aangezien je kort geleden een hoop geld bij een dealer achter gelaten hebt vind ik wel dat ze je met zoiets mogen helpen. en dat zullen ze ook vast wel doen als je er naar vraagt.
 
tune tweak fiddle bang bummer

Dit topic is 6136 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved