Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - benzine uit uitlaat.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 871 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61952 - benzine uit uitlaat.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1256 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

smefke 16-6-2010 16:34 Print topicpost
Posts: 507
hallo ik heb een mt5 70cc 21mm carburateur.
maar laatst reed ik even en toen kwam er benzine uit de uitlaat een straal van 1 meter ofzo.
dus tank was zo leeg.
maja carburateur opengemaakt en probleem gevonden.
vlotter klemt, als de vlotter open staat en weer dicht wil zetten klemt die soms ergens en is de benzine toevoer altijd open.
en zo krijgt hij altijd teveel en moet het wegwerken via de uitlaat.
maar nu is de vraag hoe verhelp ik dat die klemt waar klemt die op.
op het asje of op de vlotternaald.
mvg, sef janssen
 

knoffy 16-6-2010 16:39 Print reply
Posts: 610
naaldje beetje schuren en kanaaltje even met iets scherps er in peuteren.
 
TSX-fan 16-6-2010 16:41 Print reply

Posts: 574
vlottertjes beetje ombuigen zodat er meer benzine in carb kan, heb ik ook gedaan en bij mij werkte het..

Succes nog
 
smefke 16-6-2010 16:43 Print reply
Posts: 507
welke naald schuren asje of vlotternaald.
maar bij de vlotternaald zitten randjes omheen dus het hoort zo dus waarom zou die daar op kunnen klemmen.
en hoezo vlotter ombuigen???
hij klemt als hij niet klemt krijgt hij genoeg.

Dit bericht is gewijzigd door smefke op 16-6-2010 om 17:06 uur.
 
knoffy 16-6-2010 17:33 Print reply
Posts: 610
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: smefke
welke naald schuren asje of vlotternaald.
maar bij de vlotternaald zitten randjes omheen dus het hoort zo dus waarom zou die daar op kunnen klemmen.
en hoezo vlotter ombuigen???
hij klemt als hij niet klemt krijgt hij genoeg.

Dit bericht is gewijzigd door smefke op 16-6-2010 om 17:06 uur.



vlotternaaldje ja en niet te ver schuren gewoon beetje schuren en dan in elkaar zetten en kijken ofdat het mooi beweegt en je hoeft niet te gaan buigen (hij lult)
 
Paul de Salmiakbal 16-6-2010 17:37 Print reply

Posts: 5285
Wie schuurt er nou eer een vlotternaald?
Gewoon zorgen dat ie schoon is, met benzine spoelen.
 
antonhonda 16-6-2010 17:39 Print reply

Posts: 3616
kan wel het vuil met een schuurpapiertje er af halen

gewoon helemaal schoon maken en met compressor blazen


 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
Maup 16-6-2010 17:39 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
Wie schuurt er nou eer een vlotternaald?
Gewoon zorgen dat ie schoon is, met benzine spoelen.

inderdaad.

@knoffy: ik zou eerder de vlotter wat bijbuigen dan de vlotternaald schuren.

Waarschijnlijk ligt het probleem daar allebei niet aan dus ik zou het allebei niet doen.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
smefke 16-6-2010 18:02 Print reply
Posts: 507
dus gewoon eens heel goed schoonmaken.
en zo'n vlotterasje kun je die gwn van een stukje ijzer maken bijv. een spijker die net zo dik is of gewoon niewe halen heb er ook aan geschuurd en gaat soms wel eens los is miss net iets te dun.
maar voor dat ik het schuurde klemde hij al dus daar licht het niet aan.
dus gweoon goed schoonmaken???
 
leonmt5 16-6-2010 18:10 Print reply

Posts: 799
waarschijnlijk is je asje gewoon krom.
niet gaan beunen met spijkers en schuurpapier.
gewoon iets rechtbuigen.
hij hoeft waarschijnlijk niet veel te hebben.
en niet met schroefendraaiers in de zitting van de vlotternaald ( carburateur ) gaan pielen.
dan kan de zitten beschadigen en lekt hij door.
dus alleen met lucht schoonmaken.
 
bert : bezopen en rijd toch.
smefke 16-6-2010 18:12 Print reply
Posts: 507
ja maar kan ik dit asje maken van een spijker ofiets dergelijke.

 

Dit topic is 1256 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved