Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - carb afstellen problemen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1032 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #6201 - carb afstellen problemen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 282 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

huh 11-11-02?19:38 Print topicpost
Posts: 1755
Nou ja ik krijg m'n brommer dus echt nie normaal afgesteld. Ik krijg em nou wel zo dat ie goed door alle versnellingen loopt zonder gepruttel ofzo, maar stationair krijg ik nie voor mekaar. En natuurlijk heb ik de stationair schroef al geprobeerd .

En als ik em dan weer redelijk stationair heb dan loopt ie weer nie lekker!!!

M'n sproeier zou goed moeten zijn, al kan ik het nou ff nie controleren door mn bougie dr af te halen, want ik ben mn bougiesleutel kwijt , maar aangezien ie gewoon loopt zal het m'n sproeier toch nie zijn?? En ook mn naald heb ik zo afgesteld dat ie goed loopt, als ik daarmee klooi dan rijdt ie weer nie goed.

En als ik zo aan mn stationairschroef of luchtstelschroef ga klooien krijg ik er weinigs goeds uit. Stationairschroef zit al zover ingedraaid dat het hele gasgebeuren bijna blijft steken.

En natuurlijk heb ik de faqs gelezen , anders was ik nie eens zo ver gekomen. Maar zou het iets anders dan mn carb kunnen zijn ofzo??
 

NSR RULEZZ 11-11-02?20:22 Print reply

Posts: 4934
valse lucht?
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
huh 11-11-02?20:28 Print reply
Posts: 1755
Hmm that could wel be, een van de boutjes bij het spruitstuk trilt steeds los (schroefdraad half naar de tering :p). Maar hij zit nog met drie vast...

Ik zal er eens naar kijken, als het zo is spring ik van een heel hoog iets :(
 
Sneks 11-11-02?20:42 Print reply
Posts: 2499
lijm er een tapeindje in


Wat ik me nou erg vaak afvraag op dit forum is: waarom begin je uberhaubt met afstellen en opvoeren als het motorische deel niet eens in orde.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
LE-Man 11-11-02?22:29 Print reply
Posts: 500
Quote:
Originally posted by: huh

Hmm that could wel be, een van de boutjes bij het spruitstuk trilt steeds los (schroefdraad half naar de tering :p). Maar hij zit nog met drie vast...

Ik zal er eens naar kijken, als het zo is spring ik van een heel hoog iets :(


ik had ook altijd van die gare tapeindjes.. das echt klote, want dan moet je elke keer opnieuw tappen. maar je kan spul ervoor krijgen waarmee je het dicht plamuurt, en dan moet je je tap end erin douwe en dat blijft MUUR VAST zitten!!(tip!)
 
NSR tekoop!! mail voor meer info leo_van_drie@hotmail.com
NSR RULEZZ 11-11-02?22:46 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Originally posted by: Honda MB Mad- Man

Quote:
Originally posted by: huh

Hmm that could wel be, een van de boutjes bij het spruitstuk trilt steeds los (schroefdraad half naar de tering :p). Maar hij zit nog met drie vast...

Ik zal er eens naar kijken, als het zo is spring ik van een heel hoog iets :(


ik had ook altijd van die gare tapeindjes.. das echt klote, want dan moet je elke keer opnieuw tappen. maar je kan spul ervoor krijgen waarmee je het dicht plamuurt, en dan moet je je tap end erin douwe en dat blijft MUUR VAST zitten!!(tip!)


werkt dat echt ?? ik heb er namenlijk ook last van en kan je het ook met locktide ofzow vastzetten??
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
LE-Man 11-11-02?23:01 Print reply
Posts: 500
ja, alleen dan krijg je de tapeind er helemaal nooit meer uit(met dat locktight), mocht je het schroefdraad verneuken nee dit spul is een soort vloeibaar metaal. ik weet niet hoe het heet.. moet ik ff vragen.. maar het koste me 2 euro om het ff te laten doen dus het valt wel mee.

[This message is edited by Honda MB Mad- Man on 11-11-02 23:04]
 
NSR tekoop!! mail voor meer info leo_van_drie@hotmail.com
huh 12-11-02?09:03 Print reply
Posts: 1755
Daar ligt het dan dus aan he, ok zal es kijke.

Maar Hans, wat bedoel je eigelijk? Ik wist nog maar net dat dat schroefje steeds lostrilde dus ik dacht dat eerst het in mijn afstelling zat, dus ging ik afstellen. Daarna ben ik pas verder gaan denken. Bovendien was er ook iets bij mijn gasnaald gaar, dus daar had het ook nog aan kunnen liggen.
 

Dit topic is 282 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved