Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - CDI ontgrenzen bij Kymco Agility 50 uit 2008

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 772 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Elektronica Forum - Topic #62113 - CDI ontgrenzen bij Kymco Agility 50...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 13817 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MR.Terror 8-7-2010 16:58 Print topicpost
Posts: 119
heey,

ik heb een kymco agility 50 en die rijd 70 door een andere uitlaat en de vario die eruit is, maar ik wil hem iets harder laten lopen maar geen andere cilinder!

ik zat te denken om de cdi te ontgrenzen door een paars rood draadje door te knippen, maar is dat mogelijk?
want ik heb net een bromboer gebeld en die zij: als je die door knipt dan krijg je problemen met je scooter.

dus mijn vragen zijn:
is het mogelijk?
waar zit die?
en hoeveel ga ik dan sneller?

ik hoop van julie te horen!

later
 

kenny77 8-7-2010 17:03 Print reply

Posts: 29286
http://www.brommerforum.nl/showtopic/52416/1

al zal die niet veel sneller gaan blijkbaar
 
Freddy-fish 8-7-2010 18:30 Print reply

Posts: 2129
knip hem door, start hij en rijd hij goed en harder, ok laten zo

startie niet, kroonsteen ertussen
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
tsxhunter 8-7-2010 18:36 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freddy-fish
knip hem door, start hij en rijd hij goed en harder, ok laten zo

startie niet, kroonsteen ertussen


geen kroonsteentje maar een waterdicht kabelschoentje ofzo.
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Freddy-fish 8-7-2010 19:37 Print reply

Posts: 2129
kan ook, ik had dit toen gedaan op een beun scooter, reed tog niet in de regen
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
Sherwin 8-7-2010 22:43 Print reply

Posts: 561
je kan een Naraku Variateur halen(en CDI ontgrenzen), daardoor trekt ie aanzienlijk harder en loopt hij wat kilometertjes harder. En een maatje groter sproeier proberen. Als je dit gedaan hebt, loopt hij echt aanzienlijk harder en ben je snel weg bij t stoplicht!(uit ervaring)
 

Dit topic is 13817 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved