Leen |
18-5-2010 23:26 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: konterbonker
ik wilde het op me racer zetten maar hij raadde het af.
dacht dat hij zei dat het erg moeilijk aftestellen is en dat er wat meer gebreken waren? Maar zover ik weet zal een motor zo wel beter moeten presteren..
Zulke carbs zijn idd heel erg gevoelig voor temperatuursveranderingen en dergelijke, die zou je voor het mooie iedere dag af moeten stellen.
|
|
|
|
ChielTZR |
18-5-2010 23:27 |
Posts: 6016 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Maup
als je al een nieuwe hebt, waarom mik je die er dan niet gewoon in??
ow, donders, ik lees het verkeerd.
Je hebt al een andere kettingzaag, ik dacht een ander rubbertje. Mijn fout.
Nja, dan zal ik toch maar zo'n nieuw rubbertje gaan zoeken. Die zaak die hier zit heeft het 90% zeker. Wellicht dat er ook zo'n zaak bij jou ergens in de buurt zit.
Dit bericht is gewijzigd door Maup op 18-5-2010 om 23:26 uur.
we hebben een nieuwe kettingzaag, geen nieuwe pakking/rubber.
Fail accepted,
Hoe heet die zaak en wat voor soort zaak is het?
Dit bericht is gewijzigd door ChielTZR op 18-5-2010 om 23:28 uur.
|
|
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing) |
|
Maup |
18-5-2010 23:30 |
Posts: 4353 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]
we hebben een nieuwe kettingzaag, geen nieuwe pakking/rubber.
Fail accepted,
Hoe heet die zaak en wat voor soort zaak is het?
Dit bericht is gewijzigd door ChielTZR op 18-5-2010 om 23:28 uur.
John boekestijn heet die.
Zo'n dikke vent die dat met z'n moeder doet ofzo. Hij weet iig wel alles te vinden en te maken
linkje erbij: http://www.boekestijntuinmachines.nl
|
|
Vertrouwen is goed, controle is beter. |
|
ikkejw |
18-5-2010 23:37 |
Posts: 9886 |
elk bedrijf dat kettingzagen verkoopt en repareert kan ook onderdelen bestellen.
dus ff met dat rubbertje naar zo'n zaak toe, dikke kans zelfs dat ze zoiets gewoon op voorraad hebben liggen.
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Tobias Verhoef |
19-5-2010 7:26 |
Posts: 1832 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: konterbonker
ik wilde het op me racer zetten maar hij raadde het af.
dacht dat hij zei dat het erg moeilijk aftestellen is en dat er wat meer gebreken waren? Maar zover ik weet zal een motor zo wel beter moeten presteren..
De rede was volgens mij dat laagtoerig die carbs niet zijn af te stellen omdat ze zijn bedoeld om constant hoge toeren te draaien. Want een kettingzaag hoeft eigenlijk alleen stationair te draaien en heel hoog toeren.
Het zou opzich best werken op een sprinter maar dan moet je dus constant in hoge toeren zitten en ook al zit je daar 1 keer niet dan heb je geen vermogen
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
19-5-2010 8:01 |
Posts: 10835 |
Dolmar is dacht ik gewoon de benzine-lijn van makita.
Iedere tuinmachine dealer zou het moeten kunnen leveren.
Volgens mij wordt dat rubbertje idd gebruikt als benzinepomp.
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
jr customs |
19-5-2010 10:40 |
Posts: 1057 |
|
|
|
|
Paultje Pils |
19-5-2010 11:36 |
Posts: 2110 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]
Zulke carbs zijn idd heel erg gevoelig voor temperatuursveranderingen en dergelijke, die zou je voor het mooie iedere dag af moeten stellen.
En bij kettingzagen dan? Of staan die met warm weer altijd te rijk?
|
|
If you can't dodge it, ram it. |
|
Leen |
19-5-2010 11:37 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
[...]
En bij kettingzagen dan? Of staan die met warm weer altijd te rijk?
een kettingzaag draait altijd volgas, dus daarbij maakt het niet zo denderend veel uit
|
|
|
|
Paultje Pils |
19-5-2010 11:51 |
Posts: 2110 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]
een kettingzaag draait altijd volgas, dus daarbij maakt het niet zo denderend veel uit
Sprinters toch ook? Dan kan het daar toch ook op?
|
|
If you can't dodge it, ram it. |
|
Maup |
19-5-2010 11:53 |
Posts: 4353 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
[...]
Sprinters toch ook? Dan kan het daar toch ook op?
Op sprinters maakt het juist wel uit als je hem niet helemaal perfect hebt afgesteld.
|
|
Vertrouwen is goed, controle is beter. |
|
Paultje Pils |
19-5-2010 11:54 |
Posts: 2110 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Maup
[...]
Op sprinters maakt het juist wel uit als je hem niet helemaal perfect hebt afgesteld.
Ja dat is waar, maar aangezien Leen net zei dat het niet uitmaakt omdat ze altijd volgas lopen. Maar bij een kettingzaag maakt dat beetje vermogensverlies dus niks uit, bij sprinten is hjet cruciaal Ik snap het
|
|
If you can't dodge it, ram it. |
|
popiv |
19-5-2010 13:06 |
Posts: 593 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
[...]
De rede was volgens mij dat laagtoerig die carbs niet zijn af te stellen omdat ze zijn bedoeld om constant hoge toeren te draaien. Want een kettingzaag hoeft eigenlijk alleen stationair te draaien en heel hoog toeren.
Het zou opzich best werken op een sprinter maar dan moet je dus constant in hoge toeren zitten en ook al zit je daar 1 keer niet dan heb je geen vermogen
hoe zit het dan als je zo'n ding in een boom zet?
de toeren zakken dan toch redelijk lijkt mij...
|
|
Smoking can reveal hidden lasertraps |
|
tsxhunter |
19-5-2010 13:07 |
Posts: 9332 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: popiv
[...]
hoe zit het dan als je zo'n ding in een boom zet?
de toeren zakken dan toch redelijk lijkt mij...
valt mee hoor
|
|
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder. |
|
ducatigpr |
19-5-2010 13:07 |
Posts: 827 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: popiv
[...]
hoe zit het dan als je zo'n ding in een boom zet?
de toeren zakken dan toch redelijk lijkt mij...
zat ik ook aan te denken
|
|
|
|