wel toevallig dat het bij jullie 2 allebij met een airsal is, misschien is je cilinder zelf wel niet goed, ga er anders mee naar een draaibank en laat je cilinder ook iets vlakken, zodat het zeker goed moet zijn?
je zal waarschijnlijk wel een extra voetpakking kunnen gebruiken.
het te vast zetten van de cilinder kop is nooit goed, ik zou hem als ik jou was gewoon is op moment vast zetten kijken wat het dan doet, het is idd wel een raar verhaal dat 2 mensen met dezelfde cil allebei last hebbenv an lekke koppakingen
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Freddy-fish
het te vast zetten van de cilinder kop is nooit goed, ik zou hem als ik jou was gewoon is op moment vast zetten kijken wat het dan doet, het is idd wel een raar verhaal dat 2 mensen met dezelfde cil allebei last hebbenv an lekke koppakingen
Ja naja ik zal de kop er wellis aftrekken en dan kijken aan welke kant van de koppakking hij lekt bij de cilinder of de kop.
Maar wat kan ik het beste doen als het de cilinder is want het is een splinter nieuwe.
de cillinder is ZELDEN scheef...
Als er iets scheef is dan is het de kop.
Gewoon even laten vlakken. Ik heb hetzelfde probleem gehad.
Voor 10 euro had ik weer een prima yamaha DT.
Heb je ooit de kop erafgehaald toen de brommer nog warm was??
Want dan is dit de oorzaak van de scheefgetrokken kop.
Groetjes
Dit bericht is gewijzigd door drannello op 21-6-2010 om 8:20 uur.