Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Alle uitlaten voor mtx/mt/mb

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 630 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #61818 - Alle uitlaten voor mtx/mt/mb
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 12287 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Topic Regels
 
let op, dit topic is bedoeld om informatie te verzamelen zodat het later als faq-artikel gebruikt kan worden. geen gespam hier dus
 

ikkejw 3-6-2010 9:19 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


De proma is er in 2-versies, 50-70cc en 80-125cc



en die schijnt precies hetzelfde te zijn, op de flens na.

maar als je bijv. op schaafbromfietsen.nl kijkt zie je dat ze een 50cc èn een 70cc versie verkopen
 
Preserve nature - Always wear a helmet
mrgforce 3-6-2010 20:27 Print reply

Posts: 572
ja, dat blijft altijd wat onduidelijk, zelf ook gekloot mee gehad, bij sommige herken je het aan de serie nummer. maar vaak al aan de binnen dia van de flens, of de vorm. dr van. hoe het precies zit weet ik niet..
 
burnoutboy 4-6-2010 12:33 Print reply

Posts: 207
miss ook handig om ook de ervaringen met de "homoet" uitlaten hier te posten?

ik heb zelf ook zo'n ding, het schijnt altijd wel lekkr te lopen op bijv malossi 70 ofzoow

suc6 met de faq
 
ik beun ook maar wat aan xD
Pixl 4-6-2010 12:34 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: burnoutboy
miss ook handig om ook de ervaringen met de "homoet" uitlaten hier te posten?

ik heb zelf ook zo'n ding, het schijnt altijd wel lekkr te lopen op bijv malossi 70 ofzoow

suc6 met de faq


Als je zelf ook zo'n ding hebt heb je er toch ook ervaring mee die je hier kunt posten? :P
 
So fuckin' what!?
JB1 4-6-2010 12:34 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



en die schijnt precies hetzelfde te zijn, op de flens na.

maar als je bijv. op schaafbromfietsen.nl kijkt zie je dat ze een 50cc èn een 70cc versie verkopen


De 50 en 70cc versie is gewoon gelijk, is alleen een ander kleurtje wat ze daar verkopen

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: burnoutboy
miss ook handig om ook de ervaringen met de "homoet" uitlaten hier te posten?

ik heb zelf ook zo'n ding, het schijnt altijd wel lekkr te lopen op bijv malossi 70 ofzoow

suc6 met de faq


De Homoet Special 70cc loopt vooral lekker op de Polini, het is een extreem hoogtoerige pijp
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
mrgforce 9-6-2010 17:42 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-bart
@mrgforce: Die 2 uitlaten die jij in je startpost hebt, zijn een 80cc proma en 80cc gianelli. Gianelli heb ik zelf op mijn brommer, en er staat ook 'gianelli' in geperst. Die donker zwarte is de gianelli, en die je gespoten hebt in antraciet grijs is de proma

Gianelli is best een lekkere pijp, maar na 10,5k is hij toch wel dood. Wel lekker gespreide powerband. Leuk iniatief dit btw!


volgens motoimport waren het 50-70cc pijpen. in die giannelli zie ik nergens giannelli gedrukt staan. verder heb ik nu de orginele hond dr onder, en ben hem nog aan het afstellen maar dat past tot nu toe het mooist
 
Voetentje 9-6-2010 18:00 Print reply

Posts: 2356
Ik heb ervaringen met de volgende uitlaten:

Techno 70/80/110:
Flink hoogtoerig uitlaatje rijd lekker op een getunde GE2 en een 70 malossi. Je mist wel wat trekkracht maar dat maakt de hoge top dan wel weer goed. Is helaas wel van slechte kwaliteit en heeft de neiging om langs te lasnaden open te barsten. De originele lak die erop zit knapt er na een paar kilometers rijden al vanaf daarom raad ik ook aan om hem gewoon met hittebestendig mat zwart te spuiten. Is ook voor een 110cc malossi de beste keus.

Homoet 50/70 (immitatie dus niet met de demper met het gele plaatje erop):
Ik heb deze uitlaat op mijn 70cc malossi gehad. Is een middel tot hoogtoerig uitlaatje met een brede powerband. Geeft meer trekkracht als de techno maar de top is ook wel iets lager. De originele lak houd goed en knapt er niet af zoals bij de Techno. Ik vind dit persoonlijk de beste uitlaat voor een 70 malossi omdat je niet hoeft te toeren beuken.

Proma:
Een laag tot middeltoerig uitlaatje. Op mijn GE2 tuned cilindertje reed hij enorm ruk. Is op de GJOL wel sneller als de ori uitlaat. Met de 70 malossi geeft hij onderin veel power maar dan is de pret al snel afgelopen. Heb hem tijdelijk op een ori 80 gehad en dan heeft hij wel flink veel trekkracht en ligt de powerband heel laag.

Dit zijn allemaal NSR uitlaten.
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse

Dit topic is 12287 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved