Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - NS1 cillinder op MTX-R2 blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 786 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #61605 - NS1 cillinder op MTX-R2 blok
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 5668 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny77 16-5-2010 13:09 Print reply

Posts: 29286
Waarom zou je dat doen bij een straat brommer??



Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 16-5-2010 om 13:09 uur.
 
BenjaminDG 16-5-2010 13:10 Print reply

Posts: 4605
Waarom zou je een honda ns1 cilinder pas maken op een straat brommer?

Zou ook een veel vermogen geven met een afgedraaide kx100 cilinder, ik weet niet of je carterruimte groot genoeg is voor die cilinder.
 
Vlaanderen vrij!
kenny77 16-5-2010 13:11 Print reply

Posts: 29286
ns1 past zo plug en play op het blok wat onder de nsr past.
 
BenjaminDG 16-5-2010 13:16 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
ns1 past zo plug en play op het blok wat onder de nsr past.


ja ok maar ns1 gerief is in onze contreien toch wel wat zeldzaam of niet (in Vlaanderen ben ik het nog niet tegengekomen)?
 
Vlaanderen vrij!
Voetentje 16-5-2010 13:16 Print reply

Posts: 2356
Ik hou het nu even bij het honda spul wat ik kan verkrijgrn hier in de buurt, heb het geluk dat motoimport en Ruud met de auto goed te doen zijn.
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
kenny77 16-5-2010 13:17 Print reply

Posts: 29286
daarom gaf ik ook het advies om een mbx80 cilinder te bewerken.
Die is nagenoeg het zelfde, als je de uitlaatpoort groter maakt.

En die vind je onder elke stoeptegel.
 
Voetentje 16-5-2010 13:31 Print reply

Posts: 2356
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
daarom gaf ik ook het advies om een mbx80 cilinder te bewerken.
Die is nagenoeg het zelfde, als je de uitlaatpoort groter maakt.

En die vind je onder elke stoeptegel.


Hmm dat is mss wel slimmer dan, maar wat heb je dan nodig om de cilinder te bewerken? Ik heb zelf geen dremel enz. Kan hem natuurlijk ook gewoon laten tunen door BIET. Bij ruud heb je de cilinders al voor 10 euro kras vrij, hij had een hele stapel liggen als ik me niiet vergis.



limmer dan

 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
Rocket Rico 17-5-2010 16:48 Print reply

Posts: 478
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Voetentje
Ik hou het nu even bij het honda spul wat ik kan verkrijgrn hier in de buurt, heb het geluk dat motoimport en Ruud met de auto goed te doen zijn.


In dat geval is het Mtx-R2 blokje nog steeds te koop, mocht je van gedachte veranderen hoor ik het wel. Msschien dat ik hem maar zelf hou ik ben toch wel benieuwd hoe zo een blok loopt met 93cc Malossi
 
Wat is er nou leuker dan met je 20 jaar oude brommer al die stofzuigers zoek te rijden?

Dit topic is 5668 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved