Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - wegvallen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1093 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #62163 - wegvallen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1121 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jeroenzulu 17-7-2010 10:29 Print topicpost
Posts: 354
mijn brommer valt tijdens het rijden in hoge toeren volgas weg. dan rijd ik volgas in hoge toeren(bij lage toeren niks aan de hand) en dan opeens is hij helemaal weg. niet langzaam wegvallen nee in een keer weg en je hoort niks meer. de ene keer is het met gas spelen en hij komt meteen weer op toeren. en de andere keer lijk het net alsof hij echt kapot is en niks meer doet. dan doe ik koppeling in en als ik dan met gas speel doet hij eerst niks en na paar seconden dan geeft ie gepruttel en wilt hij niet op toeren komen pas na 4/5 seconden komt hij dan weer op toeren en kan ik gewoon verder rijden dit doe ik beiden als hij nog aan het uitrollen is

wat kan het zijn want ik doe heletijd gas,gas los,gas,gaslos om de paar seconden. dan is er niks aan de hand ik vind het stront irritant. kunne jullie me helpen?

mvg jeroen langerwerf
 

coupequattro 17-7-2010 10:48 Print reply

Posts: 958
Vlotterbak wordt leeggetrokken. Eerst carburateur schoonmaken, dan verder kijken.
Gr.
 
T H O M 17-7-2010 11:00 Print reply
Posts: 262
probleem is idd van carb, schoonmaken duzz
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
midas 17-7-2010 11:00 Print reply

Posts: 1211
Als hij het nog niet doet moet je de caburateur even afstellen of eventjes laten draaien stasionair en je hand op het luchtgat van de caburateur houden en even zo laterdraaien. Dan zuigt hij namelijk alle viezigheid weg en is je caburateur weer schoon, maar eerst uit elkaar halen is inderdaad het verstandigst
 
jeroenzulu 17-7-2010 11:03 Print reply
Posts: 354
ja dacht ik ook al maar op mijn oude blok zat 50cc orgineel met 17mm carburateur en nu heb ik nieuw blok + carburateur 50cc orgineel met 14.5 mm carburateur maak dat veel uit dat die kleiner is of heeft dat er niks mee te maken?
 
T H O M 17-7-2010 11:05 Print reply
Posts: 262
je kan ook nog ff kijken of-ie miss ergens valselucht zuigt, denkt het niet maar toch (dus ff met deo spuiten bij je spruitstuk
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
jeroenzulu 17-7-2010 11:19 Print reply
Posts: 354
en als hij valse lucht zuigt wat zie je of hoor je dan
 
T H O M 17-7-2010 11:28 Print reply
Posts: 262
als je er dan deo/remreiniger of zoiets opspuit, en hij trekt valse lucht, dan gaat-ie anders lopen. dus meer toeren maken en dan weer terugvallen naar stationair
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
popiv 17-7-2010 14:49 Print reply

Posts: 593
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: midas
Als hij het nog niet doet moet je de caburateur even afstellen of eventjes laten draaien stasionair en je hand op het luchtgat van de caburateur houden en even zo laterdraaien. Dan zuigt hij namelijk alle viezigheid weg en is je caburateur weer schoon, maar eerst uit elkaar halen is inderdaad het verstandigst


en dan heb je de eventuele zooi ergens anders in je blok zitten...

goed plan!

 
Smoking can reveal hidden lasertraps

Dit topic is 1121 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved