XDr4g0nX |
25-6-2010 13:49 |
Posts: 3526 |
De brommer aanzetten is gewoon aanrennen.
|
|
Signature: [==||========] 20% complete |
|
R i c k |
25-6-2010 13:54 |
Posts: 346 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
De brommer aanzetten is gewoon aanrennen.
andere garage in de buurt bellen, al aan gedacht?
|
|
echte junks blowen 2 takt |
|
Mitch rules |
25-6-2010 14:15 |
Posts: 10 |
Ik heb hier 2 garages in de buurt, 1 die ken het niet, heb ik al vaker naar gebracht maar snappen niks van schakels :S. En die andere wou het niet doen vanwege veiligheden.
Maar als je hem aanrent start ie? Met elektrische start ingedrukt?
Want was al bang om een kickstarter ofzo te moeten monteren.
|
|
|
|
Aprilia RX 50 2003 |
25-6-2010 14:30 |
Posts: 6717 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mitch rules
Ik heb hier 2 garages in de buurt, 1 die ken het niet, heb ik al vaker naar gebracht maar snappen niks van schakels :S. En die andere wou het niet doen vanwege veiligheden.
Maar als je hem aanrent start ie? Met elektrische start ingedrukt?
Want was al bang om een kickstarter ofzo te moeten monteren.
iedere schaklebrommer kun je aanlopen, in de versnelling zetten, lopen en koppeling loslaten
hij gaat dan wel meteen rijden maar dan moet je gwn de koppeling weer inknijpen of erop springen
|
|
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB. |
|
ScootDave |
25-6-2010 15:07 |
Posts: 2 |
Rode is voor killswitch
|
|
I can touch MC Hammer |
|
PRO TUNING |
25-6-2010 15:09 |
Posts: 4000 |
ATTENTIE !! Hoewel sommige verkopers (Twins) insunueren een eigen (betere) curve in analoge / digitale systemen te kunnen maken, zijn dit louter verkooppraatjes. Dit is volgens PVL NIET mogelijk !!
Eigen curves maken kan alleen in de (duurdere) programmeerbare digitale ontstekingen met behulp van een PVL programmeerkast.
|
|
|
|
Mitch rules |
25-6-2010 18:39 |
Posts: 10 |
Hij doet het!
Moet alleen ff kilswitch op want nu valt hij steeds uit als ik geen gas geef. Ook gaat hij nog maar 30 kmp ofzo, houd echt enorm in. Maar zit een 70cc op + 21 dellorto dus zou wat harder moeten gaan.
Heeft dit ook met de kill switch te maken?
|
|
|
|
Pixl |
25-6-2010 18:40 |
Posts: 3125 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mitch rules
Hij doet het!
Moet alleen ff kilswitch op want nu valt hij steeds uit als ik geen gas geef. Ook gaat hij nog maar 30 kmp ofzo, houd echt enorm in. Maar zit een 70cc op + 21 dellorto dus zou wat harder moeten gaan.
Heeft dit ook met de kill switch te maken?
heeft niets met killswitch te maken, waarschijnlijk gewoon verder afstellen van je ontsteking en evt carb als die nog niet goed afgesteld was.
|
|
So fuckin' what!? |
|
koen007 |
25-6-2010 19:04 |
Posts: 414 |
Heb je er geen boekje bijgekregen waar in staat op hoeveel mm vooronsteking hij moet staan?
|
|
|
|
Mitch rules |
25-6-2010 20:45 |
Posts: 10 |
Kreeg geen handleiding erbij, maar wel in de email stond dat hij 2.0 BPD moet staan.
Nu heb ik zo`n micrometer gekocht. Maar snap nou niet helemaal de bedoeling. Heb op meerdere forums gekeken en naar FAQ`s.
Ik doe die micrometer in de bougiegat. Doe de krukas (zuiger) helemaal omhoog. Moet dan de micrometer eerst helemaal naar beneden gedraaid worden? Zodat dat pinetjes boven aan uitsteekt. En wat moet je dan doen? Want als ik aan die micrometer draait gebeurt er toch verder niks met de krukas?
|
|
|
|
kpotmake |
25-6-2010 21:08 |
Posts: 3065 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mitch rules
Kreeg geen handleiding erbij, maar wel in de email stond dat hij 2.0 BPD moet staan.
Nu heb ik zo`n micrometer gekocht. Maar snap nou niet helemaal de bedoeling. Heb op meerdere forums gekeken en naar FAQ`s.
Ik doe die micrometer in de bougiegat. Doe de krukas (zuiger) helemaal omhoog. Moet dan de micrometer eerst helemaal naar beneden gedraaid worden? Zodat dat pinetjes boven aan uitsteekt. En wat moet je dan doen? Want als ik aan die micrometer draait gebeurt er toch verder niks met de krukas?
je draait de micrometer in je bougiegat
dan nul je hem op het bdp van je zuiger
dan draai je je zuiger een stukje terug (de andere kant op als hoe die normaal draait)
dan draai je de micrometer 2mm uit
dan draai je de krukas weer terug, totdat hij de micrometer raakt, dan zet je de merktekentjes van de stator zo dat ze overeenkomen met de merktekens van de rotor, en zet je de stator vast
|
|
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl |
|
Mitch rules |
25-6-2010 21:20 |
Posts: 10 |
Oke snap het denk bedankt!
Alleen zit nu weer met een probleem, had alsvast alles opgengemaakt om af te stellen, maar nu zit die binnenrotor gewoon muurvast op de krukas as. Krijg hem er niet van af. Heb al wat Wd40 tussengespoten maar werkte ook niet.
Ook word het blok bloedheet. Normaal word ie wel warm maar dit keer echt heel heet, voelde de hitte van bijna bij het stuur. Koelvoeistof genoeg :S.
|
|
|
|
De Schout |
25-6-2010 21:24 |
Posts: 5327 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mitch rules
Oke snap het denk bedankt!
Alleen zit nu weer met een probleem, had alsvast alles opgengemaakt om af te stellen, maar nu zit die binnenrotor gewoon muurvast op de krukas as. Krijg hem er niet van af. Heb al wat Wd40 tussengespoten maar werkte ook niet.
Ook word het blok bloedheet. Normaal word ie wel warm maar dit keer echt heel heet, voelde de hitte van bijna bij het stuur. Koelvoeistof genoeg :S.
rotor hoeft er niet perse af toch? dat hij zo vast zit is normaal, komt door de conus. trekkertje voor halen/maken als hij er af moet.
en je blok word zo heet omdat je ontsteking niet op tijd staat waarschijnlijk. niet meer mee rijden tot je hem goed afgesteld hebt, redelijke kans dat je het spul anders in puin rijd.
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
knoffy |
25-6-2010 21:26 |
Posts: 610 |
je kan die imbusjes toch losdraaien en dan de grondplaat verdraaien
|
|
|
|
kpotmake |
25-6-2010 21:27 |
Posts: 3065 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mitch rules
Oke snap het denk bedankt!
Alleen zit nu weer met een probleem, had alsvast alles opgengemaakt om af te stellen, maar nu zit die binnenrotor gewoon muurvast op de krukas as. Krijg hem er niet van af. Heb al wat Wd40 tussengespoten maar werkte ook niet.
Ook word het blok bloedheet. Normaal word ie wel warm maar dit keer echt heel heet, voelde de hitte van bijna bij het stuur. Koelvoeistof genoeg :S.
als je ontsteking te vroeg staat wordt ie te heet, als ie te laat staat wordt ie ook te heet, hij staat nu zoiezo verkeerd, dus ga er dan ook niet mee rijden...
en waarom wil je je rotor eraf halen?
|
|
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl |
|