Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 44"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 406 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61849 - "Kleine vragen Topic Deel 44"
Pagina 5 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 138586 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

w0ut3r 7-6-2010 15:04 Print reply

Posts: 1350
Kan je met een Roze Top cilinder op je AM6 blok met standaard krukas blijven rijden of moet er toch echt wel een doppler krukasje voor in de plaats komen?

En is een Roze Top een beetje slijtvast?
 
www.TheGreenBoxz.nl
BromfreakNSR 7-6-2010 15:39 Print reply
Posts: 35
hey wat moet je er allemaal aan doen om een nsr op te voeren tot 70-80?, heeft een gjol cilinder voor de rest ge2

gr.
 
XDr4g0nX 7-6-2010 15:44 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BromfreakNSR
hey wat moet je er allemaal aan doen om een nsr op te voeren tot 70-80?, heeft een gjol cilinder voor de rest ge2

gr.

GJOL wegdoen en een Belgische GE2 zien te bemachtigen, of iig een ander dan de GJOL want die is heel traag.
Uitlaat vervangen met een andere onbegrensde, en dan een 18mm carb er op zetten.
Als laatste nog even je twv aanpassen.

 
Signature: [==||========] 20% complete
BromfreakNSR 7-6-2010 15:50 Print reply
Posts: 35
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
[...]

GJOL wegdoen en een Belgische GE2 zien te bemachtigen, of iig een ander dan de GJOL want die is heel traag.
Uitlaat vervangen met een andere onbegrensde, en dan een 18mm carb er op zetten.
Als laatste nog even je twv aanpassen.



ok thnx... hij gaat nu btw 60 en zag al dat de vernouwing van het luchtfilter rubber eruit was gesneden/geknipt, hoe hard zal het lopen met een bv een techno erop dan? (met de gjol cilinder)
 
Leen 7-6-2010 16:05 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


nog 4 posts bert... dan is het tijd voor je 2e account.







kutmod, niet normaal kunnen quoten en nog offtopic gaan ook?

gvd ik zou je in je gezicht moeten slaan met mn incognito negerzwans
 
XDr4g0nX 7-6-2010 16:54 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BromfreakNSR
[...]


ok thnx... hij gaat nu btw 60 en zag al dat de vernouwing van het luchtfilter rubber eruit was gesneden/geknipt, hoe hard zal het lopen met een bv een techno erop dan? (met de gjol cilinder)

Niet al te veel harder, die Techno is een hoogtoerige uitlaat en die GJOL cilinder is laagtoerig. Dus een Techno op een GJOL heeft weinig nut.
Als je toch graag voor een Techno wilt gaan zou ik zeggen haal dan of die Belgische GE2 of bijvoorbeeld een Athena of een Fast Arrow.

Ik heb zelf een 50cc Fast Arrow met een 18mm Keihin, een omgelaste Metrakit RK (voor RS) en een twv van 14-47, mijn top is op het moment 76km/h.
 
Signature: [==||========] 20% complete
Twizz 7-6-2010 17:17 Print reply

Posts: 851
Bij mijn NSR blijft mijn achterlicht doorbranden (ik bedoel dan dat het gloeidraadje kapot gaat ) Hetzelfde geval bij het markeerlicht (het kleine extra peertje in de koplamp)

Wat moet ik dan vervangen, de omvormer/gelijkrichter of 'lichtweerstand?' want die kom ik ook in brommershops tegen. Ik denk zelf de eerste maar ik weet niet waar de 2de eigenlijk voor is?

En een n00b motorisch vraagje (meer voor de zekerheid)
Mijn brommer trekt alleen lekker met choke, want anders 'verzuipt'ie (ik weet nou niet of het verzuipen is of niet, hij wil het mengsel dan iig niet meer doen ontbranden)
Dan moet ik er dus een grotere sproeier in doen?

Dit bericht is gewijzigd door Twizz op 7-6-2010 om 17:19 uur.
 
houw ns op!
DannyMTX 7-6-2010 17:20 Print reply
Posts: 198
heb je een voltagemeter? dan moet je even meten hoeveel volt je krijgt op je accu, is dit hoger dan 13 volt(als je gas geeft!) dan is je spanningsregelaar kapot.

en nog op je andere vraag:p

hoe weet je zeker dat hij het mengsel niet verbrand? als ie beter loopt met je choke erop loopt ie nu te arm, dus zeker een andere sproeier erin dan.
kijk even welke kleur je bougie heeft, die moet koffiebruin zijn is ie lichter loopt ie te arm is ie zwart loopt ie te rijk. voor de fijne afstelling moet je op gevoel doen want de bougie is een indicatie voor een redelijk goede afstelling.

mocht het hiermee niet verholpen zijn moet je kijken of je ontsteking nog wel goed staat, maar dit zal niet nodig zijn denk ik zo.

Dit bericht is gewijzigd door DannyMTX op 7-6-2010 om 17:23 uur.
 
la men anders ekkes spolle jonge!
Twizz 7-6-2010 17:22 Print reply

Posts: 851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DannyMTX
heb je een voltagemeter? dan moet je even meten hoeveel volt je krijgt op je accu, is dit hoger dan 13 volt(als je gas geeft!) dan is je spanningsregelaar kapot.

Me accu heeft ook de geest gegeven kwam ik achter, ik moet het eigenlijk het hele bedradingssysteem nog eens goed doornemen. Maar ook toen die nog werkzaam was brandde al het eea door.
 
houw ns op!
DannyMTX 7-6-2010 17:24 Print reply
Posts: 198
hoe bedoel je de geest gegeven? staat ie droog?
 
la men anders ekkes spolle jonge!
kpotmake 7-6-2010 17:29 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: w0ut3r
Kan je met een Roze Top cilinder op je AM6 blok met standaard krukas blijven rijden of moet er toch echt wel een doppler krukasje voor in de plaats komen?

En is een Roze Top een beetje slijtvast?

kan op std krukas als ie er niet teveel km op heeft staan en is slijtvast dacht ik
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Royal Club 7-6-2010 17:30 Print reply

Posts: 60390
ik zou onder een roze top toch echt wel een andere krukas gooien. dingen zijn nog goed snel.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Maeddy 7-6-2010 17:32 Print reply

Posts: 1059
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
ik zou onder een roze top toch echt wel een andere krukas gooien. dingen zijn nog goed snel.


Ik zou dat ding idd niet op een standaard krukas mikken. Maat van me had zo'n apparaat met een cr80 pijp. Dat ging me toch hard
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
BromfreakNSR 7-6-2010 17:43 Print reply
Posts: 35
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
[...]

Niet al te veel harder, die Techno is een hoogtoerige uitlaat en die GJOL cilinder is laagtoerig. Dus een Techno op een GJOL heeft weinig nut.
Als je toch graag voor een Techno wilt gaan zou ik zeggen haal dan of die Belgische GE2 of bijvoorbeeld een Athena of een Fast Arrow.

Ik heb zelf een 50cc Fast Arrow met een 18mm Keihin, een omgelaste Metrakit RK (voor RS) en een twv van 14-47, mijn top is op het moment 76km/h.


en is deze setup betrouwbaar?, wil het graag zo betrouwbaar/zuinig mogelijk houden en wat is dan een goede uitlaat voor een GJOL cilinder *als* ik hem wel wilt houden?

en hoe is de 70cc DMP cilinder? is die betrouwbaar? en heel snel?(hoef niet, liever koppel dan top) en past dit met de originele cilinderkop? en wat heb ik hierbij nog meer nodig om het goed lopend te krijgen?


Greetz

Dit bericht is gewijzigd door BromfreakNSR op 7-6-2010 om 17:56 uur.
 
THE CRAZY DOCTOR 7-6-2010 17:52 Print reply

Posts: 1302
Kun je van 2 verschillende am6 blokken de linker en rechterhelft uitwisselen? of zijn ze op elkaar af gevreest?

Gr
 

Dit topic is 138586 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved