Quote:Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
ik had dit ook ongeveer. bij mij was het een kantelende zuiger. na zo'n 100 km brak er een stuk zuiger af bij de uitlaatpoort
maar in iets hogere toeren en dan verder doet ie het niet meer alleen bij uit en stationair
ik vind dit wel heel raar hoor, kan me niet herinneren dat hij deed dit voordat hij onder de RYZ uit kwam.. op al die filmpjes en in het echt was er niets te ... ik zou eens even kijken of er niet iets losgetrild is ofzo
koppeling eraf, en dan streepje gelijk zetten met het streepje op het motorblok.
ook alle boutjes/moertjes/ etc keihard aandraaien.
en als je hem in de 1 zet in stilstand. gaat hij dan ook opeens van KLONK in de 1? en wil hij een heel klein beetje wegrijden in de 1?
bij mij tikt er ook iets in het blok, maar ik heb 1000 km gelede een nieuwe cilinder en nieuwe zuiger erin gezet.(miss de zuigerveertjes?)
Dat KLONK wat jij zegt bij het in de 1 zette met de kopling in. hoe kan dat? want ik heb dat ook egt extreem.. kan ik dat verhelpen?