Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - afstelling mh furia

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 952 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #61967 - afstelling mh furia
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 941 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

StefanMHF 18-6-2010 13:12 Print topicpost
Posts: 62
hallo
ik ben al een tijdje bezig met het afstellen van mijn brommer(sproeiers) maar me brommer begint steeds slechter te lopen. hij liep 90 met sproeier 86 beetje stotteren in het begin. ik heb er nu 82 in zitten maar nu rijd hij niet harder dan 70 in zn 4 als ik dan naar zn 5 schakel gaat die langzamer rijden en moet ik wel terug schakelen. ik heb nu vannochtend sproeier 78 erin gedaan en nu loopt hij wel weer boven de 80 maar worden me blok en demper super heet (kan een te grote carb problemen veroorzaken? aangezien ik een 21mm carb en met een standaart ontgrenste uitlaat.)
 

danny03 18-6-2010 14:11 Print reply
Posts: 59
je hebt aan die grote cab. helemaal niks. 14 of 16 mm is zat voor die setup. bij een sneller uitlaat is 17.5 beter. maar 21 mm. is overkill.
en het te heet worde komt door je veeelste kleine sproeier.

 
StefanMHF 18-6-2010 15:50 Print reply
Posts: 62
heb er nu 85 of 86 inzitten is heel onduidelijk wat erop staat bougie kleur is niet echt super zwart maar ook niet perfect koffie bruin hij rijd nu wel lekker maar zn top haald die nog steeds niet
blok is wel normale temperatuur nu
 
Joop_Karel_Spank 18-6-2010 19:16 Print reply
Posts: 278
het kan aan mij liggen hoor maar als je zelf ziet dat zelf je topsnelheid veranderd bij een kleinere sproeier dan denk ik dat je gewoon groter moet proberen en niet kleiner. dan heeft het dus ook geen nut om naar je bougie te kijken omdat je er nog zover naast zit
 

Dit topic is 941 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved