Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Ombouwen van 50cc dax naar 140cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 880 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61798 - Ombouwen van 50cc dax naar 140cc
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 11635 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

T H O M 1-6-2010 20:08 Print reply
Posts: 262
wil je 125cc op brommerkenteken krijgen? of wel op motor?
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
BenjaminDG 1-6-2010 20:23 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: topmen101
nee dat lijkt me sterk, ik rijdt met mijn standaard ontgrenste 50cc met 13 liter maar iets meer dan 100 km dus dat kun je wel vergeten


Je weet toch dat er iets mis met je brommer als hij 13l op 100 km verbruikt
 
Vlaanderen vrij!
Mini4tfreak 1-6-2010 20:28 Print reply
Posts: 103
Niemand die dit weet?
Zou 100km lukken met YX 140cc/125cc met een Mikuni PZ26 of een Lifan 110cc met 19mm carbu anders?
Mvg
 
der Chef 1-6-2010 20:29 Print reply

Posts: 3265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mini4tfreak
Niemand die dit weet?
Zou 100km lukken met YX 140cc/125cc met een Mikuni PZ26 of een Lifan 110cc met 19mm carbu anders?
Mvg

Wat zou er niet mee moeten lukken?
 
Mini4tfreak 1-6-2010 20:39 Print reply
Posts: 103
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
[...]

Wat zou er niet mee moeten lukken?

100km met 2,5l

 
der Chef 1-6-2010 20:41 Print reply

Posts: 3265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mini4tfreak
[...]

100km met 2,5l


Dan zou je 1:40 rijden? Nee dat haal je niet gok ik.
 
BenjaminDG 1-6-2010 20:42 Print reply

Posts: 4605
Dat kunnen wij toch niet zeggen, hangt van veel factoren af nl.

Tank je brommer vol en ga 20 km rijden.

Dan tank je weer en kijk je hoeveel er bij kan, doe dat x 5 en je weet ongeveer je verbruik voor 100 km.

Als je zelf even nadenkt kun je er toch ook opkomen om via die manier je verbruik te meten.
 
Vlaanderen vrij!
lexyver 1-6-2010 21:18 Print reply
Posts: 553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Dat kunnen wij toch niet zeggen, hangt van veel factoren af nl.

Tank je brommer vol en ga 20 km rijden.

Dan tank je weer en kijk je hoeveel er bij kan, doe dat x 5 en je weet ongeveer je verbruik voor 100 km.

Als je zelf even nadenkt kun je er toch ook opkomen om via die manier je verbruik te meten.

Volgens mij heeft hij dit blok er nog niet onder, hij vraagt het van te voren om te kijken of het wel slim is om dat blok te kopen.
Am i right?
 
Group B rally, Some say it's just rally, I say is pornography!
antonhonda 1-6-2010 21:19 Print reply

Posts: 3616
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lexyver
[...]

Volgens mij heeft hij dit blok er nog niet onder, hij vraagt het van te voren om te kijken of het wel slim is om dat blok te kopen.
Am i right?

ja maar nog kunne we dat gewoon niet zeggen

netzoiets als welke sproeier maat weet niemand echt
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
Mini4tfreak 2-6-2010 15:46 Print reply
Posts: 103
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lexyver
[...]

Volgens mij heeft hij dit blok er nog niet onder, hij vraagt het van te voren om te kijken of het wel slim is om dat blok te kopen.
Am i right?

Yep that's right
Kga 110cc lifan bestellen met 19mm carbu denkk
Bedankt

Iemand mening over - Onishi heat magic uitlaat (dubbel of enkel?)
- Over carbon/titanium/dubbel/spl
- ...

Welke 't mooiste design + geluid heeft?

 
Aprilia RX 50 2003 2-6-2010 17:02 Print reply

Posts: 6717
sowieso een tip, als je hard wilt zonder dat er van alles stuk gaat koop dan iets degenlijks, ben je uiteindelijk evenveel voor kwijt

en 2,5L/100km red je nog niet met 110 cc gok ik
misschien een cola fles met xtra benzine mee
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
BenjaminDG 2-6-2010 17:53 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
sowieso een tip, als je hard wilt zonder dat er van alles stuk gaat koop dan iets degenlijks, ben je uiteindelijk evenveel voor kwijt

en 2,5L/100km red je nog niet met 110 cc gok ik
misschien een cola fles met xtra benzine mee


Tank stations zijn inderdaad zeldzaam deze dagen...
 
Vlaanderen vrij!
Tim-gpr99 2-6-2010 18:17 Print reply

Posts: 841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mini4tfreak
[...]

Yep that's right
Kga 110cc lifan bestellen met 19mm carbu denkk
Bedankt

Iemand mening over - Onishi heat magic uitlaat (dubbel of enkel?)
- Over carbon/titanium/dubbel/spl
- ...

Welke 't mooiste design + geluid heeft?



Onishi is gruwelijk, Over Carbon ook, zelfde geldt voor Titanium enzo... dubbel maakt iets minder hard geluid. De SPL vind ik persoonlijk de vetste uitlaat..
zelf had ik een Over Round Aluminium onder mijn Dax en daar kwam dus echt een bruut geluid uit! Denk niet dat je een mooier geluid kunt krijgen met 50cc, maar denk dat hij op 140cc beetje TE is. Hij is niet erg stil en maakt een aardig hard geluid en op 140cc wordt hij denk ik schel. Ik zou voor de SPL gaan. Of een Zero Rose (wel is van gehoord?), dat zijn ook mooie.
 
GPR50 '99 streetfightert
Mini4tfreak 2-6-2010 19:29 Print reply
Posts: 103
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tim-gpr99
[...]


Onishi is gruwelijk, Over Carbon ook, zelfde geldt voor Titanium enzo... dubbel maakt iets minder hard geluid. De SPL vind ik persoonlijk de vetste uitlaat..
zelf had ik een Over Round Aluminium onder mijn Dax en daar kwam dus echt een bruut geluid uit! Denk niet dat je een mooier geluid kunt krijgen met 50cc, maar denk dat hij op 140cc beetje TE is. Hij is niet erg stil en maakt een aardig hard geluid en op 140cc wordt hij denk ik schel. Ik zou voor de SPL gaan. Of een Zero Rose (wel is van gehoord?), dat zijn ook mooie.

Ja, en iemand die weet welke tandwielverhouding de perfecte is voor 110cc lifan beter

Dit bericht is gewijzigd door Mini4tfreak op 2-6-2010 om 20:20 uur.
 
Mini4tfreak 3-6-2010 20:10 Print reply
Posts: 103
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tim-gpr99
[...]


Onishi is gruwelijk, Over Carbon ook, zelfde geldt voor Titanium enzo... dubbel maakt iets minder hard geluid. De SPL vind ik persoonlijk de vetste uitlaat..
zelf had ik een Over Round Aluminium onder mijn Dax en daar kwam dus echt een bruut geluid uit! Denk niet dat je een mooier geluid kunt krijgen met 50cc, maar denk dat hij op 140cc beetje TE is. Hij is niet erg stil en maakt een aardig hard geluid en op 140cc wordt hij denk ik schel. Ik zou voor de SPL gaan. Of een Zero Rose (wel is van gehoord?), dat zijn ook mooie.

Over GP zonder baffler, is da goed?
Of verslyt u motor dan vlugger?

En weet iemand de standaardbandenmaat voor een dax 50cc?
Mvg
 

Dit topic is 11635 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved