Quote:Oorspronkelijk gepost door: kenny77
eurocilindro groot membraan voor de mb8 is even groot als de cr80 van 1981.
maar of die nog gemaakt worden weet ik niet.
tsja of de ktm uitlaat het goed doet kan ik niet zeggen.
maar die cross uitlaten zijn over het algemeen wel beter als de standaard opvoer uitlaten voor de honda
ja denk wel beter dan de bovenlangse uitlaten voor honda mt/mtx maar die 65cc ziin hardstikke hoogtoerig en ik weet niet hoe hoogtoerig deze cilinder is enzo.
de deckheight meten en daarna bovenkant spoelpoort tot cilinderrand meten met de schuifmaat in de cilinder en zelfde voor uitlaatpoort doen.
dan tik ik het wel even in dat programma in.
Ik rijd met deze cilinder met een 18mm Keihin en een Malossi 6 klepper. Uitlaat: Proma bovenlangs.
Op het membraam zitten nu kleppen met verschillende diktes: 0.30 en 0.35 mm. Moet zeggen, loopt best! Lekkere gasreactie. Echt rijden heb ik nog niet kunnen doen.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: renoeius
Ik rijd met deze cilinder met een 18mm Keihin en een Malossi 6 klepper. Uitlaat: Proma bovenlangs.
Op het membraam zitten nu kleppen met verschillende diktes: 0.30 en 0.35 mm. Moet zeggen, loopt best! Lekkere gasreactie. Echt rijden heb ik nog niet kunnen doen.
hoezo heb je 2 veschillende diktes dan?
en je rijd ook met de versie met fluitpoorten of met de versie zonder?
hoezo heb je 2 veschillende diktes dan?
en je rijd ook met de versie met fluitpoorten of met de versie zonder?
Met fluiters.
Waarom 2 diktes? Dat zit zo.
Mijn oude kleppen stonden een beetje open. Dus vestelde een nieuwe setje met 3 verschillende diktes. Alleen de verpakking was niet goed en krom getrokken, waaronder 1 klep. Dus had meer uit noodzaak en 0.30 en een 0.35mm klep gepakt. Maar het loopt dus wel goed