Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Cagiva Mito

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1114 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #61862 - Cagiva Mito
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8336 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

w0ut3r 7-6-2010 17:36 Print reply

Posts: 1350
Snelheid maakt me niet zo gek veel uit, je rijd toch niet de hele tijd 180...
Gaat me meer om het optrekken.
Heb altijd gedacht dat een 2-takt sneller optrekt dan een 4-takt (bij hetzelfde aantal pk).
En aangezien ze allebei hetzelfde vermogen hebben (25kw) leek mij een 2-takt sneller in dit geval. Maar dat beredeneer ik dus verkeerd ?

Verder nog ff iets...
Ik ben zelf niet echt fors gebouwd, en als ik bijvoorbeeld zo'een ZX6R zie heb ik echt het idee dat dat ding überzwaar is en je echt 2 meter breed moet zijn om hem recht te kunnen houden. Of valt dit wel mee?
Me TZR hou ik in ieder geval met gemakt recht
 
www.TheGreenBoxz.nl
Royal Club 7-6-2010 17:39 Print reply

Posts: 60390
ken je niet iemand met een rs125? doe je even rondje rijden?:P
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Tobias Verhoef 7-6-2010 17:44 Print reply

Posts: 1832
http://www.youtube.c...&feature=related

Is dit niet iets voor je
Lekker rond janken met 18/20k rpm

Dit bericht is gewijzigd door Tobias Verhoef op 7-6-2010 om 17:50 uur.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Maeddy 7-6-2010 17:46 Print reply

Posts: 1059
Als je die 25 kw zat bent van bijvoorbeeld een rs125 zijn daar net als bij brommers genoeg leuke opvoer spullen voor. 160cc cilinders, hpi's en die troep heb je gewoon .

Dat kloten in de schuur met andere cilindertjes en uitlaten enzo heeft wel zijn charmes toch?
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
Royal Club 7-6-2010 17:49 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maeddy
Als je die 25 kw zat bent van bijvoorbeeld een rs125 zijn daar net als bij brommers genoeg leuke opvoer spullen voor. 160cc cilinders, hpi's en die troep heb je gewoon .

Dat kloten in de schuur met andere cilindertjes en uitlaten enzo heeft wel zijn charmes toch?


t kapotgaan alleen niet :P
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Maeddy 7-6-2010 17:50 Print reply

Posts: 1059
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


t kapotgaan alleen niet :P


Daar moet je van te voren nooit aan denken
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
Royal Club 7-6-2010 17:51 Print reply

Posts: 60390
dat is onmogelijk na 4jaar brommer rijden:P
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kenny77 7-6-2010 17:52 Print reply

Posts: 29286
als die Mito je gaat vervelen kan je er nog altijd een rd350 blok onder bouwen.
(wel duur als je het legaal wilt doen)

Maar voor het begin zal het zeker leuk genoeg rijden, kan je er mooi op oefen.
 
BenjaminDG 7-6-2010 18:00 Print reply

Posts: 4605
Je kunt met zo'n 125cc 2Takt rijden maar als je je auto rijbewijs hebt kunt je ook met zo'n 125cc 2 takt rijden.

Beter zoek je een 500 of 600cc 25kw, als je deze dan ontgrensd heb je veel meer vermogen dan een 125cc 2takt.

Autosnelweg rijden is ook niet een plezier op zo'n 125cc omdat je hem dan constant in toeren moet houden om 140 te rijden.

Veel meer onderhoud dus dan een 4 takt.
 
Vlaanderen vrij!
Tobias Verhoef 7-6-2010 18:00 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Je kunt met zo'n 125cc 2Takt rijden maar als je je auto rijbewijs hebt kunt je ook met zo'n 125cc 2 takt rijden.

Beter zoek je een 500 of 600cc 25kw, als je deze dan ontgrensd heb je veel meer vermogen dan een 125cc 2takt.

Autosnelweg rijden is ook niet een plezier op zo'n 125cc omdat je hem dan constant in toeren moet houden om 140 te rijden.

Veel meer onderhoud dus dan een 4 takt.


In nederland geld dat niet
Heb wel gehoord dat ze dat wel willen gaan invoeren ofzo
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
BenjaminDG 7-6-2010 18:03 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
[...]


In nederland geld dat niet
Heb wel gehoord dat ze dat wel willen gaan invoeren ofzo


Ah ok, nu ja hier in Vlaanderen gaat dat wel

Aan de topicstarter wat kost jouw mito die je wil aankopen?
 
Vlaanderen vrij!
Royal Club 7-6-2010 18:04 Print reply

Posts: 60390
ja, maar we zijn niet in belgenland
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
ducatigpr 7-6-2010 18:32 Print reply

Posts: 827
ga liever voor het optrekken, dan voor topsnelheid

het is wel eens leuk om de 200 of hoger aan te tikken, maar meer dan dat ook niet

het is veel mooier om wegen met veel bochten te pakken en hard op te trekken naar de bochten toe, goed remmen, en de bochten zo hard mogelijk nemen

met een 125 kan je wel aardig optrekken en de topsnelheid is niet zo hoog, heeft je fiets een goede wegligging, kan je er veel plezier aan beleven

zelf zou ik toch liever voor een begrensde 450 of 600 gaan, omdat je dan ook wat lekkerder rijdt op normale wegen/snelwegen (lagere toeren)
 
mtx_owned 7-6-2010 21:27 Print reply

Posts: 2183
sja, 125cc, licht, wendbaar, leuk, maar alleen om een beetje mee rond huis rond te rijden. Zodra je wat verdere ritten gaat maken, evt met andere rijders, is zo'n 125cc toch niet de show. Ook niet kwa onderhoud en slijtage. Wat mij betreft koop je beter een 2 of 4 cilinder 4takt, evt. gedrosselt als dat nodig is.

is je doel gewoon op zondagmiddag een blokkie om gaan, is zo'n 125cc racer leuk, net als een dikke enduro enkelpitter
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
Stiffmeister 7-6-2010 21:38 Print reply

Posts: 1582
Cagiva Mito's vindt ik persoonlijk erg gave motors
aardig snel/wendbaar en een goed uiterlijk

Voor het onderhoud moet je een beetje liefhebber zijn denk ik

Als ik zelf begin zou ik een Kawasaki Ninja 250R of ZXR 400 (25kw) kiezen
 
.. Retro Active

Dit topic is 8336 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved