Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - ok, ik ben dom!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1051 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #6183 - ok, ik ben dom!
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 396 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

LE-Man 11-11-02?08:12 Print topicpost
Posts: 500
nou het volgende,

ik wou ff m'n cilinderkop(70cc) eraf halen om hem af tevlakken(omdat ie wat loopt te koken) nou wil ik dus die 4 bouten los halen. draaid ik 2 vande 4 van die bouten kapot!! :n :p K** d8 ik.. hoe moet ik dit nou weer doen. eentje is nog wel los te krijgen. maar die andere is hulpeloos nou zei me broer dat ik miss hem er een stukkie moest afflexen en dan tik je em zo eraf, alleen er is zo weinig ruimte. :p hebben jullie nog wat tips?? hoop ik wel namelijk

bthew ik kan nog wel rijden... maar ik moet gewoon die kopafvlakken!!

[This message is edited by Honda MB Mad- Man on 11-11-02 08:16]
 
NSR tekoop!! mail voor meer info leo_van_drie@hotmail.com

Hier_ben_ik - Administrator 11-11-02?09:54 Print reply

Posts: 8499
ga je rijden met 2 bouten die je cil/pet vasthouden?? lijkt mij niet zo slim.. verder moet je ff een foto maken hoe het nu zit voor de duidelijkheid denk ik he..
 
Members zijn vervelend :-|
Neonlampje 11-11-02?10:12 Print reply

Posts: 14825
cylkop afvlakken krijg je alleen maar hogere temp van he!

verder moet je die bouten gewoon kapotboren, enige optie.. voor de rest is geen plaats...

en met 2 bouten is niet vertandig, met 3 ookal niet, mn hele cylkop ging klapperen en lekte daarna als de tering...
 
DeAmOnChiLd 11-11-02?10:11 Print reply
Posts: 875
ff een vlakke kant eraan slijpen slijpen met een dremel of iets dergelijks dus of een soort van inkeping / zoiets zodat je er een schroefendraaier tegenaan kan zetten!!!!

dus een soort van kant eraan waardoor je met een schroefendraaier de moer eraf kan tikken!!!

SUCCES
 
[url=http://www.growyourownshit.com/users/DeAmOnChiLd][b]Wanna grow weed legally? Join growyourownshit.com[/b][/url]
LE-Man 11-11-02?12:36 Print reply
Posts: 500
waarom denken jullie nou dat ik met 2 bouten rij?? ik had die alweer vast gemaakt OFCOURSE!! zo dom ben ik ook alweer. maar goed ik heb nu geen digicam, dus kan geen foto's maken :a maar boren is wel een id, alleen dan moet ik een nieuwe tapend in doen(waar ik wel 20 van heb!! )

 
NSR tekoop!! mail voor meer info leo_van_drie@hotmail.com
LE-Man 11-11-02?15:28 Print reply
Posts: 500
Quote:
Originally posted by: Neonlampje

cylkop afvlakken krijg je alleen maar hogere temp van he!

verder moet je die bouten gewoon kapotboren, enige optie.. voor de rest is geen plaats...

en met 2 bouten is niet vertandig, met 3 ookal niet, mn hele cylkop ging klapperen en lekte daarna als de tering...


ja, maar met compressie verlies heb je ook powerverlies en die cilinder mag wel eens heet worden vind ik.. als ik naast iemand rij(die op de fiets rijd) en is rij constant 25km/h dan word die hele cilinder niet eens warm(beetje lauwig) bij me TSX was dat al heel gauw(wel handig in de winter,een lekker kachelte )

[This message is edited by Honda MB Mad- Man on 11-11-02 15:33]
 
NSR tekoop!! mail voor meer info leo_van_drie@hotmail.com
Sneks 11-11-02?16:05 Print reply
Posts: 2499
Quote:
Originally posted by: Honda MB Mad- Man

ja, maar met compressie verlies heb je ook powerverlies



Dat hoeft dus echt niet zo te zijn, testbank wijst nl. anders uit.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Blorn 11-11-02?16:12 Print reply

Posts: 13825
bedoeld hij niet met een lekke koppakking oid?

wat ik al heb gelezen is dat de vorm van de kop en de flow binnen de cilinder belangrijker zijn dan de compressie (dus voor optimaal effect niet als een mongool je kop gaan vlakken)
 
LE-Man 11-11-02?17:01 Print reply
Posts: 500
nou het probleem is dus nu opgelost.. ik heb het als volgt opgelost.. een 12 bitje gepakt hamer erbij, RAMMEN MAAR!! en zo sla je em erop en draai je em los.. gelijk ff de kop wat afgevlakt en nu kookt hij teminste niet meer, loopt beter stationair!! gewoon weer perfect!

[This message is edited by Honda MB Mad- Man on 11-11-02 17:05]
 
NSR tekoop!! mail voor meer info leo_van_drie@hotmail.com

Dit topic is 396 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved