de sproeir maat kan je eigenlijk nooit van te voren weten
maar is je prop er uit? dan moet er een grotere sproeier in
gewoon beginnen met 5 maten groter en dan kijke hoe hij loopt stotteren voor zn powerband is vaak een te grote sproeier en dan gewoon 2 maten kleiner tot het goed loopt maar het zal wel 2 maten groter zijn dan de orginele maat
als je de katalysator er ook nog uit sloopt dan trekt die ook nog een stuk harder.
Ik weet niet of je uitlaat een 'piemel' eraan heeft zitten want dan zou ik die ook eraf slijpen en dat gaatje dicht lassen.
Heb een paar senda's met nieuw model blok volledig ontgrensd en daarmee zat ik op sproeier 104 tot en met 106. Best groot maar ze liepen wel gewoon goed. Ook had ik de begrenzer uit de carb gehaald. Dat is dat goude plaatje tussen de carb en de luchtfilter
Quote:Oorspronkelijk gepost door: GINO DERBI GPR 2010
En dan nu de 2e vraag, watvoor maat sproeier moetk hebben? En AUB geen onzin dingen als uitboren want dit doe ik n iet of gokken. Dus graag iemand die ervaring heeft
Quote:Oorspronkelijk gepost door: - Han -
als je de katalysator er ook nog uit sloopt dan trekt die ook nog een stuk harder.
Ik weet niet of je uitlaat een 'piemel' eraan heeft zitten want dan zou ik die ook eraf slijpen en dat gaatje dicht lassen.
Hoe bedoel je "piemel"? Bedoel je dat ding dat net voor de bocht deraan "hangt" of bedoel je aan het einde van de demper want ik neem anders gwoon kleiner tw voor.
Keej bedankt kheb het al gevonden dus nu even kijken watk ammal ga doen. Kga ut zondag of eerder doen dus dan zet ik wel weer ff hoe hard ie loopt en wat ik heb gedaan
Quote:Oorspronkelijk gepost door: GINO DERBI GPR 2010
Keej bedankt kheb het al gevonden dus nu even kijken watk ammal ga doen. Kga ut zondag of eerder doen dus dan zet ik wel weer ff hoe hard ie loopt en wat ik heb gedaan
Is trouwens een verstelbare sproeier goed en zijn deze nog ergens goed te krijgen?? Of kan je die gemakkelijke zelf beunen???
Zojuist opgevoer. De pprop is eruit en een andere sproeier. De prop was niet hetzelfde als op de nude maar heeel anders. Deze was een kleine koperen ring aan het begin.Deze was kei zacht dus je duwde hem er zo uit :P:P. Verder was de juist sproeiermaat 98 en std is deze 72. Nu rijd hij 75 maar wel met 1k toeren dusja morgen tw 13 endan kijke hoe tie loopt en als ie dan te snel loopt lassen we der een propje in. Ik hoop dat dit sommige mensen helpt met nieuw model.
Verder heb ik aan de mensen nog een vraag over hoe je het lampje van je toeren kan veranderen zodat hij pas bij de 10,5k knippert ipv bij de 8k :(
Ik hoop dat iemand mij hier heel erg mee kan helpen want dit is egt vervelend rije.
Dit zegt wanneer je op toeren zit maar dit zit nu op de 8k en ik wil em graag op de 10,5k hebben. In het boekje staat dat dit kan maar niet hoe
iemand antwoord??
Latr
aangezien je kort geleden een hoop geld bij een dealer achter gelaten hebt vind ik wel dat ze je met zoiets mogen helpen. en dat zullen ze ook vast wel doen als je er naar vraagt.