Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - 2 cilinder 1 carburateur naar 2 carb's

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 855 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61725 - 2 cilinder 1 carburateur naar 2 car...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1498 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

T H O M 24-5-2010 19:04 Print topicpost
Posts: 262
Ik weet dat dit geen autoforum is maar hier zitten meer mensen die wat van tunen afweten. Nu mijn vraag, ik het een 2 cilinder 250cc blokje liggen die wil ik uiteraard een beetje kietelen (lees tunen), heeft het ook veel zin om 2 identieke carb's er op te zetten ipv 1? Dan moet ik uiteraard ook opnieuw afstellen maar dat weet ik wel
 
Never drive faster then your guardian angel can fly

JB1 24-5-2010 19:11 Print reply

Posts: 14881
Ja dat kan.
Moet je even aparte inlaten maken.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
T H O M 24-5-2010 19:14 Print reply
Posts: 262
wat ik bedoel of je ook vermogenwinst hebt dat het kan weet ik, de poortjes zijn per stuk nu zelfs nog groter dan de carb
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
JB1 24-5-2010 19:16 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: T H O M
wat ik bedoel of je ook vermogenwinst hebt dat het kan weet ik, de poortjes zijn per stuk nu zelfs nog groter dan de carb


Ja dat neem ik aan van wel.
Je vergroot namelijk de mengseltoevoer
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
R i c k 24-5-2010 19:16 Print reply

Posts: 346
jazeker thom, alleen volgens mij wou oe hem niet tunen, want daar was ie niet op berekent.

grtzz

Dit bericht is gewijzigd door R i c k op 24-5-2010 om 19:17 uur.
 
echte junks blowen 2 takt
T H O M 24-5-2010 19:21 Print reply
Posts: 262
maar 2 carb's zien er gewoon coel uit
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
T H O M 24-5-2010 19:37 Print reply
Posts: 262
maar hoeveel winst ga ik er ong uit halen? ori zo'n 14 pk en ik wil meer omdat het frame heel degelijk (lees zwaar) is

Dit bericht is gewijzigd door T H O M op 24-5-2010 om 19:38 uur.
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
JB1 24-5-2010 19:38 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: T H O M
[...]

maar hoeveel winst ga ik er ong uit halen? ori zo'n 14 pk en ik wil meer omdat het frame heel degelijk (lees zwaar) is


14pk uit 250cc 2-takt?
Breng die maar eens naar een tuner en stouw er 2 keer 32mm carbu op.
Dan ken je je kart niet meer terug
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 24-5-2010 19:39 Print reply

Posts: 29286
ik zou dat blokje aan een liefhebber verkopen en een andere blok erin zitten.
van een crosser ofzo, heb je ook meer pk's.
 
T H O M 24-5-2010 19:47 Print reply
Posts: 262
dat weet ik maar op dat blok zit ook een achteruit, is cardan en past volledig, maar als je een beter blokje weet, goedkoop, meer pk's en 4 takt pm me dan

edit: ik wil er ook geen 100pk uit maar hij moet gewoon sneller vooruit komen

Dit bericht is gewijzigd door T H O M op 24-5-2010 om 19:48 uur.
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
PRO TUNING 24-5-2010 20:14 Print reply

Posts: 4000
Zet het blok maar eens te koop op de Duitse E-Bay, kun je zeker een ander goed blok kopen.
 
T H O M 24-5-2010 20:38 Print reply
Posts: 262
hoeveel kan ik er dan ong voor vangen en wat noem je een goed blok
 
Never drive faster then your guardian angel can fly

Dit topic is 1498 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved